[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Reach was toch op aarde? Of was dit een planeet? Iig spelen met heeeeel veel Spartans! :)

    We weten nu in principe al meer over Halo Wars dan over Halo 3 :p

    Halo 3:
    Filmpje
    FAQ

    Halo wars:
    Filmpje
    FAQ
    Artwork
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2006
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Reach is een andere planeet. Een voorplaneet zeg maar van de aarde die erg sterk bewapend was door de mensen maar die toch overgenomen is. Ik ben echt benieuwd naar het verhaal in het spel, het zal wel met het boek mee lopen.
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik vraag me toch echt af hoe speelbaar een rts op een console is, heb daar nog geen ervaring mee maar zo krijg ik toch echt mijn twijfels...
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Overigens vreemd dat de Marines Battle Rifles gebruiken in het Halo Wars filmpje, aangezien het voor Halo afspeelt en de BR pas ergens tussen Halo 1 en Halo 2 werd geïntroduceerd. Ik meen te hebben gelezen dat het een experimenteel wapen was ten tijde van de gebeurtenissen in het boek First Strike.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Download de demo van LOTR II, krijg je een kleine indruk. Ik vind het persoonlijk niet veel aan, speel dat soort spellen toch liever op pc (Command and Conquer). Maar heb het ook niet echt intensief zitten te proberen of het echt wat is.
     
  6. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ja daar zat ik ook al naar te kijken. Ook nog wat interessants is een nieuw wapen die ik heb gevonden in het artwork. Kijk naar deze foto:

    [​IMG]

    De 3e soldaat van links loopt met een onbekend wapen, evenals een soldaat verderop. Deze heeft hij vast met 1 hand op de trigger, en 1 hand aan de bovenkant van het wapen. Een soort minigun miss?
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm een Halo RTS... Ben wel erg benieuwd hoe dit gaat werken dan!
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Daar lijkt het idd op (of vlammenwerper 8)), heb je trouwens alle dashboard screens op foto? :)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Lijkt inderdaad op een soort minigun, maar ik denk dat bepaalde wapens (waaronder deze) alleen hun weg zullen vinden in Halo Wars en niet Halo 3. Dat zou natuurlijk ook (voor het verhaal) te verklaren kunnen zijn door het tijdsverschil. Goed gevonden in elk geval. :)
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Het systeem dat bij Kingdom under Fire werd gebruikt, was na een uurtje spelen echt wel te doen, toch blijft een muis beter. Het allercoolste blijft trouwens dit:
    http://www.youtube.com/watch?v=CYY-g6ionzM

    :)
     
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    hoe komen jullie aan de theme dan
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Misschien kan je net als bij KuF ook zelf mee vechten? Dat zou echt dope zijn _O_ !
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als het net als Kingdom under Fire: The Crusaders en Heroes speelt, ga deze game heel wat worden ja! Wel hopen dat de muziek iets inspirerender is. ^^
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Check pagina 5
    Daar had ik ze al gepost

    Nou, downloaden van de Marketplace
     
  15. basovich

    basovich Guest

    weet iemand hoe die halo wars gamerpictures eruit zien?
     
  16. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    OH bas, die moet je echt niet downloaden...ze zien er echt gaar uit, alleen een paar logo'tjes en wat letters voor de rest niks, niet doen dus!
     
  17. basovich

    basovich Guest

    jij hebt ze dus gedownload:9..thnx voor de tip;).
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    ja welke categorie staat de theme dan, kan hem niet vinden
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er eigelijk al ingame materiaal van deze game? Want buiten CGI filmpjes kan ik niets vinden. Maar lijkt me wel een vet spel in wording:).
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had deze game niet verwacht! Was echt een van de vele klappers op de X06. Dit spel heeft de potentie om zo waanzinnig gaaf te worden, kan niet wachten op meer materiaal. :)
     

Deel Deze Pagina