Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat MS het gaat uitbrenge, als bungie em ook echt af heeft, niet veel later of niet veel eerder (die laatste is logisch :+), Halo is zoon spel, dat mense gwoon moete kope, ik denk alleen dat ze het uitstelle als bijvoorbeeld, de game is september klaar, en oktober word de Ps3 gelanceerd, zal MS wel een maandje wille wachte

    gwoon af wachte voor een officiele datum, zodat we het echt wete, zegt natuurlijk niet veel, want H2 kwam ook een jaar later uit. Hopelijk late ze iets wete bij de volgende X06 (wanneer die ook is), en late we gwoon ff concentere op de spelle van nu, er is te weinig over H3 om over te discusiere
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    X06 is vandaag LeGeNdaRisCh. ;) Om 21.00 kun je op www.xbox.nl de presentaties live meevolgen. Ik denk wel dat we íets te zien krijgen, misschien wat multiplayer beelden (of een interview, zoals bij Halo 2), omdat er al een mp-build rondging op de E3.
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja, dat mp-build verhaal over de E3? Ik hoorde er meerdere geruchten van, maar helemaal niets concreets :confused: . JJ van de PU beweerde zelfs dat hij er mee had gespeeld en schrijft er vervolgens helemaal niets over.... :|
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wedden dat H3 ook voor de pc uit komt straks. deel 1 werd ook alsnog voor de pc uitgebracht. H2 stond op de hoes: only for xbox. kon je een week geleden een filmpje op marketplace downloaden over nieuwe games voor op de pc, stond H2 er ook tussen. zal ongetwijfeld ook deel 3 uitgebracht worden.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    lol Ok :+, hopelijk hore we vandaag wat goed nieuws

    ik denk dat H3 ook op de PC gaat uitkome, maar zal zoals H1 en H2, pas heel laat zijn, ver na de release
    ik weet bijna cker, vooral met de komst van windows vista

    gelukkig zijn H1 en H2 allebei VEEL beter op de Xbox dan op de PC
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of doet Xbox.com het ook vreemd bij jullie?
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    windows vista zal je bedoelen? anders heb ik iets gemist.

    ik vondt het wel shit dat halo op de pc meer extra's had dan op de xbox zoals nieuwe wapens(hunter gun,vlammenwerper!!), nieuw voertuig en veel nieuwe vette levels. zal met H2/3 ook wel weer gebeuren.
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij laad de site ook niet:mad:
    Waarschijnlijk overbelast:+
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    woooh, inderdaad traag.
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    hij doet het nu wel, maar ik hoop dat de kwaliteit beter is dan dat testfilmpje van halo 3, wat een ruk kwaliteit.
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, :+, heb et gefixt

    ik vond de PC versie, ZWAAR klote :x , die vlammewerper en FuelRodCannon voegen helemaal niks toe, slaat nergens op, net als de rocketWarthog
    heb bijna geen nieuwe levels gespeelt, ik weet alleen dat ze allemaal VEEL te groot zijn (halo draait in MP om 4vs4, dus ja, een SP map naar een MP opzette, wat dachte ze)

    en ik hoop ook echt dat H3 kan worde gespeelt, zodat iemand het ff opneemt en dan op internet post :+, er was ook een nieuwe trailer toch van H3??

    BTW, Halo4????, moete ze eerst niet H3 uitbrenge ofso :confused:, en een Halo RTS, gelukkig wel van de makers van AoE, maar toch, hopelijk gaan ze de Halo franchise niet uitmelke met te veel games
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    what de hell zijn die halo wars in dat filmpje?? Is dat Halo 3?
     
  14. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    Ik DENK YES!! een nieuwe trailer van halo 3 !
    is het halo wars.. :confused: dat is dan weer niet iets te overhyped.. halo 3 komt dus laten we ook maar even een rts game maken.. naah daar kijk ik niet naar uit ik heb liever halo 3
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat wordt een RTS game van de makers van Age of Empires, volgens onze frontpage.
     
  16. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo wars gaat ook wel bruut worden. MAn die elite zag echt strak uit
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is vast niet ingame
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    maar dit was dus duidelijk een filmpje, een rts met zo veel detail in een unit lijkt me niet echt haalbaar. Of hebben ze voor dat filmpje halo 3 gebruikt??
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  20. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef Halo 3 ook deze grafix! Ik ben zelf niet zo voor rts maar je ziet weer hoe fantastiche het universum van halo is. Wat zagen die elites er bruut uit zeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina