ik zag hem toenet ook op een website staan dat ie 5 oktober uit is. ik had eeerst gelezen dat het net alsof het trestdrive is dat je rond rijd en andere tegenstanders ook ziet rijden. of is dit echt aanklikken en racen??
Offline is dit inderdaad zo ja.. ik geloof zelfs dat dit 1 van de eerste racers was waar je kon cruisen, en als je dan iemand tegenkomt dan flikker je even een paar keer met je koplampen, en de strijd is aan.. Online is veel simpeler, niet zoals test drive.. ze hebben dat wel even een tijdje gedaan in japan met een online PC versie.
nahja het lijkt dus bijvoorbeeld op NFSU. free roam tijdens offline. en wanneer je online speelt moet je een server maken. nahja offline is ie ook vet
heb m sinds gisteren gekocht bij MM Eindhoven. T is een hele leuke game voordat de nieuwe NFS en Forza uitkomen! Wel kan t soms wat langdradig worden. Echt een game voor tussendoor maar zeke rniet slecht!
Ik zag ook dat hij bij nedgame ineens al binnen is. Tof, maandag maar eens naar de speelgoedwinkel... hopelijk met succes.
zoals ik al zei is t een vermakelijke appetizer voordat NFS Carbon en Forza 2 uitkomen. (En als je Testdrive al uit hebt). T spel heeft een leuke opzet alleen kan t op een gegeven moment wel eentonig worden. Verder ziet t er best aardig uit
Cool, is hij al te koop dan?, op Dimensionplus site staat dat tie pas 13oktober komt. Waar is hij dan zoal al te koop dan buiten Eindhoven dan.
Ehm Nedgame heeft hem iig. Ik ga zo even kijken bij intertoys in wormerveer, verwacht niets, maar wie weet. (het is koopzondag). Helaas nog steeds niets. Donderdag nog maar eens kijken, wordt nu wel benieuwd.
is die bruut? is die arcade achtig? is die je geld waard? heeft die goeie geluiden? is het meer midnight club achtig of nog erger? Kan die tippen aan underground _0/
wil em eerst een keer spelen voordat ik hem zou kopen, komt alleen door dat die filmpjes er zo goedkoop uitzien
ik heb gehoord van een vriend van mij dat ie bij bart Smit ligt. ik vraag straks of mijn zus het spel kan kopen. kan ik gelijk na werk gamen