Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannynima

    dannynima Guest

    zijna alle 360's uit 2005 van mindere kwaliteit?Of is dat bij sommige het geval?Want heb die van mij ook al van december 2005 en nog nooit problemen mee gehad.. ff afkloppen.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sommige gevallen hebben inderdaad problemen, maar ze zijn niet van een mindere kwaliteit. Mijn eerste Xbox 360 ging twee weken na de launch kapot. Toen heb ik een nieuwe gekregen, en die doet het nog steeds uitstekend. Deze kwam overigens ook uit 2005!
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm x360 doet wel raar. heb tijdje geleden gezegd dat hij gene games meer wilde spelen. nu doet hij het weer. ik kan prey eindelijk spelen en saints row lukt ook goed. Ik had gewoon hem 10 tal uur zonder stroom gezet en diet hielp blijkbaar
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien werd hij te heet. moet je die grote kast die aan die kabel zit op een koele plek houden.
     
  5. dannynima

    dannynima Guest

    hej mensen

    Weten jullie waar je die demos kan downloaden op de 360?
    Heb Gold, maar kan alleen maar 9 games ofzo downloaden :confused:
    weten jullie waar je die nieuwe kan downloaden zoals F.E.A.R?
    kunnen jullie uitleggen hoe ik het moet van het begin datk mn 360 aandoe?

    alvast bedankt

    greetz,

    Ga naar je Live tabblad, vervolgens naar Marketplace, Game Downloads en daar kun je klikken op "Games with New Downloads" voor de nieuwste demo's en trailers. Of je kunt een alfabetische lijst opvragen van alle games waarvan je iets kunt downloaden.


    kreeg dit net als antwoord maar er staat bij mij helemaal geen ''Game Downloads'' maar games.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehmje kan alleen demo's downloaden en arcade games ... wijst zich eigenlijk van zelf .... ga naar marketplace daarna demos
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja op kamer temperatuur. Staat wel verwarming naast mar die kan ik niet verplaatsen. moet dus regelen dat die koel blijft.
     
  8. dannynima

    dannynima Guest

    ja dat weetk wel maar kan er niet veel downloaden, geen Fear...etc
     
  9. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over xbox 360 media remote. Kan ik hem gebruiken voor tv. Dus niet alleen voor xbox.
    [​IMG]
     
  10. dannynima

    dannynima Guest

    Fardoooo jaaaaaaa, dat weetk wel, maaar, ik kan maar 9demos downloaden en niet meer.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm hoe oud ben je? Sommige demo's zijn niet geschikt voor jongeren en zal je dan niet kunnen downloaden ... er staan niet zo erg veel demo's

    @Barbossa - ja je kan de media remote ook gebruiken voor je tv.. maar de remote op jouw plaatje is wel een oud concept model
     
  12. dannynima

    dannynima Guest

    ik kan saintsrow downloaden , dus die is voor 18+
     
  13. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Potverdomme, daarom was ok zo goedkoop.
    Shit.:mad: |:-
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    das een Joytech remote , je kan beter voor een Microsoft remote gaan......ziet er al beter uit.....
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik quote even mezelf:

    "Ga naar je Live tabblad, vervolgens naar Marketplace, Game Downloads en daar kun je klikken op "Games with New Downloads" voor de nieuwste demo's en trailers. Of je kunt een alfabetische lijst opvragen van alle games waarvan je iets kunt downloaden."

    Ik weet uit mijn hoofd niet precies hoe het ingedeeld is, maar als er ergens een knop met Demo's staat, moet je die niet hebben. ;) Want dat zijn dus enkel de nieuwste. Je moet gewoon ergens klikken op "All Downloads" of iets in die trand, kijk even rond en je zult het wel vinden. Dan krijg je een héle lange lijst met alle games op de 360. Als je vervolgens op een game klikt, let's say Fear bijvoorbeeld, dan wordt er een tabblad geopend met alle downloads voor die game. Daar staan dus gamerpics, themes, content download en de demo van de game (als die game een demo heeft!).
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik ben vrij nieuw op dit forum en weet dus niet zeker of deze vraag hier thuis hoort.

    Ik heb 2 weken geleden het xbox 360 saints row pack gekocht. Hij werkt wel maar wil vaak niet op starten. het lampje gaat dan wel aan maar krijg niks op me beeld. Na een paar keer proberen krijg ik te zien Critical error of console error ( weet niet meer precies maar in ieder geval een error ) Daarna nog een keer op starten en dan doet hij niet of wel ligt eraan. Vind dit zelf vrij irritant en het lijkt me niet dat dit hoort. Heeft iemand hier ervaring mee ?


    MvG

    PyamaManNL
     
  17. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt als een kapotte xbox...
    kan bellen naar de winkel waar je hem hebt gekocht. misschien kan je een nieuwe krijgen, anders moet je hem naar MS op sturen, maar eerst naar je winkel bellen, als ze zeggen dat je naar MS moet bellen, bel je daar naartoe en zeggen ze wel wat je moet doen.:b:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, even een vraagje,

    ik kan van iemand heel goedkoop een 2dehands 360 kopen. Echter zonder bon, garantiebewijs of dergelijke. Nu vraag ik mij af, of ik nog recht heb op een reparatie of eventuele vervanging mocht de xbox stuk gaan. Hij is niet gemod of open geweest.

    Bye en dank.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, dan zit er nog garantie op. Je hoeft geen bon te hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina