Ik heb de hele persconferentie gezien ja
En ik ben het volkomen met je eens dat Microsoft zeer goed bezig is....zelfs als ik mijn meest objectieve bril op zou zetten kan ik niet anders dan de conclusie trekken dat noch Sony, noch Nintendo, het op dit moment halen bij wat Microsoft hier allemaal staat te verkondigen.
Als we er even vanuit mogen gaan dat ze alles waar gaan maken wat ze zeggen (Microsoft kennende wel), dan zal het voor Sony geen makkelijke tijd gaan worden. Nintendo slaat hier dan wel een totaal andere weg in....maar het is overduidelijk dat de "macht" van Microsoft op de consolemarkt in een rap tempo aan het toenemen is.
Wel blijf ik, uit principe, streven naar een markt met gezonde concurrentie....teveel "macht" kan namelijk weer ten koste gaan van de consument, over welk marktvlak we ook praten. Ik hoop dan ook dat zowel Sony als Nintendo deze generatie mee kunnen blijven draaien, gekeken vanuit dit principe, zodat ook zij de volgende generatie weer gewoon mee kunnen blijven doen als het gaat om hun eigen bijdrage leveren aan de markt zoals we die al jaren kennen. Maar als je mij nu zou vragen wie het op dit moment het beste voor elkaar heeft, tja....dan zou ik liegen als ik niet met Microsoft zou antwoorden.
Dit is zo'n beetje hoe ik erover denk....qua games zelf was uiteraard alleen het "Games for Windows" gedeelte voor mij interessant, daar ik bij mijn beslissing blijf de consolemarkt voorgoed achter me te laten.
Klik om te vergroten...