Hey iedereen.
Ik heb sinds gisteren een xbox 360 met pgr 3, alleen nu zit ik met het volgende. In pgr2 was het zo dat je in het spel zelf je cd's kon toevoegen aan de playlist en dan alleen die cd bijvoorbeeld kon laten afspelen tijdens het racen. Bovendien kon je tijdens het racen ook gewoon nummers kiezen. Alleen geen van beide is me nog gelukt in pgr3(mja, als het eerste al niet lukt, dan het tweede ook niet lijkt mij).
Weet een van jullie misschien hoe het zit?
Je kan bijvoorbeeld wel je cd's afspelen voordat je het spel laad (dus in je xbox dashboard) en die speelt dan gewoon door...beetje omslachtig vind ik. Moet anders kunnen lijkt mij.
Zit ik overigens ook nog met een ander vraagje (niet gerelateerd aan pgr. Ik heb het premium pakket gekocht en daar hoort een 20 gig schijf bij te zitten. Maar bij capacity zie ik dat de schijf slecht 14 gig is, klopt dat?
En nog even dit. Ik heb op het moment problemen met het aansluiten van xbox live. Heb nu dus een offline profiel. Als ik daar in race en ik haal straks mijn gamertag op, dan moet ik onder die tweede naam dus zeker weer van voor af aan beginnen?
Laatst bewerkt: 24 sep 2006