Even voor SVS:
Naast Halo War (met de hulp van PJ+ zijn Vrouw) komt er nog een reeks in het halo universum, dus spraken van de laaste game van halo zou ik het niet noemen:
Ontopic:
Persoonlijk vind ik dat RTS games op een pc thuis horen.En als het dan toch een console moet zijn dan de Ds want de stylus lijkt in veel optische op een muis. Ik het LOTBII geprobeerd te spelen maar ik heb de demo niet eens uitgespeelt aangezien ik er hoofdpijn van kreeg.
Ik hoop sterk dat deze game ook voorop Vista uitgaat komen, aangezien RTS toch niet een heel sterke genre iets is om te spelen op een console (vergelijk het met de Sim voor mij part).Ik denk dat M$ terwel we spreken ook bezig is met een vista versie. Dit alleen maar om Vista door iedereens strot te duwen.
Persoonlijk lijkt het me een matige game maar die onder begeleiding van Ensemble Studios toch een goede game kan worden. Want geef toe er zijn weinig RTS games met een goede verhaallijn. En zoals ik het nu zie combineren ze het beste van 2 werelden. De verhaallijn van Halo met het vakmanschap van Ensemble.
Edit: Ensemble is de maker van Age of Empires en Rise of Rome
Laatst bewerkt: 28 sep 2006