Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Project Gotham Racing 4

    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Bizarre Creations
    Genre: Racing
    Release: 4e kwartaal 2007

    Informatie:

    XBW Gamepage:

    PGR 4 page

    Screenshots
    let op: dit is pre-rendered uiteraard!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Filmpjes:

    X06 trailer
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wachten op morgen dan maar :cool:
    Nr. 4 in een goede reeks. Must voor mij :)
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    was pgr4 ook te zien daarnet?
    heb ik anders mooi gemist
     
  4. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    Was je te traag met je Halo Wars topic dus dacht je bij jezelf ik start maar een topic over pgr4 :p haha.
    Iig ik kijk persoonlijk meer uit naar deze titel als dat ik uit kijk naar halo wars.
    te overhyped allemaal voor mij.
    maar dit topic wint het niet van halo 3 :p.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, sorry, maar ik wil even de startposts "in handen" hebben, zodat ik ze straks allemaal kan updaten als de info online staat. Ik probeer te voorkomen dat mensen topics openen à la "Omg Game XX was net te zien op de X06, /discuss!". :)
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Bizarre moet heel wat dingen verbeteren ten opzichte van deel 3 om deel 4 een succes te laten worden. Check deze thread op xbox.com om te lezen wat ik bedoel. Het is een 'klaag threadje' tegen Ben (één van de medewerkers van Bizarre Creations)


    Edit:// Dit was mijn post:

    The things you call here are very minor, and don't really mean a lot to the players on PGR3. If you really did listen to the fanbase you are losing, then this list wouldn't exist:



    Shiftglitch: I never played PGR2, but what I've heard is that there also was a shiftglitch in that game. And I really don't get it why you put the same thing that everbody hated in PGR3. Also look at the speeddrop you get when shifting up. In the Nissan GT-R Concept you loose almost 15 km/h when shifting up. Now you don't need to be an expert to tell that in real life this car get's a speeddrop of 2 or less km/h.



    Wallbashing: This is the most irritating thing in PGR3. Why are you making it able to wallbash? Do you have testers there at Bizarre? Look at the hairpin in The Old City Loop, or the last corner in City Hall Park. You don't even have to take the wallbash to figure out it is there. A smooth wall around the outside of a hairpin doesn't work! And it especially doesn't work on a game with the same damagemodelling as PGR3.



    Automatic Gears: Oh god. Do you know how a automatic gearbox works? In PGR3 is shifts down on the same speedtrap as it shifts up. THIS DOESN'T WORK!!! A normal AT car would shiftdown a lot later. And Ben, just try this: Try to take the 1st corner of the Tropicana Tour in 4th gear with a Ferrari Enzo, driving automatic Then you know exactly what I'm talking about.



    Tournaments: Now on this point, it's very clear that you don't give a (fill in yourself) about your fanbase. Everybody, and I mean EVERYBODY want's manual tournaments. It is possible, so why don't you use it??? You also want the mainstream gamer to enter those tournaments? Well, they can't because the top players that drive manual are also the top players with automatic. So no mather what you do, you'll always have the same people entering these tournaments. And the people entering these tourneys all want MT. But you guys just seem to ignore it...



    Platinum: I can drive more than 5 seconds faster on a hotlap on Hardcore. That's stupidity at it's best. What happend to the times to achieve a platinum medal on PGR2? This game is to easy, also in an offline playtime lobby. If you ever play Toca Race Driver, you should put the AI difficulty at 110% Then you know how 'hardcore' a racing game can be.



    Tournament Lobby's: :'-( Why? Why do I get booted out the lobbys every minute? Why do I always get the message "Unable to continue with current tournament task"? This has nothing to do with our internet connections, so don't try that excuse.



    Tournament Prizes: It's been five months now. I still didn't get a single thing. Problems with shippings? Don't try that on me, cos my friend who lives one mile away from me DID get his Xbox 360 PGR 100 Console. I'm still waiting for my faceplate and that T-shirt I should get. I didn't won a console because I got booted out of the lobby in the semi-finals. Is that how you are trying to tell us to buy PGR4? It isn't working ;)



    Garages: We got 107 cars and 84 spots in our garages... what's rong here? Ow, you couldn't add garages because it didn't fit in the 'code' of the game. You sound like a comedian. Really, you do.



    Backwards Compatible: This is in Microsoft's hands? Sure, I believe that, but you guys also don't want PGR2 to be BC. You want people to buy PGR3 instead of playing PGR2 on the Xbox 360. If you really want PGR2 to be BC, then step up to Microsoft and tell them. Or are they to busy making Barbie's Horse World BC?



    Cat & Mouse: Bizarre... this isn't the way C&M works. It's suposed to be 2vs2vs2vs2 instead of 4vs4 and the E-classe car needs te get invisible, because now you can ram a Mini, and keep it there for the next five days.



    Yeah, you guys are really convincing us to buy PGR4, because you did great work with PGR3. Now wait... my mom always told my I'm not aloud to lie, so I didn't said that last line ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2006
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als de instelling van de gamer eens veranderd (Shift-glitche, wallbashen, elkaar rammen etc.) had deel 3 ook een veel groter succes kunnen zijn :)
    Maar er mogen ook een aantal grote veranderingen plaatsvinden :)
     
  8. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze gelijk ook support inbouwen voor de nieuwe Logitech G25 stuur *)
    Ik speel dit spel al sinds Metropolis street racer op de dreamcast en deel 4 gaat zeker in mijn collectie :)
     
  9. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals JP de meeste dingen mooi opsomt, zo denk ik er ook over. Ik ben de laatste tijd steeds slechter gaan denken over PGR3, aangezien er steeds meer idiote aspecten aan het spel komen bovendrijven.

    BC heeft slecht afgewerkt met PGR3, en ik hoop dan ook dat ze echt het roer omgooien om PGR4 een succes te maken. Anders verliezen ze zeker de echte fan-base van PGR voorgoed...
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je moet voorop stellen dat de gamer zelf de game voor het grootste deel heeft verneukt.
    Voor de rest moeten alle punten die JP noemt aangepast worden in deel 4 :)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, Bizarre heeft er voor gezorgd dat wij het kunnen verneuken, en dat hoort niet ;) Dingen als afsnijden, wallbashen en shiftglichten horen simpelweg niet in een racegame te zitten, en al HELEMAAL de dingen die in PGR2 zaten niet. Daar heb je als developer de verantwoordelijkheid voor. Neem je die niet, dan krijg je klachten en dan moet je niet mensen van bizarreonline gaan lopen bannen omdat ze kritiek uiten (want dat doen ze =()
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je het erin stopt, kan je het gebruiken (en gaat dat ook gebeuren)
    Stel we gaan uit van een leuke wereld met alleen maar eerlijk spelende mensen.
    Dan kan het erin zitten, maar wordt het niet gebruikt :)
    Maar het moet eruit, dat sowieso.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    "In a world where we all live in peace..."

    Helaas is dit dus niet zo :cool:
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nope, idd :) Maar bugs/glitches blijven er altijd inzitten. Daarbij blijven er altijd mensen die, kosten wat kost, eerste moeten staan.
    Tevens worden ze wild als ze niet al "beste van de wereld" worden benoemd :lol:
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Jemig, verveel jij je zo erg ofzo? Klaagzang......
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    PGR3 vond ik trouwens helemaal niet zo goed. Beteje kil en saai eigenlijk. En die graphics, ja, ook saai. HDTV's, projectoren of niet, ik vind het een kale bedoening. Wel veel details, maar zo mooi vond ik het niet. Had meer verwacht.
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 vondt ik erg goed toendertijd, maar PGR3 was een beetje een tegenvaller voor mij, allemaal wat saai, en online was meh dankzij het makkelijk rammen van elkaar... was meer bezig met overleven dan inhalen en blocken.

    Maar goed, ik denk dat ze nu dus een open stad, meerdere steden hebben gemaakt in PGR4... ziet ernaar uit dat je dan overal kunt gaan waar je wil, en dit alles ook online? a la test drive unlimited?

    Gewoon wat speculatie, maar wil PGR4 echt zo anders zijn zoals ze bij bizarre beweren, dan moet er wel zo'n soort verandering plaatsvinden, en even iets anders kan ik zo snel niet bedenken..
     
  18. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een enorm inhoudelijke post, het heeft ook zo veel met dit topic te maken, respect :thumbs:

    voelen we ons na dit betoog weer een nieuw mens?

    voortaan zal je post editen misschien een optie zijn ipv 2 achter elkaar neer te zetten.

    p.s. als je het nog niet was opgevallen, een iets minder negatieve instelling mag ook wel!

    Ik hoop, zoals velen, dat de Shift-Glitch, het wallbashen en wallriden in ieder geval geen tijdwinst meer opleveren in pgr4, als dit er nog steeds in zit dan denk ik dat ik pgr4 maar in de winkel laat liggen.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, wat klopt hier niet. =(
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we het maar ove deel 4 houden, want in de vorige PGR4 threat waren alleen PGR3 maar aan het afzeiken. (niet onterecht trouwens)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina