Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej ik heb het spel net gekocht, heb het dinsdag binnen :). Ik zie jullie op Oahu
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aah, ik heb ze gevonden. :) Alle tuning shops staan gewoon op de map die bij het spel zit. :eek:
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er niemand problemen met instant challenges? bij mij lopen die heel erg traag, het wachten op een speler voor de race dan.. duurt soms wel een minuut of 2...

    Plus, bij een retry in sommige challenges krijg ik vaak een zwart scherm en duurt het ook een minuut voordat de race begint..
     
  4. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt heb ik ook last van.

    Of een keer rijd je in een multiplayer race kan je niet rijden gaat hij alleen maar recht uit :)

    of de andere starten eerder:confused:
    of het hele veld wordt gehuselt voor de start echt lachen om te zien.
    begin je in de berm.

    of op de zelfde plaats starten als iemand anders:lol:
     
  5. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten wel meer rare dingen in zoals die Ferrari GTO die heeft rem lichten aan de voorkant, lijkt mij niet dat ie dat in het echie ook heeft :D
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, ja dames en heren, hij is wel de enige ace in Nederland. Ik moet nog ongeveer 300 KM.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  7. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, daarom doe ik ook nooit die multiplayer races. Iedereen rijd in de A klasse. Terwijl ik het juist leuker vind om in de andere auto's te rijden. Maakt mij niet uit klass b tm g, maar niet alleen maar A klasse; wordt zo eentonig.
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    kun je gewoon filteren op car dealers? heb zowat elke dealer wel gehad nu maar ik mis er blijkbaar toch nog 1.
     
  9. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan,

    key places; druk X; druk 4 keer op pijltje naar beneden; en druk nogmaals X (carshowrooms)

    en klaar

    succes
     
  10. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen car dealers waar je nog niet langs bent geweest ook nog niet op de map? Voor mijn gevoel ben ik bij alle car dealers geweest, maar ik kan nog niet naar de bike dealers.:{
     
  11. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde gevoel hiero. Ik host daarom regelmatig games in een bepaalde klasse. Juist een F of een G race kan spannender zijn op een track met genoeg bochten. Helaas altijd lang wachten op tegenstanders.
     
  12. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je je auto die je koopt eigenlijk tunen? en in welke mate?
     
  13. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kan je alle wagens tunen. Je kan ze tunen tot 1e, 2e of 3e graads zeg maar.
     
  14. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is te vinden op de map, zowel ingame als op de papieren map. Bij mij duurde het ook even voordat ik ze allemaal had.
     
  15. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar ik bedoel bedoelen ze met tunen sleutelen aan je vering en motor enzo of kan je ook nog bijv nieuwe velgen ofzo eronder zetten?
     
  16. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat er alleen sneller van. Velgen bepaal je als je de auto koopt.
     
  17. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin me een beetje te ergeren aan de overheersende groep zielige nerds die menen dat heel TDU draait om Koeniseggs, Saleens, Enzo's, en McLarens. Die groep met hun "supercars" hebben alleen het lef om mensen met tragere auto's uit te dagen, en als ze de instant challenge weigeren, gaan ze net zo lang lopen beuken en uitdagen totdat je wel ergens anders heen warpt om van die idioot af te zijn. Ik bedoel, is het niet veel leuker om een auto te hebben die weinig andere mensen hebben? Ik kom bij multiplayer races nagenoeg alleen maar deze auto's tegen. Ik voel me veel beter in m'n prachtige Corvette, waar je er weinig mee ziet rijden, ipv dat je in een auto rijdt waar 80% van die gozers in rijdt..
     
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat soort mensen ben ik nog niet tegen gekomen, maar het is inderdaad veel cooler om in een auto te rijden die niemand heeft. ik rijd meestal in mn ford gt of in mn roze F1. niemand heeft hem, echt veel leuker.
     
  19. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    was te verwachten natuurlijk dat iedereen alleen maar in de snelste wagens zou gaan rijden. ik hobbel meestal rond op een Ninja of de MV :+ , alleen speel ik (nog) niet online
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Stoor me er ook aan.

    Ik probeerde gisteren wat MP Challenges te doen, en alleen maar van die supercars. Moet zeggen dat ik die supercars helemaal niet zo leuk vind :eek: Ik kan me uitstekend vermaken met m'n Mercedes CLS 55 AMG :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina