[Demo] F.E.A.R.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ramon NL, 25 sep 2006.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat komt omdat het een port is. ik heb een beetje ervaring met het modden van F.E.A.R. en de animaties aanpassen is een $##$%werk.
    de "loop" animatie bestaat bij de pc versie maar uit een snelheid. je loopt of je loopt niet. je kan op de pc versie wel langzaam lopen, maar ik weet niet of dit dezelfde animaties zijn.
     
  2. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    wan , wat een slechte demo ! op een normale tv is het helemaal verkeerd gescaled! :mad:
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je bedoelt:

    Man wat een slechte tv heb ik

    ;)
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan echt niet tegen zulk soort reacties, ik neem aan dat jij het sarcastisch bedoeld. Maar sommige mensen zeggen dit serieus. Dan denk ik van; omdat hij dezelfde mening als jij deelt snapt hij het? Alsof de rest met de tegenovergestelde mening het niet "begrijpt".
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde dus duidelijk maken dat ik blij was dat ik iemand zag die de "slechte" graphics niet afkraakte en wist dat die nog verbeterd gaan worden.

    DAT IS EEN FEIT! GEEN MENING!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan mijn excuus :x . Ik dacht dat je doelde op zijn gehele post. Ik moet me schamen. |:-

    Maar dat veranderd mijn mening niet over mensen die die zin dus wel verkeerd gebruiken.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    tja.. ik had speciaal dat stukje waar ik het mee eens was dik gedrukt. maar dat maakt niet uit. zolang F.E.A.R. op de 360 maar een succes wordt met de multiplayer maakt echt helemaal niets uit! :)
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja heeft er iemand ook multiplayer gespeeld op de PC? Ik heb FEAR nog nooit gespeeld hiervoor namelijk. Maar ziet t er in multiplayer ook zo goed uit(ook met dat opwaaiend stof en gaten in de muur door het schieten)?
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De multiplayer voor de pc is gratis te downloaden, doe er je voordeel mee :thumbs:
     
  10. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Kijk, dat vond ik dus ook: een vreselijke platte blokkendoos.
    Nu lees ik rechts en links dat mensen zich opwinden als ze 'slechte graphics' horen en blijven roepen dat er nog aan gesleuteld wordt. Nou, succes, ben benieuwd.
    Het lijkt mij dat sleutelen in dit stadium dingen als mapping, lichteffecten of textures in zal houden en niet de leveldesigns of het aantal polygonen en eerlijk gezegd leek het mij daar een beetje aan te liggen (maar ja, ben geen kenner).
    Tot nu toe dus niet echt onder de indruk. Het was niet slecht, maar na al die hype van de pc-versie was het toch niet echt iets waar ik ondersteboven van was... Misschien volgt dat later in het volledige spel? We'll see...
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Toch best interessant. Op de PC maakt men zo mooi mogelijk demo's om de kopers te overtuigen. Maar op de 360 krijgen we vaak oude builds, beta versions of gewoon demo's met twijfelachtige (of zelfs te weinig) content. Veel mensen roepen daarna "Maar het wordt nog veel beter!". Nou prima, maar ik wil NU overtuigd worden en niet alsnog tijdens de release. Ik vraag mij af hoeveel mensen nu bij deze demo denken "moah, laat ook maar zitten". Dat zijn toch misgelopen kopers? De echte fans gaan de game toch wel kopen, ongeacht een goede demo of niet. Net bij de twijfelaars als groep zul je een goede induk moeten achterlaten.

    Een slechte ontwikkeling als je het mij vraagt.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben helemaal geen 'echte fan' en ook zeker iemand die valt onder de categorie 'graphics-slet', echter ik vind de gameplay zo lekker van de demo dat ik wat mindere graphics wel voor lief neem.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou dit keer rustig gedaan en de hele demo gespeeld, was een moment waar ik echt van schrok, jemig, gare beesten als je net iets afloopt :9 Vond het er zeer goed uit zien en dit spel krijgt nu zeker een plek in mijn verzameling.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    dat is het ook. het is gewoon dom om oude builds te laten zien, maar om een nieuwe build te maken kost het tijd, en tijd is geld... daarom denk ik dat ze oudere builds laten zien inplaats van steeds maar bij elke gelegenheid een nieuwe te maken. :)
     
  15. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de gore niet een beetje eruit gehaald in de demo dan he, want als ik pc filmpjes bekijk dan zie ik veel meer bloed. Ik hoop dat je dit in het definitieve spel wel zelf kunt bepalen. NASTY !!
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik bedoelde niet zozeer alleen maar de graphics. Het gaat mij meer om algemene eerste indrukken. Een demo van een oude build, lekker vol met bugs en een slechte framerate, geven mij een slechte eerste indruk. De kans dat ik het spel daarna ga kopen wordt een stuk kleiner. In het algemeen tenminste (geen specifieke aanval dus op de F.E.A.R. demo.). Kevf, voor jou geldt toch ook dat je liever een up-to-date demo had gezien? Waarschijnlijk was je dan nog positiever geweest. Zoals je zelf al zei: "ik neem het wel voor lief."

    @ !ntraxz: Ik begrijp je goed, maar waarom doen ze dit bij de PC versies dan wel een hyper moderne game demo zien? Dat kost daar ook geld en tijd..... dus waarom laat men dan wel een oude build zien op de 360? Dat kan zeker stukken beter.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  17. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet van mijn stoel gevallen bij het spelen van deze Demo.
    De graphics blazen me niet omver en eng vind ik deze game al zeker niet.
    Silent Hill games, die mogen eng genoemd worden, dit niet.
    Moet gezegd; het is natuurlijk maar een demo en ik ken de hele storyline niet,
    maar als ik op de demo moet afgaan word ik niet positief verrast.

    Overigens; ik ben toch wel van mijn stoel gevallen. Door de misselijkheid die
    anderen hier ook al aanhaalden :)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  18. yaco1969

    yaco1969 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    g

    Ben ik nu de enige? (vast niet). ik heb altijd last van richten met dit soort console games. Op de pc vind ik het richten met de muis veel simpeler dan met een controller. Fear op de pc was een spannende ervaring. vooral 's avonds laat hoewel verder in het spel het accent steeds meer op de actie komt te liggen. Ik ga hem in ieder geval niet kopen op de 360 want daar zie ik geen toegevoegde waarde in!\o/
     
  19. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja tuurlijk op de pc kan je veel precieser schieten. Maar op de console is het schieten gewoon anders. Je moet het eigenlijk gewoon niet vergelijken. Maar idd al heb je hem op de PC, dan kan dat een goede reden zijn om hem nu niet te kopen.

    Ben het echt met je eens. Ik vind dit zo jammer. Kijk....de mensen op de forum (en andere forums) weten nu dat het nog beter gaat worden (graphics), maar het over grote deel van de gamers weet dat echt niet. En kan nu denken door zo'n demo van, nee laat maar zitten, idd. Echt zo jammer is dat!
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ondanks alle negatieve klanken (ook door mijzelf) dan toch maar even de demo gedownload. Ik moet zeggen, ben blij dat ik dat gedaan heb want het viel me reuze mee. Komt waarschijnlijk ook omdat ik er niks meer van verwachtte. :)

    Graphics zijn inderdaad redelijk, maar slaan je niet achterover. Ik sluit me dan maar bij de rest aan door te hopen dat de retail versie er beter gaat uitzien (wat ik heb gelezen op verschillende sites is dit inderdaad het geval). Wat mij erg aansprak was de AI (lekker mobiel en soldaten blijven niet als zoutzakken staan als je een maatje neerschiet) en de phyisics (je kunt werkelijk alles overhoop schieten). Leuk gedaan allemaal. Heb F.E.A.R. nooit op de PC gespeeld (kan mijn systeem toch niet aan), dus ik schrok ook een paar keer echt goed. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik erg snel aan het schrikken gemaakt kan worden in films en games (ik zit er altijd helemaal "in"). Leuke wapens ook, van de penetrator tot die laser gun waarbij soldaten letterlijk als skeletten neervallen. Ook de "gewone" wapens voelen goed aan. In slowmotion gaan lijkt me redelijk gebalanceerd; de balk is snel leeg, maar vult ook redelijk vlot aan.

    Deze titel houd ik zeker nog in de gaten.
     

Deel Deze Pagina