Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    kopen te duur? HUUR :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  2. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, komt ie dan he. TDU is een heel aardige poging om een grote omgeving mooi na te maken en weer te geven maar de gameplay is ronduit bagger. Het kan komen omdat ik totaal niet van arcade gameplay hou, maar dan nog... Hoe is het in godsnaam mogelijk om een game met zo gigantisch veel potentieel zo naar de klote te helpen. Op zich ook knap maar dat ff terzijde. Mijns inziens hadden ze de gameplay moeten jatten van GT4 (nog steeds de beste racegame serie aller tijden) dan was het een droom van een game geweest. De opmerking van een andere poster hierzo slaat de spijker ook op zijn kop met de mededeling dat alles op elkaar lijkt in de game, de wegen, de boompjes enz. Het rijden is gewoon klote, fatsoenlijk sturen zit er niet in. Driften? Vergeet het maar. Driving aids? Lijkt meer de omgekeerde wereld, je kan bijvoorbeeld beter een drift controleren met de Driving aids aan dan uit!? Maar goed, als je veel uit de GT serie speelt is eigenlijk elke andere racegame tot nu toe een teleurstelling. Fanboys van een bepaalde console hoeven wat mij betreft niet te reageren op het feit dat ik een game aanhaal van een andere console want in mijn ogen is het gewoon een ander model en kleurtje van het apparaat. Een game speelt wel of een game speelt bagger, maakt geen ene moer uit in welk apparaat je 'm moet douwen. Weer een ander hier verheugt zich op Forza, kan maar dan moet je wel weer van een arcade game houden met bagger besturing en veel crashen terwijl dat niet je bedoeling is. Zow, hehe dat is eruit, nu ff een bakkie thee zetten en lekker gt4en.
     
  3. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou uuh...ik weet niet in welke wagens jij hebt gereden in test drive, maar die Mercedessen driften echt wel lekker hoor als je je Driving Aid uit hebt staan en manuel transmission.
    Zo Arcade vind ik de game niet, je voelt goed het verschil tussen een pasta bak en een amerikaan. Verhoudingen kloppen ook goed en de handling is ook echt wel goed.
    Als je over heuveltjes rijdt etc. reageert de auto ook logisch.
    Ik noem Burnout Arcade, Test Drive dus echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  4. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook wel dat je goed het verschil voelt tussen de verschillende wagens maar dat was mijn kritiek ook niet. Mijn kritiek was de besturing die van geen kanten klopt (daarom is het dus ook een arcade game en geen simulatie game) omdat ik, (zelfs als ik aan de steering sensetivity sleutel) maar geen lekkere voorspelbare gameplay krijg. En ik vind nog steeds dat de Driving Aids ook niet lekker overeenkomen met de werkelijkheid. Heb jij wel eens een oude originele muscle car gezien in real life met een Driving Aids knop op het stuur/dashboard? En wat bedoel je met "verhoudingen"?? De afmeting van de auto's of bijvoorbeeld de verhouding tussen het moment dat je gas geeft en het moment dat de auto daadwerkelijk sneller gaat?
     
  5. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan me erg goed vermaken met dit spel. Ik ga niet uitleggen waarom, dat weet ik ook niet. Maar ik blijf het spel, omdat het leuk blijft. Dat is alles wat ik hoef te weten :).
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    nou eindelijk die motoren unlocked. was een european classics vergeten in t oosten.
     
  7. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    '' Heb jij wel eens een oude originele muscle car gezien in real life met een Driving Aids knop op het stuur/dashboard? ''

    Nee, maar je zet het zelf aan en uit en bovendien heeft GT4 die functie ook.
    Ik vind de handling van de auto's heel goed.
    Als je de incar-view gebruikt en je driving aid uitzet en zelf schakeld, dan kun je echt wel lekker scheuren,driften,pollen en heeeel veel plezier beleven aan een auto.
    Ik zeg niet dat Test Drive en super simulator is, maar het is ZEKER geen arcade game qua handling en verhoudingen.
    Burnout,Ridge Races,Outrun...dat is Arcade.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  8. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik msucle car vinden zoiets als die van Tokyo drift (zwarte auto)
     
  9. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    mustang met een nissan nismo blok :+ nee die zit er niet in :D
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wel een mustang (of iets dat erop lijkt) ergens bij zo'n classic shop bij de krater
     
  11. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    jupz DE enige echte Shelby :b: :thumbs:
     
  12. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, we worden het niet eens, maar dat is ook wel weer cool. :) Laten we het zo zeggen het is een goeie arcade simulator :+

    Binnenkort ga ik online met me kruisdoos dus misschien zie ik je wel met een superdrift voorbij scheuren (in een benz waarschijnlijk haha)
     
  13. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet zeggen dat ik het wel met Ryan Mckane eens ben. Dit is echt geen arcade game. Ik haat echt arcade race-games....speel ze nooit. Maar het idd ook geen simulatie game, maar de auto's reageren wel hoe de auto's zouden moeten reageren (Ook elke merk/type reageerd zoals hij zou moeten reageren), maar het is wel makkelijker dan met een simulatie om de auto goed onder controle te houden, maar ook weer helemaal niet zo makkelijk als in een game als bv Burnout.

    Het is nu gewoon anders dan een simulator, maar dit vind ik zeker niet slechter, alleen jij (gebbetje) vindt dat wel.

    Naaaja we gaan gewoon lekker verder met gamen
     
  14. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het jullie opgevallen dat je dit spel zonder Xbox live gold online kunt spelen? mij wel namelijk, ik heb al een maand geen gold meer en alsnog zie ik andere mensen rijden! en nee dit zijn geen bots, want ik kan met/tegen mensen uit oa mijn friendlist spelen
     
  15. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op had gelet had je gezien dat het voor iedereen een gratis week gold was vanwegen de x06 in barcelona_0/ :+
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus nu kan je niet meer online spelen ;)
     
  17. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  18. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    best knap als je dat weet. :+
     
  19. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha je begrijpt heus wel wat ik bedoel ;)
     
  20. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer eens iets vaags,..........:confused:
    Zodra ik de game opstart, krijg ik een pop-up die zegt: Your gamer profile contains references to downloadable content that is no longer available.
    Do you wish to return to Xbox live marketplace.

    Als ik ja kies, zie ik de aangeboden content.
    Hier is niets nieuws bij.

    Dus ik kies nee.
    Ik kan kiezen of ik opnieuw wil beginnen of verder wil gaan waar ik gebleven ben.
    Ik wil verder gaan................. Nu krijg ik weer dezelfde pop-up.:mad:

    Het enige wat ik ooit heb gedownload is het launch pakket van tdu.
    Deze bevatte twee auto's.

    Wie weet er wat er aan de hand is??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina