[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik moet zeggen dat dit spel wel echt bruut is al ben ik totaal geen fan van strategie spellen, maar damn stel je voor dat je met je leger Spartans aankomt in vele pelicans in het kamp van je tegenstander pff dat is toch te vet!
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hey ff een vraagje.. heeft iemand plaatjes gezien van de gamerpics/theme die er te downloaden zijn van halo wars?
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee, maar ik heb wel de theme gedownload. Het zijn gewoon een paar tekeningen. Het is wel ander artwork dan die in de startpost.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    kan je niet ff een fototje maken voor ons hier O-) :eek:
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    zIJN ER AL ingame screens :D
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Alleen de trailer, maar die was pre-rendered, en wat artwork/Marketplace Content voor zover ik weet.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klopt inderdaad...
    Dus nog even afwachten, hoe mooi of lelijk dit gaat worden!

    Het filmpje is in elk geval, een van de mooiste dat ik ooit heb gezien :)!
     
  8. tetsuo1304

    tetsuo1304 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 was in eerste instantie bedoeld om een RTS te worden, daarna is het een 3rd person geworden en nu kennen we Halo 1 als FPS. Zodoende is dit idee al jaren oud alleen wordt het nu eindelijk uitgevoerd.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is dat zo jah?!
    Bedoeld in eerste instantie op RTS?

    Wel vreemd idee eigenlijk.
    In elk geval ben ik erg benieuwd wat er van deze game gebakken gaat worden :).
    Is er al een release bekend?

    (kijk na deze gepost te hebben naar de Beginpost om te kijken of het er staat. Zojah, dan mag je die vraag als "niet gevraagd" zien)
     
  10. tetsuo1304

    tetsuo1304 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg benieuwd. Ik twijfel er niet aan dat de graphics en het verhaal VET zullen zijn maar of ze de speelbaarheid en controls goed inorde krijgen vraag ik mij af. Hectische situaties zijn toch lastiger met controller te bedienen dan met een muis.
    Op de making of cd van Halo 2's special edition laat Bungie het proces van Halo 1 zien van RTS -> 3rd person -> FPS. Het 3rd person idee is lichtelijk verwerkt in Halo 1 en 2 bij de besturing van voertuigen.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Ben benieuwd, lijkt mij op 1e gezicht niet zo leuk
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Omdat ik zo aardig ben ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    wtf.. is dat een elite met 2 zwaarden? omg..
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    damn nu al Halowar h4xz0rs
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  16. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    http://halogen.slipstreamproductions.net/ dit was de site van de halo mod voor de game c&c generals:zero hour.
    De makers ervan werden vriendelijk verzocht op te houden met de mod... waarschijnlijk omdat microsoft zelf weer een geniepig plannetje had: Halo Wars dus!

    Bron: http://www.slipstreamproductions.net/
    Dear Friends,

    For the last three years, we've worked incessantly to bring you the best Halo mod that we could. There have been a lot of ups and downs, but somehow Halogen has always managed to come out kicking. The problem with using copyrighted intellectual property as a base for a fan project is that you're very susceptible to legal action. We always figured that since Halogen was such a different take on the Halo franchise, we might manage to make it without incident. That changed today.

    Hours ago, we finally recieved the words we've been dreading since the mod started to get noticed. Microsoft has decided that we are infringing on the intellectual property of Bungie Studios and has asked us to stop development on Halogen.

    I was going to write a big sappy letter here, but what's the point. So..that's it then, I guess. The forums, site, and Moddb profile will all be shut down within the week. I can't say it hasn't been fun. It's a shame it has to end like this, but I suppose that's how it goes. Thanks, guys, for all the time you've spent supporting us. It's been a pleasure. We hate this as much as you do.

    - The Halogen Team

    Edit:
    Nou natuurlijk niet denken dat ik halo wars verder vreslijk vind! Het lijkt me een geweldig spel!!:)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  17. max X

    max X Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal speel ik nooit RTS maar dit spel wil ik wel spelen
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben er waarschijnlijk een geld bedrag voor gekregen om op te houden :p
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord: gruwlijk
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Desnoods had Microsoft het zonder enige moeite in een rechtzaak kunnen winnen en hadden de jongens van Halogen in het slechtste geval MS moeten betalen. Halogen bezit Halo niet, zo simpel is het.
     

Deel Deze Pagina