Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nu vinden we PES6 allemaal heel slecht en koopt niemand de game meer. :emo:
    Je bent niet verplicht hem te kopen. Maar ik zeg je dit. Als jij PES een paar uurtjes speelt wil je niets anders meer. _0/

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat zeg ik toch ook niet jongen? Waar ik op doel is het lijstje dat een maand geleden in de rondte ging op Internet. Daar stonden de demo's van FEAR, PES6, Testdrive en Forza. Testdrive is online gekomen, de rest niet.

Vandaag is de demo van FEAR online gekomen, dus vandaar dat ik zeg dat ik hoop dat Forza 2 en PES6 ook spoedig op Marketplace zullen verschijnen. Ze zijn beide speelbaar op de X06 en Microsoft campagne gedurende deze 1.5 week is toch echt : Bringing it home.... ;)

3. oschopenhouer

oschopenhouer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu te pre-orderen bij gcshop: PRO EVOLUTION SOCCER 6

4. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Je kan ook gewoon je 20" LCD scherm aansluiten hoor als je op een HD resolutie wilt spelen. Maargoed, tuurlijk kan het mooier, maar wat ik uit de vorige screenshots zag stelde me gerust. Zelfs in een maand tijd hebben ze al een hoop kunnen doen op grafisch vlak.

5. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waar haal jij vandaan dat ik PES nooit speel???
    PES5 zit nog altijd in me PS2 en is er een jaar lang niet uitgeweest, niets is "beter" als PES, maar hier ging het om wat sommige van jullie pure nextgen screens vinden, en daar was ik het gewoon niet helemaal mee eens.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Je hoort ons niet zeggen dat het "pure" nextgen picas zijn. We zijn allemaal eerlijk en reeel genoeg om toe te geven dat pes niet het mooiste is. Maar het ziet er op dit moment gewoon goed uit. En ik verwacht er volgend jaar nog meer van. Maar ja gameplay gaat nog altijd boven de grahpics.

7. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nou ja kijk weet je?...Wat ik tot nu toe gezien heb van PES en FIFA vind ik PES niets onder doen kwa graphics aan FIFA, alleen tsja misschien verwacht ik zelf wel te veel van het "next-gen" gevoel...

8. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht PES7 pas echt helemaal perfect qua gameplay en graphics. Tot dan toe neem ik die mindere graphics wel voor lief.

9. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Weet je wat het is, we zien andere games (Viva Pinata, Rainbow Six, etc.) en verwachten dat ons voetbalspelletje er net zo uit gaat zien.

Ik vind FIFA ook nog steeds niet next-gen. Wel is de presentatie veel beter. Het heeft gewoon een moderner jasje dan PES.

We zoeken het gewoon te ver. Ik heb liever 1000 extra animaties, dan 3d publiek bijvoorbeeld. Nu denk ik wel dat er nog 3d publiek komt (aangaande van de vorige shots), maar dat terzijde. Gameplay en realisme moet het belangrijkste te zijn in een sportsimulatie.

Het kan mooier (dat weten we), maar het is een voetbalspel. En in hoeverre moet je allerlei effecten toepassen zoals Motion Blur, blablabla, etc. Als ze maar 4x FSAA gebruiken, zodat je geen karteltjes ziet.

Ik ben echt allang tevreden.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Done :cool:

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    damn, weer een spel 54,50 exclusief verzendkosten. nog even en ik kan het net zo goed in de winkel gaan halen.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    €56.50 of 64.99 is toch een verschil om het voor te doen. Tevens een dag eerder in huis ;) (tenminst, als je geluk hebt)

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is ie wel 59,95. Mijn ervaring is, dat hij vaak eerder in de winkel ligt. GCshop levert wel altijd op de dag dat ze zeggen.

Ik wacht eerst de prijs bij de FRS wel even af en misschien haal ik hem daar wel. Maar ik haal hem sowieso!!!

14. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gelukkig bij Nedgame besteld voor de mooie prijs van 40 euro. Overigens lijkt het tijdperk dat Gcshop aantrekkelijk was wat betreft prijzen ook voorbij..

15. Dioxic

Dioxic Guest

oohww, dan haal ik hem wel bji de Nedgame winkel hier in enschede, het bedrag kan niet veel afwijken van 40 euro

16. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, vergeten te melden dat het goldt voor een pre order actie. Denk dus niet dat je hem in de winkel zal vinden voor een vergelijkbare prijs.

17. marcosandman

marcosandman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is daar toch 55 euro

ps: net te laat

18. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaan we moeilijk doen om 10 euro in de winkel op de dag dat hij uitkomt ?

sorry hoor

19. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  20. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze ook zeer zeker halen, ben niet zo into voetbal, maar tis n goede game dus :D, Ga ook zeer zeker de strategy guide drbij halen aangezien ik meestal niet zon held ben met footie games...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina