Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet niet waar jullie wonen maar bij mij komt hij gewoon in m'n werkweek.;)

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    :cool: !

Bij mij komt hij ook aan het einde van de Vakantie!
    Heb echter dan wel gewoon 4 hele dagen vrij! Oftewel, zat tijd om te editten en eens flink te spelen! :)

3. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    ik ga dus echt voorlopig niet editten hoor. eerst ff lekker ballen. Denk dat ik maar zo'n ding ga kopen voor optionfiles. ik ben lui.

5. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist voor het eerst een game op gcshop besteld. Pro Evolution Soccer 6 dus, maar ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat er in mijn orderstatus staat dat de game betaald is want ik heb de game al betaald maar er staat nog niet betaald. Weet iemand dus na hoe lang dat verandert of had het al veranderd moeten zijn en heb ik dus iets verkeerd gedaan :+

6. basovich

basovich Guest

vanavond of morgen zal het wel zijn gewijzigd, ik wacht denk ik nog een week of 2 tot ik pre-orderen, misschien komt er nog wel een leuke actie van FRS :).

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    persoonlijk wacht ik liever zelf op de Reviews en tot dat deze uit is.. zo hoorde ik in een video review van indidegamer dat het nog niet echt super speeld .. en ik wil fifa t07 toch ook eerst even eens zien! ik kijk dus eerst even de kat uit de boom! (voordat ik hem koop! :D

8. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ff pech voor jou!

Vrijdag is namelijk voor mij de eerste dag van de vakantie voor mij muwhahaha\o/ \o/ :lol:

9. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo morgen of overmorgen? Tis X06!! Morgen om 20u00 de Press conference... ben erg benieuwd... Zal ook t nodige bekend worden over PES6...

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nog niets bekend over demo :'-(

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoop snel, sinds Leipzig is er al een demo, wil em nu echt spelen..:)

12. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgenavond wel meer over bekend zijn, zo niet dan donderdagavond :)

13. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we zullen zien

14. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Kom op met die demo, we hebben nu wel lang genoeg gewacht.. Ik vind het al een drama dat we tot 20 oktober moeten wachten op de complete game.

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Een drama jah?!
    Is het zo erg ? :cool:

Maar inderdaad, zit ook nu echt te wachten op deze game! Gelukkig nog beetje school en het op feesten draaien als afleiding! :)
    Ben benieuwd of er dan toch nog daadwerkelijk een Demo deze week gaat verschijnen!

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Heb je het nu over PES6 of FIFA07 die niet echt lekker speelt volgens IGamer?

BTW: Een hoop studenten/scholieren hier merk ik met de vakanties. 20 oktober valt dus net niet op mijn ATV dag. Daarom heb ik lekker vrijgenomen. Heb toch nog zat uur tot de rest van het jaar ;)

Zo kan 't ook! :p

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    ZO kan het ook jah :cool:...
    Ik als Studentje ben dan inderdaad vrij! Dus hoop ik ook op het kunnen verkrijgen van de game op 19 Oktober ofso!

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zit eraan te denken om rond de release van GOW een weekje vrij te nemen, me op te sluiten in een vakantiehuisje, mijn lcd hdtv mee te slepen en een week lang PES6 / GOW (in de verhouding 70-30 denkik) te spelen :cool:. Jah, ga er maar werk van maken denkik, heb ook nog zat vrije dagen dit jaar. Moet er nog een paar opmaken.

19. Dioxic

Dioxic Guest

kun je de kits editen, en vervolgens met de team waarvan jij helemaal je eigen kit hebt gemaakt, online gaan?

dan kan ik gelijk aan de slag met het editen van alle premier league kits :D

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Nope, dat kan niet. Alleen offline kun je alles veranderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina