Ja maar dat is dan juist de tactiek en dan MOET je communiceren met elkaar om het te laten werken. Nu gaan de Hitman's rustig bij de enige doorgang zitten wachten tot de Pimp eraan komt. Tuurlijk, als je het goed speelt kom je er wel doorheen, maar daar gaat het niet om.
Iedereen vecht om dat ene doorgangspunt en degene die er het eerst doorheen is wint. Het is geen tactisch Hide n Seek meer, dat vind ik heel jammer.
Met twee doorgangen lok je het uit om de teams in 2-en te splitsen om de vijand in de verwarring te brengen.
En ik moest ook nog even zeggen dat die LAG echt schandalig kan zijn. Het is werkelijk ongelooflijk hoevaak en hoeveel vertraging er in die verbinding kan zitten, dit heb ik werkelijk bij nog geen enkele game zo erg gezien... Maar goed, dat was opzich oud nieuws. Toch wilde ik het nog even kwijt
Dat het wel mogelijk is om een game (vrijwel) zonder lag/vertraging te spelen heb ik net gemerkt. Met 4 vs 4 Team Gangsta Brawl. Niemand haperde. Was echt een goede, leuke partij, omdat het volledig om de skills draaide en een keer niet om wie de meeste lag heeft!
Klik om te vergroten...