[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    ahaha, SPEL WORDT LEUK!!!!!!1111111
    terwijl er alleen nog maar een trailer is uitgegeven, realisren jullie je dat al dit gelul gebaseerd is op hype ? er is gewoon helemaal niks bekend over deze game dus ga me niet voor niks tegenspreken
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Damn, ben heel erg benieuwd naar deze topgame in wording.
     
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    er is niet niets bekend over de game, de aim in verhaal is ongeveer bekend en andere dingen, zie de FAQ op deze site: http://www.halowars.com/
     
  4. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, XBW(Kobold of iemand anders), de volgende keer smokkelen jullie me naar binnen in een koffer o.i.d.!!! Damn, over GOED NIEUWS gesproken :D Beat that Sony!
    Ja weet het... Fanboy gedrag:mad:

    Oh ja en het beste na de controls na(als die goedkomen!), geen gezeik met graphic zooi dat je pc het niet aankan:D:D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    hoezo in herhaling vallen
     
  6. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    he Dioxic leuk ej hier tezien :) eindelijk Live aan de praat gekregen :p

    Ok even over het spel.

    Het lijkt me echt een geweldig spel.
    Dit omdat ik weet dat alles wat van halo is gewoon cool MOET zijn. Van de trailer xat ik echt te kijken. Als het ook nog eens in-game was (net zoals bij de trailer van Halo :cool: nou schiet mij dan maar lek
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    om ff de droom uit het leven te helpen dit IS geen in-game filmpje (wat de meeste denk ik wel wiste). maar deze game word wel tof, zou cool zijn als je ook een soort fps view zou kunne hebben dan is het echt compleet!
     
  8. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Woooow! Wat lijkt me dit verschrikkelijk....





    Saai!!!!!

    Monsters,robots,magische krachten.... =(
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    smaken verschillen maar er is geen magie hoor:p
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Een Halo RTS, dat wordt dus veel geblaat en weinig wol, lijkt me niet een RTS te gaan worden met de diepgang van goeie PC RTS games, dus niet interessant.

    Maar wie weet heb ik het wel helemaal mis.
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst ff kijken hoe deze game wordt, hopelijk plaatsen ze over tijijijijijijijijijijijijijijdje demo op marketplace, ga ik wat reviews en previews lezen, en als die me bevalt, dan ren ik net als sonic naar de winkel om de game tot mijn beschikking te krijgen.

    maar zoals ik t zie, lijkt me deze game al harstikke vet :D
     
  12. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt,ben volgens mij ook een van de weinige die fantasie spellen (robots,monsters,magische krachten,super power weetikhet...) he-le-maal niks vind!
    Ziet er verder mooi uit,maar zal dit NOOIT spelen!
    Geef mij maar PES en Brothers in Arms *)
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    ik vertrouw ensemble studios blindelings want ben al fan van hun games sinds het begin, maar om een Halo rts te maken ? :mad:

    doe het niet, werk liever aan de age of empires titel voor op de 360 zou ik zeggen, de halo reeks kan zo uit de hand lopen
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    BOOOO!!
    K*T GAME!!
    Overhypte halo shit.
    halo 3 word dik omdat i FPS is, geen rts man, dat zuigt! :mad:
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben bang dat dit een deceptie gaat worden voor de halo serie :mad: Waarom na een waarschijnlijk fantastische afsluiting van het fps genre zo'n risico nemen.:'-(

    Tis leuk als het spel redelijk goed wordt, maar zo goed als het fps genre kan gewoon bijna niet en het is jammer als halo zometeen met een matig spel als laatste halo game wordt herinnerd.=(
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt gruwelijk uit
    echt een must have
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat je wel of geen smaak hebt laat ik even in het midden...

    Irritant ben je wel. Ik zou me maar even aanpassen als je hier wat langer wenst te blijven.
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De Halo serie wordt nu wel opeens extreem uitgemolken met Halo 3, Halo Wars, Peter Jackson's Halo game/film (en daarnaast nog de Halo film en een nieuw boek). Hopelijk blijft de 'magie' van de Halo serie intact met zoveel games op komst.
     
  19. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Even voor SVS:
    Naast Halo War (met de hulp van PJ+ zijn Vrouw) komt er nog een reeks in het halo universum, dus spraken van de laaste game van halo zou ik het niet noemen:

    Ontopic:
    Persoonlijk vind ik dat RTS games op een pc thuis horen.En als het dan toch een console moet zijn dan de Ds want de stylus lijkt in veel optische op een muis. Ik het LOTBII geprobeerd te spelen maar ik heb de demo niet eens uitgespeelt aangezien ik er hoofdpijn van kreeg.

    Ik hoop sterk dat deze game ook voorop Vista uitgaat komen, aangezien RTS toch niet een heel sterke genre iets is om te spelen op een console (vergelijk het met de Sim voor mij part).Ik denk dat M$ terwel we spreken ook bezig is met een vista versie. Dit alleen maar om Vista door iedereens strot te duwen.

    Persoonlijk lijkt het me een matige game maar die onder begeleiding van Ensemble Studios toch een goede game kan worden. Want geef toe er zijn weinig RTS games met een goede verhaallijn. En zoals ik het nu zie combineren ze het beste van 2 werelden. De verhaallijn van Halo met het vakmanschap van Ensemble.

    Edit: Ensemble is de maker van Age of Empires en Rise of Rome
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vond LOTR 2 op de Xbox 360 qua controls wel goed uitgewerkt. Na een tijdje heb je de sneltoetsen zo door, en heb je ook binnen No-Time een kamp + leger neergezet.

    Ik verwacht dan ook, dat dat bij dit spel ook goed uitgewerkt gaat worden. Maar verder weet ik echt niet wat ik moet verwachten. Gewoon een Typische RTS spel?!
    Dus kamp bouwen, en daarom heen een leger creëren om je tegenstander neer te leggen?
    En dan krijgen we gewoon Marine's als normale Mannetjes, en in de Master Chief net als Legolas bij LTR een Super mannetje, die je maar een kan maken?

    *
    Gaat nu het fimpje downen. Misschien dat die meer duidelijkheid geeft voor mij! :)

    Edit:/
    WoW... Wat een filmpje :)!
    Moet toch wel eerlijk toegeven, dat ik dit er erg gaaf uit vind zien.
    Die Spartans zijn trouwens groot joh :cool:

    In elk geval ziet het er naar uit dat je gewoon Human vs. Aliens krijgt. En dat dan gewoon als RTS game.
    Kan best goed worden naar mijn mening!
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006

Deel Deze Pagina