Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    damn die kumi is echt een waardeloze drol , dat zij zich prof mag noemen :mad:
    dan ben ik dan ook
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb gisteren een deal gesloten inverband met een tweedehands Xbox 360!
    Daarbij zal ik ook dit spel ontvangen :cool:...
    Eigenlijk wilde ik er geen spellen bij, maar deze persoon heb ik zo'n goede deal kunnen sluiten dat dit spel mij niet eens wat extra's heeft gekost.

    Dus is mooi meegenomen.

    Maar is het iets? Beetje leuk en snel te leren? En zijn er nog mensen op Xbox live die het spelen?
    Zoja, dan hoor ik het wel. Zit namelijk tot 19 Oktober zonder Xbox 360 spel op Table Tennis na.
    Die ik dus ook het meest zal gaan spelen in die tussen tijd.
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Aangezien ik weet dat jij Top Spin 2 ook had weet ik dat ik je ook met deze game goed zit, qua genre zit het haast in hetzelfde straatje ;) Table Tennis is echt een van de games die het ''gevoel'' van de sport best weergeeft(zoals IGN ook al beweerde). Daarnaast is het spel makkelijk op te pikken, je krijgt tijdens de wedstrijd diverse tips en daarnaast kun je ook nog de training mode doen voor nog meer handige tips. Daarnaast zijn er voldoende mensen online te vinden en kun je dus lekker online tafeltennissen :) Het spel is misschien in het begin pittig, maar het kost gewoon wat tijd om het spelletje onder controle te hebben. Als dit lukt zul je ook meteen zien hoe verslavend dit spelletje is en dat voor een zacht prijsje!
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Aangezien ik hem al voor een zacht prijsje bij mijn Xbox 360 krijg is het inderdaad mooi meegenomen.
    Ik zal eens flink oefenen, en dan binnekort hier iemand uitdagen voor een Potje op Xbox Live :cool:.

    Heb wel wat Video Reviews gezien, en dat zag er altijd wel strak uit.
     
  5. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel meedoen:)
     
  6. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gekregen en heb een uurtje gespeelt. nu tik ik al vrij makkelijk medium weg. is dit normaal?

    ik heb wel hiervoor topspin2 gehad en vrij veel gespeeld.

    verder wel leuke game:thumbs:
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu een toernooi, rookie dacht ik, en ik sta in de 6de ronde (finale) tegen Jesper. Ik speel zelf met Juergen, maar het lukt me niet hem te verslaan, iemand tips, hoe ik Jesper het beste kan aanpakken?

    Vind 't trouwens wel leuke game, niet voor te lang achterelkaar. Maar ik vermaak me er wel goed mee. Ik vind alleen dat dropshots moeilijk te maken zijn. Meestal stuiteren ze nog super hoog op, waardoor ik er niks aan heb!
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    X is the key, als je rechts van de tafel staat dan gebruik je links schuinonder en X om de bal in een lastige hoek voor Jesper te slaan. Als Jesper de bal wel haalt dan sla jij de bal weer snel de andere kant op met B. Als je links van de tafel staat dan gebruik je rechtsonder en B. Juergen is goed met backhand (de X knop) en gebruik deze dus vaak.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vind het spel maar niets :cool:...
    Even eerste 2 dagen gespeeld, maar daarna al gauw Saints Row aangeschaft!

    Mij bevalt Top Spin toch veel meer...
     
  10. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak nu flink gebruik van de gratis week Goldmembership door de online achievements binnen te halen.:cool:
    Moet alleen nog The G.O.A.T., The Hall of Famer en The Net Veteran waar ik denk ik alleen de laatste kan halen aangezien mijn trueskill nog maar 23 is en ik nog geen één Ranked Tournament heb gewonnen...
     
  11. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik zoek ff iemand die me wil helpen de Winning 5 in a row achievement te halen en die me misschien ook een trueskill kan laten berijken van 50, maar dat is misschien te veel gevraagd. En nu ik toch hulp zoek wat de hell moet je doen bij die Wedowmaker achievement.
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Gewoon een paar potjes winnen zonder tegenpunten
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Jesper net verslagen, had 't laatst nog ff geprobeerd, kreeg ik 2 matchpoints, verkloot ik het!|:-
    Nu net eerste poging sinds 2dagen, en meteen raak! Bijna geen tegen punten gehad. Nu nieuw toernooi, en speel zelf met Jesper, maar dat is echt niet leuk, veels te makkelijk! Als ik het toernooi heb gewonnen, kies ik weer een ander character!
    Jammer dat je niet zelf een character kan aanmaken, net als bij top spin2!
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil graag Carmen unlocken, maar dan moet ik de All-Star modus winnen. Nu bij Pro heb ik al best lastig. Maar in de achievement omschrijving staat (zoiets) : "Beat the Allstar mode in default settings or...."
    Nu ben ik wel benieuwd naar de or.....dus wie het weet mag het zeggen ;)
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel zelf met die Chino. Lui Ping. Zit nu ook in de finale tegen zo'n zweed. Jesper geloof ik. Die gast slaat tering hard en pakt alle ballen. Kan gewoon niet van hem winnen. Gast is te goed.
     
  16. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    ...win 40 matches against the computer

    Voor meer tips
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Okay thx :)

    Maar link doet het bij mij niet
     
  18. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
  19. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees een paar posts naar boven, daar vertel ik over hetzelfde probleem, je moet veel effect gebruiken, toen ik daar wat handiger in werd, won ik het wel...
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Online word ik alleen keihard geownd
    Dat ging met Top Spin 2 een stuk beter
     

Deel Deze Pagina