Saints row (online)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 1 sep 2006.

  1. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    maakt toch niet uit of je goed bent, gaat om de lol.
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel echt super vaak online, maar ik ben nog steeds level 1 met Protect Tha Pimp en Blinged Out Ride! Hoe kan dat?

    Win ratio is 1:1

    Als ik win ga ik 1 level omhoog, maar ja als ik verlies ga ik er weer 1 naar beneden...

    Gisteren heb ik Blinged Out Ride gedaan, 3 man tegen mij, zij speelden het dom en ik heb dus die partij nog gewonnen! Ik was niet eens een level omhoog daarna...

    Maar ja, het is ook erg team afhankelijk, de ene wedstrijd heb ik een goed team, dan win ik, de wedstrijd daarna heb ik een kutteam en dan verlies... Zo is het toch onmogelijk om in rang te stijgen!?

    PS, Ik moet even zeggen dat die Protect Tha Pimp levels echt SLECHT ontworpen zijn. Je hebt telkens één punt in zo'n level waar je ALTIJD door heen moet, je hebt geen 2 manieren om ergens te komen, dat is dus ontzettend vervelend, omdat je dan altijd knel komt te zitten... Echt heel slecht level design...
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Protect Tha Pimp is vervelend. Maar ik denk dat twee doodgangs punten ook lastig zou zijn. Dan wel voor de hitman's omdat ze dan zich moeten verdelen. En als een punt uitgeschakeld is dan want dan wint pimp snel. Vooral het nadeel is dan dat je maar paar seconde kan lopen. Vind mùeer ndeel dat er zo weinig online maps zijn bij die onderdelen.
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is dan juist de tactiek en dan MOET je communiceren met elkaar om het te laten werken. Nu gaan de Hitman's rustig bij de enige doorgang zitten wachten tot de Pimp eraan komt. Tuurlijk, als je het goed speelt kom je er wel doorheen, maar daar gaat het niet om.
    Iedereen vecht om dat ene doorgangspunt en degene die er het eerst doorheen is wint. Het is geen tactisch Hide n Seek meer, dat vind ik heel jammer.
    Met twee doorgangen lok je het uit om de teams in 2-en te splitsen om de vijand in de verwarring te brengen.

    En ik moest ook nog even zeggen dat die LAG echt schandalig kan zijn. Het is werkelijk ongelooflijk hoevaak en hoeveel vertraging er in die verbinding kan zitten, dit heb ik werkelijk bij nog geen enkele game zo erg gezien... Maar goed, dat was opzich oud nieuws. Toch wilde ik het nog even kwijt :)
    Dat het wel mogelijk is om een game (vrijwel) zonder lag/vertraging te spelen heb ik net gemerkt. Met 4 vs 4 Team Gangsta Brawl. Niemand haperde. Was echt een goede, leuke partij, omdat het volledig om de skills draaide en een keer niet om wie de meeste lag heeft!
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand uitleggen hoe dat TrueSkill systeem werkt?

    Ik heb al 25 potjes Team Big Ass Chains, gedaan, TrueSkill nog steeds 1. Win Ratio 1:1.

    Nu speel ik net een potje, ik win, en nu ben ik in 1 klap TrueSkill level 11! Hoe kan dat dan weer?
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    TrueSkill is een kut ranking systeem van M$ :) !

    Het is gebaseerd op wie je killt, het maakt niet uit hoe of hoe vaak. Als je iemand killt met een hoger lvl dan gaat jou lvl omhoog en als je gekilled wordt door iemand met een lager lvl dan gaat je trueskill omlaag.
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag kan me ook veel storen dan zit ik meestal wel wat te vloeken. Maar dat zal binnenkort gedaan zijn (hopelijk) met 4 tegen 4 heb je niet veel lag maar 6 tegen 6 krijg je soms wel wat veel lag. Nattuurlijk zijn e rdan ook mensen die stand by gebruiken |:-
     
  8. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil lekker even een potje Saints Row spelen ! Hoe doe ik dat ! Dat looking for other player duurde me te lang enzo....

    Of ben ik dan te ongeduldig ? Of is het niet druk genoeg ?
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja duurt heel lang. Neemtal meestal een minuut of twee in beslag voordat de game echt van start gaat.
     
  10. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gemerkt ja ! :) Maar gelukkig genoeg spelers. Een mode gespeeld waar ik de naam van kwijt ben is wel vet. Met die kettingen verzamelen.
     
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    er zouden tog ook nieuwe kleren komen om te downen.
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1

    big ass chains

    gaat wel snel ook met rank :)

    ik moet alleen nog kingpin
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je die Rank gebasseerd op TrueSkill? Of gebasseerd op andere statistieken? (Hoeveel kettingen je verzameld hebt ofzo)
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Trueskill, dus voor die achievements heb je een beetje geluk nodig.
     
  15. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn kleren om te downloaden maar dat kost geld. Hoe duur is zon kaartje eigenlijk ? Kan je die gewoon in de bartsmit bijv krijgen ?
     
  16. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik met vrienden online speel heb ik nooit lag, als ik met andere gasten speel zie ik gasten 4x in een auto stappen bijvoorbeeld =( Hopelijk gaat dat veranderen.

    Maar voor de rest vind ik het online gamen erg leuk , eerste game die ik online speel dan wel op 360 (heb live net een week) maar binnenkort ff nieuwe game(s) halen zodat ik meer online kan gamen !! :)
     
  17. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Droom lekker verder jij. Jij bent gewoon jaloers omdat jij hem nog niet hebt!. :D
     
  18. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    hey , ik stel voor om een soort van 'party' voor Xboxworld op te zetten , ik zal hosten en dan hebbenb we enkel belgen en nederlanders en dsu (bijna) geen lag :) dus voeg me toe en dan kunne we misschien wat regele!

    sorry als het al bestaat of al voorgesteld is maarja
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe wel mee hor, ik voeg je zo wel toe :)

    Want die lag trek ik echt soms niet. Dan rij je mensen omver en dan opeens ben je dood omdat ze achter je staan... Gruwelijk... Ben je aan het snipen, schiet je en dan opeens staan ze aan de andere kant van de arena. Of je leegt 2 volledige magazijnen op iemand die op je af komt rennen, doe je geen schade, hij schiet 2x ben je dood...
     
  20. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    wil ook wel mee doen... krijg deze week een nieuwe router dus als het goed is kan ik dan weer online ;):)
     

Deel Deze Pagina