Hmm deze thread bestaat nog. Tis over for DoS helaas waren mooie tijden goede resultaten en beste ned pdz clan. Hele mooie tijden en een hele hoop lol!!! RIP DoS **1 minuut stilte**
Jha pdz wordt kapot gecheat,heb je wel gelijk in !! Vind je PREY dan zo mindermatig omdat je hem niet neertypt???? Ik speel het altijd online,vooral om zijn uitdagende archiefments. Allesinds ik let op jullie als pdz erinsteekt veel fun gewenst
Ja sonde or van pdz. PREY is niet echt ons spel denk ik. Ik vond de demo zeker wel vet. MP kon ik helaas niet spelen in de demo die liep telkens vast. We komen je vast wel een keer tegen Greetz
cheaten is zelfde als bewijs van minachting van games kun je het niet aan??cheaten geraak je niet verder? te lui om te zoeken? cheaten wil je winnen wnr je niet kan winnen?? cheaten zon mensen krijgen nooit de naam GAMERS op hun geplakt,diegenen zullen dat ook wel weten. spel uitgepeeld, dan kan het wel cheatgedoe,maar dan nog zou het leuk zijn moest je bij elke spelletje in het begin alle stats of inventory hebben???
ik ken zelfs mensen die glitchen 'leuk' vinden , en dan gaan ze dat ook gewoon uitgebreidt doen enzo..ok om 1x te zien hoe het gaat is leuk, maar verder..is het gewoon een verstopplek waarbij je niemand kan neerschieten en zij jou ook niet.
yup, maar die No Armor Glitch (gister heeft Blacky het even aan mij uitgelegd) is toch wel tering iritant
Ja, moet je er in de 2e ronde in gaan en dan nog iets. Ik deed dat 1x voor de lol maar daarna nooit meer gedaan. Is erg triest. Dat kom ik ook niet zo vaak tegen. Maar volgens mij is dit niet het cheat topic dus genoeg
Paar nieuwtjes: *de gene die we hadden benadert voor de site was niet goed genoeg hebben inmiddels een pro te pakken (hehe) * NA 17 november (release van gears of war) vinden er try outs plaats zelf hebben we al 2 mensen op t oog. Er zal zoizo 1 iemand joinen omdat we daar nog plek voor hebben. Mochten meer mensen willen joinen maak dat dan bekent eisen voor joinen van DoS zijn niet alleen goede skills maar je moet ook in de groep (bij iedereen dus) thuis horen... (heel belangrijk) * we houden jullie op de hoogte greetz DoS SuRfDuDe (o w n e r bb)
Das strikt geheim wie wij op het oog zijn. brulbeestje heeft zijn naam veranderd Hij gaat voortaan door het leven als DoS AgGrEsSiVe Een prachtige naam voor een geweldige member ook heeft hij een nieuwe headset wat spelen met hem een stuk leuker maakt. tjapperbeest your next (y)
ik heb mijn naam ondertussen ook veranderd. ik ga nu door het leven als DoS Bouncer. eerst was ik Funk NL
You better surrender If you play against The PIMP PANTHERS ( XtrXander ik zelf, Pine NL, TheSuprodigY en FighterTundra) Mocht je nog Saint Row gaan spelen. Uiteraard kom je me nog tegen bij Gow, Splintercell, Halo, ( Ojee mijn geld is bijna op)
lol wij gan geen saint row spelen sorry. Maar we komen je vast tegen bij GoW en halo denk ik ook wel. Gaan jullie brothers in arms ook spelen want dan komen we je dr vast ook tegen Fightertundra ken ik trouwens.