Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook meer van de wat tragere auto's. maar het mooiste is natuurlijk een normale auto helemaal opvoeren en een supercar dik inmaken :cool:

    ik zal het morgen zien, als ik het spel heb
     
  2. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Super bak is dag idd!! Achterkant raar je wel snel kwijt al heb je driving aids uit staan. Weet iemand btw wanneer de trade functie weer in gebruik gaat?
     
  3. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik online speel kom ik bijna niemand tegen:confused: NAT staat wel gewoon open.

    En wat kun je doen met het lang indrukken van RB? (tijdens het rijden) Komt dan een camera icoontje linksboven in je scherm.

    En het geluid van sommige auto's had wel beter gekunt. De SLR klinkt als een ferrari. De SL65 AMG klinkt ook niet als een V12 met 2 turbo's. Maja, dat zijn details. Verder vermaak ik me prima d'r mee :)
     
  4. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    De Mercedes CLK DTM AMG niet. Had hem daar speciaal voor gekocht... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo'n andere Mercedes kun je ook maar 1 keer tunen.

    ps: ben nu ook Ace
     
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, mooi dat je dat zegt. Die wou ik ook wel halen idd, maar als je hem niet kan tunen......
     
  7. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin een beetje moe te worden van de mensen die een multiplayer game hosten met "no restriction" en vervolgens allemaal met A klasse auto's te racen en het liefst allemaal met Saleens en Enzo's getuned op level 3. Erg eenzijdig en daarmee wordt belet dat mensen die nog niet zover zijn om zo'n dure bak aan te schaffen kansloos zijn tegen deze gasten. Het verwonderd mij ook, waarom niemand die zich er aan stoort niet zelf een game host maar dan met een restriction van een bepaalde klasse (is veel eerlijker). Ik weet één ding zeker dat ik bijna geen multiplayer sessie meer join en alleen nog maar zelf zal hosten met een restriction van een bepaalde klasse. Het gekke is dan dat mijn sessie binnen no time helemaal vol zit en de sessies waar ze zo nodig zonder restrictions en A klasse bakken willen racen bijna geen mensen trekt. Erg dom van die gasten, die daarin blijven volharden. Je verpest er min of meer het multiplayer gedeelte mee en je beperkt de houdbaarheid van de game ermee en je beperkt ook nog eens de mogelijkheden van het multiplayer gedeelte ermee. Dit zegt overigens uiteraard niets over de game zelf (die is gewoon erg goed). Maar je ziet in zoveel games dat het multiplayer gedeelte vaak verziekt wordt door de gamer zelf. Zo dat wilde ik even kwijt.
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de chryster ME four-twelve ook niet

    hoe wordt je ace?
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik irriteer me nog steeds enorm aan het verkeer, die modellen wegbrengen bv. de tijd die je daar moet halen vereist meestal toch wel flink planken, maar dat is (voor mij in ieder geval) tussen al dat verkeer gewoon niet mogelijk.

    Gisteravond probeerde ik er nog maar eens een, maar dan met beleid rijdend, nou ik was nog niet eens in de buurt van het eindpunt toen de tijd voorbij was en die bitch uitstapte.

    Toen zowaar een single-player challenge gevonden die ik nog niet had gedaan, zat ik ruim 4 minuten boven de tijd om goud te halen ><

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik bak er nog steeds helemaal niks van en erger me daar meer en meer aan.
     
  10. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Rijdt je wel met een geschikte auto voor die klusjes ?
    Als hij bijvoorbeeld A restricted is moet je niet aankomen met een Lambo, dan kun je beter een Saleen of een Enzo pakken.
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ace wordt je door alles te hebben gedaan.. 100% completion dus.

    Ik sta nu op 96%, want ik kan de achievement waarvoor je een auto moet kopen en verkopen of de test drive marktplaats niet halen, aangezien die niet werkt en offline is..
     
  12. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    red je makkelijk met een lambo


    en waarom hoor je nog steeds dat mensen geen geld hebben ofzo, ik had in 2 dgn tijd 25 auto's en 8 huizen en in no time op 85 % van het spel.

    moet zeggen dat de SP te makkelijk is, vind het eigenlijk nog makkelijker dan NFS:mw :confused: daar heb ik langer overgedaan dan TDU. (uurtje ofzo :9 )
     
  13. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    addict :) ;)
     
  14. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    nee 3 wkn vakantie en niet weg gaan :D, moet toch wat :+
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je die willen tunen, dat ding kan je in z'n 5 nog laten slippen van het optrekken
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    zodat hij harder gaat :D
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Op lange rechte stukken kan je ook gewoon ipv links inhalen rechts inhalen tussen de auto en de berm, dat scheelt echt veel. Maar dan moet je wel een auto hebben met een zeer goede handling en dus geen Saleen:eek:
    En vooral zo veel mogelijk motors gebruiken bij 'No restriction'-races.
    Verder heb je wel gelijk hoor...die modellen wegbrengen moet in een bepaalde tijd en telkens wanneer je in de berm beland of ergens tegenaan knalt hoor je die zeikerds weer zeiken en stappen ze uit:+
    Maja met bovengenoemde tips moet je t maar proberen en een goede concentratie:D
     
  18. Vleesch

    Vleesch Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0


    Dude heb je nou al alle achievements. Wat ben jij een nerd zeg. Heb je geen leven ofzo.



    :+. Nou nog even leren rijden he dat je me kan verslaan.
     
  19. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    XBW Club

    Even een suggestie: Is het niet een idee om een xbw-club te beginnen, met, erg logisch, alleen xbw leden? \o/

    Ik heb op dit moment niet genoeg geld om zo'n club te beginnen, maar ik denk dat er best mensen genoeg geld hebben hier :) .

    Tenminste als er wel interesse voor is! :b:
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap er geen fuck van, ik ben volgens mij bij alle dealers geweest en toch mag ik geen motoren kopen. Tellen de tuners soms ook mee ofzo???????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina