Sander jij met je splintercell Ik weet niet of ik hem ga halen man ^^ Btw ik wil deze spellen wel halen: R6, GoW, Halo miss nog BIA en CoD3 en heel heel misschien wel Splinter cell . *Special Message to Sander*: 5431 66341 2687 514 9687 32456 75642 8365 532 5215 6134 (Is ons geheim taal, in letters staat er: Sander we moeten een clannaam maken want pp is tog alleen voor SR?!?)
Pfff gek eigenlijk nu vervelen we ons min of meer omdat er gebrek is aan een topspel. En dan komen ineens GoW CoD3 begin volgend jaar BiA 3 daarna halo 3. Deze games moet ik hebben al denk ik dat ik cod3 pas heel laat ga halen.
Eeeh ton gelieve niet in onze thread te schelden,,, Verder weet ik niet eens wat voor game forza is VOlgens mij is het een race spel. Als het een racespel is dat interesseert heel die game me niet. En maakt niet uit wat voor game BiA3 is voor mij DE topgame en ik hoop dattie net zo goddelijk wordt als ik denk dat hij wordt.
Als je hem beter vind dan cod 2 of de bia serie ben je gwoon gest**rd. Verder ga ik er niet op in. (zijn trouwens totaaal niet te vergelijken een racespel met shooters)...
Bazzaa als jij nou eens stil was wanneer zien we jou weer is op live joh. ? Naja kom je nog wel keertje tegen denk ik Jah bij deze even voor de duidelijkheid tjapperbeest heet dus DoS SmOoThly. Volgende stap site!!!
Vnvd ben ik eindelijk weer eens een keer online. en binnenkort weer wat vaker. Ben bijna niet meer thuis te vinden maar ga binnenkort samenwonen, dus ben ik weer veel vaker online te vinden Iig met gears of war en pro evo zal ik er zeker weer vaak genoeg zijn. En forza natuurlijk
ik doe niks verkeerds.. ik vul alleen even wat leegtes aan, die echt niet vergeten mogen worden.. tenminste, ik denk dat zelfs de Admin dat wel met me eens is mja, back on topic
Lol alsof ik je liet verwijderen hier fun. (alsof ik dat kan ) Mare back on topic. Al die mensen vr die site hebben ook school en zijn ook druk tsss.
Wij verwelkomen een nieuw lid!!! Het is eindelijk zover De huidige leden van DoS hebben eindelijk allemaal ja gezegt over het joinen van een member. (een regel van ons is dat iedereen het ermee eens moet zijn.) En deze week was dat zover. Nick waarmee we al een tijdje speelden hoorde vandaag dat hij DoS kon joinen. Hij zal DoS LiBeRaToR gaan heten. Ik hoop dat we nog betere matties worden. Nick welkom in het Die or Surrender team.!!!