Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja Svennies, we weten het, maar rot ff op naar een Halo 1 thread ofzo
     
  2. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand naar de Podcast van Bungie geluisterd? :)

    Dit is echt een geweldige blogcast, en ze laten hierin weten dat ze op X06 Halo 2 vista zullen promoten en dat ze andere dingen gaan laten zien waarvan ze verwachten dat de fans dit heel plezant gaan vinden*) . Ik hoop dus op dikke Halo 3 content, maar miss teasen ze ons gewoon.. we zien het wel op X06.

    Btw ze vertellen nog meer dingen erin over Halo 3 en laten placeholder voicelines horen :cool: echt te grappig hoe Frankie een Brute moet viocen :b: . En een of andere andere bungie-boy gaat helemaal tekeer op een brute en gaat hem helemaal uitschelden ''dikke lelijke basketbal met vacht, en allemaal andere dingen wel lache :lol:

    Anyway, het is hopen tot X06
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel ik ook van H1 hou, vind ik ook dat sven ff moet dimme
    je verteld me dinge die iedereen weet, en doet er ff chocolade overheen, maar probleem is dat er niks over H3 te vertelle is, anders zou ik er niet eens op gereageerd hebbe (sorry tis niks persoonlijk)

    H1>H2 is net als E=MC²

    btw, best knap dat je die podcast het geluisterd, toen ik 55 minuten zag, stopte ik al met luistere :+
     
  4. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik kon gister niet slapen dus ging ik maar naar die shit luisteren,
    en het is echt aan te raden die podcast is echt op bepaalde momenten uber grappig :p
    ook de Waaaaaahhmbulance is echt lachen
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Anders gedraag je je even normaal?
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    wanneer is dit x06 dan waar ze nieuwe dingen van dit spel gaan laten zien?
     
  7. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    X06 is op 27 - 28 september in spanje, barca

    maar ik heb niet gezegd dat het halo 3 is

    mjah w8 ik ga het stukje wel even typen, post ik zo.
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vond het ook leuk om die podcast te luisteren :) , maar dat is waarschijnlijk iets voor echte fans. Net zoals ik nog steeds alle updates lees, hoeveel bagger er ook instaat :9 .

    Tja zei het misschien niet netjes, maar deze thread wordt gewoon verneukt door dat H1 vs H2 gezeik. Meerdere members hebben hier al over geklaagd en toch blijft het aanhouden, dus ik dacht probeer het een keertje zo :) .

    Als Bungie niets laat zien op de X'06 vrees ik dat we tot 2007 moeten wachten op beelden :'-( . Kan me geen betere gelegenheid om wat stof te laten zien, of het zou heel misschien op een exclusieve presentatie moeten zijn. Mja denk toch dat MS een presentatie op de X06 prefereert.
     
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er dus wel ... wat gaat gebeuren, en wat Rigest ook al zei, er is niet echt een andere gelegenheid om dit te kunnen doen, materiaal laten zien, of .... iets... ! als het maar iets is ..1 :emo:

    edit: sorry voor de delay maar ik moest nog eten :b:
     
  10. dannynima

    dannynima Guest

    hopen dat ze HALO 3 tegelijk met de PS3 uitbrengen hier in europa :D
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Moet zeggen dat dat nu op zich niet zo heel vreemd zou zijn ^_^. Mja, dat zou dan alleen echte impact hebben op Europa. Ik zou het echt kut vinden als ik tot november 2007 moest wachten :'-(
     
  12. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop zelf 31 maart O-) dan ben ik jarig ..\o/

    maar denk dat het wat later wordt, eind april of mei.
     
  13. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me sterk dat Halo 3 hier in mei al verschijnt. Zowieso is die periode nogal een ongelukkige periode om een game uit te brengen.
     
  14. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    we zullen zien :) maar ik heb stille hoop, vergeet niet dat ze er al mee bezig zijn sinds de release van halo 2. Ik hoop dat we morgen een beetje een beter beeld krijgen.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 kan genoeg kopers ervan weren om een ps3 te gaan kopen zodra dat geval uit komt.
    Hoop dus dat MS dan met een klapper komt!
     
  16. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Occiscor
    Ja dat is waar. Maarja, ik vraag me meteen af of het wel slim is om een game als Halo 3 uit te brengen in de vroege zomermaanden. En ook MS zal er niet meteen mee instemmen want dan laten ze Halo 3 en Gears of War dus botsen op het online gebied ;) Maarja, van mij mag hij hier best in mei verschijnen, graag zelfs :)
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik denk zelfs dat het erg slim is om te doen, Halo zal toch goed verkopen, in de winter of met 30 graden in de zomer... De hype en fanbase eromheen is gewoon enorm groot.
    Als ze hem vroeg in het nieuwe jaar uitbrengen zetten ze Sony een hak en geven ze de 3th party developers de ruimte om in de "oogst maanden" (kerst) goed te verkopen, want mocht Halo dan uitkomen.... sja, dan heeft iedere andere shooter weinig zin om uit te komen denk ik 8)
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooi zo ,zullen we gelijk dit draadje dan sluiten aangezien er nog zo goed als niets bekend is over halo3 ,mag jij tot dan op je duimpje gaan zuigen._0/
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    sluiten is niet persee nodig, want als er straks weer wat interessante info is kan men daar weer over discussieren. maar de rest die alleen maar wilt praten over hoe goed halo1 wel niet was en wat er wel niet fout was aan halo2(of andersom) moet gewoon zijn bek maar houden:)
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat Microsoft met Gears of War, Bioshock, Blue Dragon, Viva Pinata, Forza 2, Assasins Creed, Mass Effect, Too Human, Lost Planet, Pro Evo 6, Fifa 07, GTR, in October volgend jaar natuurlijk met GTA4 en vele andere spellen al genoeg momentum op gaat bouwen om Halo 3 gewoon net als Halo2 begin/half November te kunnen releasen. Welk spel van MS zelf moet volgend jaar anders de rol van kerstklapper gaan vervullen? Natuurlijk is het belangrijk om een (aantal) goede titels tegenover de release van de console van een concurrent te zetten. Maar vergeet niet, dit jaar wordt de PS3 al in het grootste gedeelte van de wereld gereleased. Lijkt me wat 'paniekerig' om dan speciaal voor de Europese markt met een wereldwijde release van Halo3 te komen ergens rond April volgend jaar ofzo.

    Dit jaar is de grote kerstklapper GOW, dat is duidelijk. Viva Pinata ook in bepaalde mate, die is net zo goed heel belangrijk maar minder bij het 'beinvloedbare' puber tot volwassen publiek. Die is meer om ouders over de streep te trekken, gok ik. GOW moet dit jaar het spel zijn dat de oudere jeugd en volwassenen over de streep weet te trekken om een Xbox 360 te halen. Niet voor niks dat de titel ondanks hevige speculaties van vorig jaar niet eerder dit jaar is uitgekomen, maar nu netjes tegenover de Wii / PS3 launch staat. Voorlopig zijn alle zetten die Microsoft maakt erg doordacht. Hoe meer de kaarten van alle partijen op tafel komen te liggen, hoe meer ik de lef van Microsoft om vroeg te launchen waardeer. Wij plukken er de vruchten van de komende periode (en nu al!).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina