The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een 360 gekocht met oblivion maar de eerste keer spelen haperde het geluid. Opnieuw opgestart en toen gaf hij aan dat de disc onleesbaar was. Heeft iemand anders dit gehad?
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Disc onleesbaar betekent meestal dat de disc beschadigd is. Het zou goed kunnen dat de winkel jou een kapotte disc heeft verkocht(dit gebeurt helaas wel vaker). Kan je niet een ander spel er op proberen? Zoals een oude BC xbox game(bijvoorbeeld halo).
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Saints Row en die doet het goed.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan zou ik terug naar de winkel gaan en om een nieuwe oblivion vragen.
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe gehaald en alles doet het goed, vraagje: hoe doe je fast travel?
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Naar het menu, dan je map selecteren en een locatie kiezen waar je al wel eens geweest bent.

    Voor meer info over Oblivion kan je op uesp.net terecht ;) .
     
  7. brumrules

    brumrules Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraagje,

    ik heb nu al een paar weken een Xbox360 en heb um echt ALLEEN voor Oblivion, Maaar.... als ik meer als 3 saves heb dan loopt hij echt SLOOOOOOM, het laden van area's gaat slecht en het opnieuw loaden van een game is echt, kan je twee keer je tosti verbranden... dus, wat the hell is dit?

    alvast bedankt!! _O_ _O_ _O_
     
  8. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Van xbox live afgaan (als je hebt), je cache resetten. Of je overdrijft gewoon zwaar, en moet net zolang wachten als de rest:+.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    cache resetten is het probleem ja. het wordt niet weer hetzelfde als op het begin dat je het spel kocht maar het verbeterd in ieder geval wel.

    cache resetten doe je door als het spel begint, de A knop in te houden totdat je Bethesda ziet(weet niet zeker maar ik deed gewoon tot het loading screen voor de zekerheid.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb dit spel nu al een tijdje uitgespeeld, en begin (een half jaar na aankoop) een beetje uitgeken te raken op het spel. Nu vroeg ik me dus het volgende af:
    komt er een vervolg?
    zo ja, wanneer dan?

    de 360 heeft naar mijn mening gewoon te weinig games als oblivion :D
     
  11. brumrules

    brumrules Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik dacht dus ook dat het cash geheugen flashen zou helpen, maar hoe kan het dan dat het spel langzamer gaat lopen als ik meer saves heb? das toch niet logish.. :p en ik heb de Xbox alleeen voor oblivion dus geen live voor mij ;)
     
  12. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Jawel, ik zat ooit op 100+ saves, en de game ging zeker een stuk trager doen. Dus had ze allemaal verwijderd, en liep weer als een zonnetje.


    Kwam omdat ik steeds over mijn autosaves heen schreef, dus maakte hij steeds weer een nieuwe autosave :+. Mocht je et willen weten.
     
  13. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ als je autosave schrijf je het over je ouwe auto save
    het is niet zo dat ie een nieuwe save file maakt
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ong. 5 saves toen hij trager ging lopen. toen deed ik die cache-actie en liep hij 2x zo snel. (niet evensnel als op het begin maar het hielp.)
     
  15. brumrules

    brumrules Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik dus wel jammer van de Xbox, had niet verwacht dat de saves de speelsnelheid zou beinvloeden :mad: speel nu gewoon maar met 2 saves is net genoeg, en dan loopt hij toch nog lekker! maar dat flashen, of ik doe iets fout of ik merk het verschil niet :p
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het beinvloede ook de rest van het laden. (van stad naar buiten, of eeh huis binnen, fast travel etc)
     
  17. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    En nou komt Oblivion ook naar de playstation 3. Waar zijn ze nou toch mee bezig. Hou bepaalde spellen exclusief. Die makers willen zo veel mogelijk verkopen natuurlijk en weten dat de playstation meer klanten heeft. Echt zielig is dit. =(
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dit soort reacties nooit zo goed. Het is toch alleen maar positief dat zoveel mogelijk gamers van toptitels een graantje kunnen meepikken, ongeacht welk platform ze voor kiezen ? Als jij dit zielig vind, dan vind ik jou een egoist.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar wel als ik zélf over mijn autosave heen schrijf ;).
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jep, als het goed is komt er een soort van GOTY. Dat is een expansion van Oblivion samen met het orgineel voor de normale prijs. Wanneer die uitkomt is nog niet bekend.

    @Z3R0-P4R4DOX:
    Ja maar jij zit niet op school vol met sony gaylords ;) .
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina