Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

  1. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    online is gelijk super zalig , Ik speel het elke dag en ik ben het nooit beu ! ik vind het het beste spel tot nu toe voor de xbox360 :p zeker kopen :D
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378

    Ja krijg je later die achievement.

    Op normal doe je er zo'n 10 tot 15 uur over als je een beetje ok kunt spelen. Hard wat langer.

    Ik vind trouwens niet dat je kunt stellen dat het spel online top is. Je bent echt daadwerkelijk langer aan het wachten dan aan het spelen doorgaans, daar moet je echt tegen kunnen.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Uhhm, als je gewoon lobby's joined die op SETUP staan dan speel je langer dan dat je wacht hoor ;)
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe jullie naar online gaan, ik heb er echt geen last van.

    Ik filter wat ik niet wil spelen, zie de lijst staan en dan join ik waar ze bezig zijn met "setup".
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Jep, idd, same here.
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    er is dus eigenlijk niets aan de hand online ?
    mooi om te horen
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, met deze gratis week XBL Gold, heb ik ook G.R.A.W gespeeld, gister met 3 vrienden van mij en de rest engels etc (16 man) Coöp gespeeld, alle achievements dus gehaald van die missies. (2 had ik al gehaald met een vriend en ik, met ze 2e dus.)

    Maar dat was echt zo mooi, iedereen luisterde goed naar me, aangezien ik de leader + host van de server was. :cool: En gewoon online spelen ownt ook zwaar! Vooral dat level op die schroothoop in het donker, met je nightvision aan.. *zucht*
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ok, kennelijk verschillen de meningen nogal. IK vind het spel dus vooral offline leuk.
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben altijd er lang bezig om een goede server te vinden. Het duurt erg lang voordat je de lijst met servers krijgt en die informatie is vaak achterhaald (staat er dat ze in setup zijn, zijn ze net begonnen; en een potje duurt al snel zo'n 15 minuten.) Dus dan weer opnieuw de lijst vernieuwen wat ook weer zo lang duurt. Dat vind ik het nadeel van online. Maar als je eenmaal in een goede server zit, is het wel erg vet.
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Online duurt wel erg lang jah voordat je speelt. Maarja met de SP vermaak ik me bij de meeste games toch het best. Mits een goede A.I., bij GRAW vind ik die toch aardig goed:thumbs: SP duurt dus lang genoeg als ik het daarna ook nog op hard wil uitspelen:thumbs:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Voeg mij maar toe, ik maak altijd een server aan. LAG Free. :b:
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    nog even een vraagje voor ik hem bijna koop, ik zag net Chapter 2 voor 1200(!)ms punten op marketplace staan, ik weet zeker dat het nog heel lang zal duren voor ik deze map pack daadwerkelijk kan downloaden

    maar wordt er ook nog gespeeld op de normale maps ? straks zit ik zonder map pack en zit iedereen op de nieuwe content
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Er wordt nog genoeg gespeeld op de oude maps ;)
     
  14. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is toch die map-pack alleen voor coop?(heb hem zelf niet, veel te veel geld). Dus dan worden de rest van de modus gewoon met normale maps gespeeld.
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    heb hem eindelijk gekocht :D
    ben nu even een live potje aan het doen en het is precies zoals ik verwacht had

    hebben jullie trouwens mooie wallpaper links voor deze game
    www.gamewallpapers.com vraagt er geld voor (belachelijk)
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    hoe kan ik trouwens het scorebord tevoorschijn halen tijdens t spelen, of kan dit niet
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kan alleen maar in het Menu. Is maar met weinig spellen waar je het scoreboard kan laten zien tijdens het spelen...Texas Hold'Em als voorbeeld.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bij de meeste spellen moet je dan op Back drukken... :)
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer worden die mappacks een keer gratis. Vind het zonde om daar nu nog 12 euro voor te dokken.
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    ik denk neit dat ze het worden, er komt eind oktober als goed is een nieuwe update

    en nog iets, heeft iemand van jullie de Assassin achievement al ? Deze is heel zeldzaam heb ik gelezen, degene die zon bezitter killt online (zonder het te weten) zal ook de achievement krijgen

    zo gaat dit zich verpsreiden
     

Deel Deze Pagina