Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Geweldig filmpje trouwens ondanks dat Duitse commentaar:D
    Je hoort het thuispubliek ook echt fluiten wanneer de uitspelende ploeg voor gevaar zorgt....leuk detail:)
    En Fernando Torres...die kerel lijkt echt sprekend!
    Alleen wel nep hoe hij telkens Nesta voorbij loopt...ze zullen vast en zeker als moeilijkheidsgraad 1 ster hebben:+

2. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    gast dat filmpje :D zo erg, ziet er echt goed uit, en zo f*cking realistisch

Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Alleen spelen ze het op één ster ofzo ;) Die gast rent zo de verdediging voorbij :D

Geluid (viel me op) is inderdaad veel beter. Vooral het gefluit :D

4. Floeng

Floeng Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat het nu niet té snel?

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gameplay schijnt vertraagd te zijn tov. pes 5, al kan ik dit op getoonde filmpjes niet echt zien. Zou het wel wel fijn vinden iig.

6. Floeng

Floeng Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vertraagd? ik vind het net veel sneller gaan.

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Je denkt dat het sneller gaat ;) Of heb je het gespeeld?
    Anyway, ik zie ook niet zo het verschil tov. pes 5. Zo te zien lijkt het net zo snel te gaan. Maar misschien voelt het wel heel anders.
    Iig wacht ik rustig af :)

8. Floeng

Floeng Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet gespeeld, alleen het de trailer gezien. ik hoop dat je gelijk hebt :)

9. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, kom op met die demo.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat filmpje ziet er erg goed uit.. de gameplay word weer subliem als je de duitsertjes mag geloven :) en als je die Torres ziet :eek: lijkt precies op de variant van vlees en bloed \o/

11. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dit spel gaat het echt worden. Als je die torres zo ziet lopen vindt ik het gewoon next gen. Alleen omdat het er realistisch uitziet. Niet zoals bij fifa. Hij wordt helemaal top dus laat die demo maar snel komen :p

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Next gen .. :mad: ik kon het niet vinden in dat filmpje.. nee het is een gewone duidelijke poort verder niets.. ik verlang zelf denk ik toch meer naar de Concurrent als het om grapics gaat!.. ik wil eert toch echte cijfers zien, van Reviews! Ok game play is wel belangrij(er) maar ook dat zie ik nog niet echt in het filmpje!

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben een PES fan, maar echt veel beter dan pes 5 ziet het er niet uit. Ze gingen toch wel een aparte maken voor de xbox360? Maar als de gameplay weer goed is heb ik eigenlijk niks te klagen

14. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben het eens met appie21

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    360
    current gen (ps2)

Ik weet ook wel dat het geen grafisch wonder is (spelers, veld e.d. zijn gewoon goed. Publiek en omgeving slecht) maar zeg nou alstublieft niet dat er amper verschil is.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    maar bekijk nu het filmpje eens je ziet dan ingame op het speelveld vind je het niet veel weg hebben van pes 5?

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat ontken ik zeker niet ;) Maar pes 5 naderde al perfectie, dus waarom daar alles aan gaan veranderen?
    Anyway, ik alleen niet dat de snelheid naar beneden is gehaald, iets wat ik wel had gehoopt. Hopelijk gaat het wel zo aanvoelen als ik thuis achter mijn 360 zit :)

En de AI schijnt erg verbeterd te zijn. Iets wat je op zo'n filmpje niet kan zien natuurlijk ;)

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wat een gezeur. Dit is een zeer low-res filmpje met wat gameplay elementen. Wacht nou maar tot je het in HD glorie ziet, dan praat je wel anders.

Het filmpje van Fifa laat alleen maar cutscenes zien, de cutscenes die je in het filmpje van PES ziet zien er ook zeer gelikt uit.

Wacht nou maar af... :confused:

19. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt de grafics. Dat vind ik in PES verre van perfect. Vooral dat gras, dat lijkt wel een veldje in een achterwijk van Afrika.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zoals ik al zei moet pes het niet van de graphis hebben ;) Het ziet er gewoon goed uit, ook het gras (misschien vind ik dat omdat ik een speciale voorkeur heb voor gras, dat op grasveldjes groeit, die in de achterwijken van Afrika liggen?)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina