Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem opgelost, alleen ik kan nergens joinen, overal staat er Unable to communicate with all player of unable to join the game of zoiets. Hoe kan ik dit verhelpen ?

2. Dioxic

Dioxic Guest

ik heb een probleem en het begint nu echt op mijn zenuwen te werken

ik moet de Mouse Master achievement krijgen
    zo ben ik al 2 keer eerste als muis de race beëindigt, al zeker 5 keer mijn team laten winnen

en al deze keren hoor ik na de race het achievement geluidje (ja die kennen jullie wel,tuutututu etc)

maar nergens de acheivement :confused:

3. Dioxic

Dioxic Guest

niemand ? :/

4. JeePee

JeePee Guest

Geen idee? Weet je zeker dat het dat geluid is. Want de regels van Cat & Mouse zijn: Als er een D-klasse auto of sneller als eerste over de finish komt, dan heeft dat team verloren. Je kan dus wel als eerste mouse over de finish komen, maar als je team-cats voor je zijn geïndigd heb je verloren.

5. Dioxic

Dioxic Guest

ok, heb eindeljik de mouse master acheivement :p

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG

Dat lijkt me toch niet fijn spelen :eek:

7. JeePee

JeePee Guest

Mij wel :)

8. UberNoob

UberNoob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen.

Ik heb sinds gisteren een xbox 360 met pgr 3, alleen nu zit ik met het volgende. In pgr2 was het zo dat je in het spel zelf je cd's kon toevoegen aan de playlist en dan alleen die cd bijvoorbeeld kon laten afspelen tijdens het racen. Bovendien kon je tijdens het racen ook gewoon nummers kiezen. Alleen geen van beide is me nog gelukt in pgr3(mja, als het eerste al niet lukt, dan het tweede ook niet lijkt mij).
    Weet een van jullie misschien hoe het zit?
    Je kan bijvoorbeeld wel je cd's afspelen voordat je het spel laad (dus in je xbox dashboard) en die speelt dan gewoon door...beetje omslachtig vind ik. Moet anders kunnen lijkt mij.

Zit ik overigens ook nog met een ander vraagje (niet gerelateerd aan pgr:cool:. Ik heb het premium pakket gekocht en daar hoort een 20 gig schijf bij te zitten. Maar bij capacity zie ik dat de schijf slecht 14 gig is, klopt dat?
    En nog even dit. Ik heb op het moment problemen met het aansluiten van xbox live. Heb nu dus een offline profiel. Als ik daar in race en ik haal straks mijn gamertag op, dan moet ik onder die tweede naam dus zeker weer van voor af aan beginnen?

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  9. JeePee

JeePee Guest

Druk tijdens het spelen op de guide button, ga dan naar select music, en kies dan play all (moet je wel muziek op je HDD hebben staan)

13 gig ;) Die overige 7 is voor je savegames, de backwards compatibaliteit en de updates. De 13 gig is voor je muziek, demo's en trailers.

Je gaat online met de gamertag die je nu ook hebt. Gewoon op join Xbox Live drukken.

10. UberNoob

UberNoob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ok, bedankt voor de snelle reactie:p

Heb wel zeg maar net geklikt op alle muziek verwijderen en twee filmpjes verwijderd die ik er niet op had gezet (de engelse en de franse versie van een filmpje, ieder 450 mb ofzo: scheelt alweer bijna 1 gig). Vast niet erg slim van me? Er stond bijvoorbeeld ook muziek op die ik er niet op had gezet. Komt dat van pgr3 ofzo?

11. JeePee

JeePee Guest

Dat weet ik niet. Ik heb zelf ook alles eraf gegooid behalve Hexic HD :9

12. UberNoob

UberNoob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat vroeg ik me ook af. Vond het niet zo enorm boeiend spel.
    Die 7 gig, vallen daar ook de mappacks van bijvoorbeeld halo2 en de style packs van pgr?

13. JeePee

JeePee Guest

Ik geloof het wel, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

14. UberNoob

UberNoob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, maakt ook niet uit. Het werkt.
    Bedankt voor je hulp. Ik ga nu weer even verder gamen:p
    (Of kijken of ik xbox live een beetje aan de praat kan krijgen)

Groetjes,
    UberNoob:D

15. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Sindskort heb ik een Xbox 360 (de 'dure' versie) met daarbij PGR3 gekocht. Prachtspel, alleen dat beeld is zo klein als ik in het menu zit. Hoort dat? Ik kan nauwelijks die letters lezen. De helft van mijn beeld is ongeveer zwart (alsof ik een dvd-film kijk). Tijdens het racen zelf valt dit mee.

Ik beschik niet over een HDtv en heb alles ingesteld om te spelen op een normale tv (kabel + instellingen xbox). Bij demo's als Tomb Raider Legends is het beeld gewoon volledig gevuld. Bij het Dead Rising demo dan weer niet.

Ook maakt mijn Xbox 360 nogal wat herrie als ie aan het laden is bij PGR3. Heeft iedereen dat, of kan ik Microsoft hier beter even over bellen? Bij cd's, dvd's en 'oude' xboxgames doet de 360 dit niet. Gezien ik geen andere 360 games weet ik niet of het alleen aan deze game ligt, of dat de Xbox 360 bij ieder 360 spel zoveel herrie maakt.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een 50 of een 60 Hz tv?

17. Dioxic

Dioxic Guest

nee dat heb ik ook, ik heb gewoon een normale tv van 4:3 en er zitten gewoon dikke zwarte balkjes in het menu
    na een weekje merk je ze niet eens meer

18. JeePee

JeePee Guest

Hoort zo. Dat ding maakt een pokke herrie. En zoals Dioxic al zegt, die balken merk je al gauw niks meer van.

19. Dioxic

Dioxic Guest

ik weet dat dit al eerder is gevraagd en hebe r al naar gezocht maar de antwoorden zijn mij te onduidelijk

hoe vorm ik zo'n 25m powerslide ?? en moet dit in online career

er staat trouwens in mijn statistieken, Longest Slide: 260,26 metres
    heb ik hem dan al gehaald

Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2006
  20. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. Ik heb geen boekjes van de tv waar ik dat in kan zien. Het enige dat ik over de tv weet is dat het een Grundig tv is met een beeld van 68 cm.

Over die menu's: het zal vast wennen. Maar tot nog toe vind ik het wel erg vervelend als ik zeer dicht bij mijn tv moet gaan staan wil ik de statistieken (bijv. acceleratie) goed kunnen zien.

Bedankt voor de antwoorden in ieder geval. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina