[Demo] F.E.A.R.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ramon NL, 25 sep 2006.

  1. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben um gelijk gaan downen als ik de reacties hier zo hoor, alleen dat downloade duurt fucking lang, net als met demo van just cause duurde 4 uur ofzo, is er iets waardoor ik het downen sneller kan laten gaan ? (sorry voor de offtopic reactie maar hier gaat het toevallig over een demo)
     
  2. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Snellere internetconnectie aanschaffen?? of misschien ben je op de pc veel aan het downloaden waardoor je al veel bandbreedte daaraan inleverd?
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Baggerspel, moet dit eng zijn? Doom 3 op de oude xdoos dat was het dun door je pijpen!
     
  4. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk Panzer bij Doom3 schrik ik me wel is te pleuris man.

    Fear, naja vind het niet eng. Heeft wel een sfeer ofso maar eng. Nee niet echt schrik momenten voor mij..
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Man de graphics vallen echt tegen, ja ik weet dat het een oude build is!!!

    so what, als je niks revolutionair brengt moeten het oude koek gedeelte wel vers zijn. Ben benieuwd of het nog echt veel veranderd, blijft het level design trouwens zo saai/grauw/eentonig?
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind er ook niet veel aan... zit geen leven in heb ik het idee.. gewoon beetje saai rondlopen en knallen.. jammer

    laat hem lekker liggen ookals hij in de budget bak ligt :p
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mee eens...
    Gebeurt net iets te weinig. Hoewel sommige Guns wel erg gaaf zijn.
    Zoals dat geweer dat pinnen schiet ofso! :cool:

    Nagelde zo een mannetje met zijn hoofd en benen tegen de muur aan!
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    tja, in de demo zit geen verhaal of wat dan ook. de complete singleplayer is een stuk uitgebreider. daar zit een goed verhaal in, er zitten puzzels in en je moet ook een hoop andere dingen doen. _O_
     
  9. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Heeft niemand het over schieten ofzo? Dit is een beetje de eerste console game die een beetje lekker schiet met de controller. Die andere shooters (prey bijvoorbeeld) vond ik helemaal niet lekker schieten.

    wacht maar totdat jullie de eindversie kunnen spelen. Dan is iedereen weer zo aan het geilen op het spel......stelletje mutsen.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond de demo echt ontzettend goed! De AI van de poppetjes zorgen er echt voor dat je wordt meegesleurd in de gameplay. Daarnaast loopt alles lekker soepel en zijn de wapens en het slowmo-effect goed uitgewerkt. En ik weet niet hoe het speelt op een tvtje met licht aan in de kamer, maar in het donker op een big-*** scherm zorgt het voor de nodige schrikmomenten! Al met al blij verrast! (Rekening houdend met het feit dat de graphics nog opgepoetst worden)
     
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt deze game uit gasten?
     
  12. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat alle levels zo zijn, vind het een beetje te eentonig. Voor de rest is het wel een goede game, schieten gaat lekker. Wel een leuk moment dat je die trap wil afklimmen en dan draai je om staat daar een meisje in een rood jurkje die ineens verdwijnd ! En kom je onderaan de trap staat er ook zo'n gast die ineens verdwijnd, maf.

    En dat stukje in die lange gang dan staat je slow-mo aan loop je naar een deur verdwijnd die ineens , :confused:
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kvond de demo niet zo boeiend, het schieten enzo is wel vet, maar niet echt mijn soort van game ;), deze game laat ik ook lekker liggen
     
  14. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij was het de 1ste keer dat ik FEAR speelde , ik vondt de gameplay super maar demo is idd kort maar ik koop het spel wel dnk ik als het online ook goed is
     
  15. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zoek heel die Horror shit niet in een game dus vond dit ook helemaal niks, dat meisje is echt Freaky en het schieten vond ik niet zo special. Over he algemeen is dit niet een game voor mij en laat ik hem dus lekker liggen....en ik vond de graphix trouwens niet echt super of ligt dat dan aan mij?
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, als je net Oblivion, Hitman: BM en GR:AW hebt gespeeld, dan ziet dit er toch wel gedateerd uit. AI van de puppets is wel leuk.

    Maar mijn eerste indruk was toch wel dat het erg VIERKANT overkomt allemaal. En nogal beperkt. Dat hebben we ondertussen toch wel gehad lijkt me ...

    Next!
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Besturing was relaxt van deze demo. Vond het er ook best goed uit zien, laat maar komen die volledige versie :cool:. Best een grote kans dat deze toch in mijn collectie komt.

    Vond hem ook best pittig, net eventjes gespeeld en was al naar 5 min zo dood als wat, toen er een robot/mens? ofso uit een muur kwam.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk een keer iemand die het snapt! :b:
     
  19. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij beweegt alleen een beetje als een tapdanser met aambeien. Als je snel loopt valt het wel mee maar de annimatie van het langzaam lopen was een beetje houterig.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de Demo ook, en ben echt zeer onder de indruk! :eek: Het was gewoon aan één stuk door spannend, mooi en de sfeer, damn! _O_ Vooral de geesten die je ziet. Ik ga rustig van een laddertje af, zie ik opeens een meisje voor me staan! IEK! Maar wel vet. :cool:

    Ook de wapens en vijanden, de omgevingen, en hoe die opeens veranderen waren gewoon leuk om te doen. Zeer tevreden, als heel de game zo is ga ik 'm zo ie zo halen.
     

Deel Deze Pagina