Twijfel tussen wii en xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sander20, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander20

Sander20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort zit ik eraan te denken om een gameconsole te kopen, ik weet alleen nog niet welke, omdat ik me afvraag of de xbox 360 qua performance niet een beetje achterloopt. Ik zit te twijfelen tussen de xbox 360 en de nintendo wii, omdat ik de ps3 simpelweg te duur vindt. De xbox 360 is tegen de tijd dat de nintendo wii uitkomt alleen al een jaar uit en hij kost dan nog steeds net zoveel als de wii (zelfs nog iets meer volgens mij), dus de rek is er al een beetje uit. Qua graphics en nieuwe features enzo dus. Is het verstandig om nu nog een xbox 360 te kopen als de ninendo wii ook bijna uit is, of wordt de wii gewoon een stuk beter omdat hij dus een jaar later uit is gekomen. Ik weet niet heel veel van console gamen en ik ben me er pas weer een beetje in gaan verdiepen, dus misschien praat ik onzin. Iemand hier een objectieve reactie op (ik ben me er natuurlijk van bewust dat ik op een xbox forum zit).

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Als je top graphics zoekt en wat meer gewelddadige games dan moet je zeker bij de 360 zijn.

Als je van innovatieve gameplay en van games als Zelda en Mario houd, dan moet je zeker bij de Wii zijn.

3. JeePee

JeePee Guest

De Wii heeft minder preformance dan de Xbox 360. Het gaat bij de Wii puur om de gameplay, dus hoe het speelt.

Graphics, actie en racegames: Xbox 360
    Gameplay en humor: Wii

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    De 360 loopt achter :D:D:D:D:D....NEIN. De wii loopt juist achter, want de wii is eigenlijk gewoon een xbox 1 maar dan ietsje opgepoetst. De xbox 360 ondersteunt hd-tv, de wii niet, en de xbox 360 loopt op 3 core procesoors van 3 ghz........

Ik zou echt de 360 kiezen want die gfx van de wii zijn egt uit de oertijd :D lol. wil je gewoon hardcore gamen emt brute gfx: xbox 360. Wil je een beetje vernieuwing zien in de gameplay en niet in de gfx: wii

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    jouw nederlands loopt anders ook best achter |:- :+

Als ik jou was zou ik gewoon eens opsommen wat jij belangrijk vindt aan een console. Ook qua games. Hiermee kan je goed vergelijken tussen de 2 en is de keuze zo gemaakt.

6. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet imo niet kijken naar wat een console in huis heeft qua kracht, maar qua games... Wat spreekt je het meest aan en voel je je happy bij.

Mocht je al vrienden hebben die een Gamecube/Xbox/PS2 hebben, ga daar dan eens lekker een paar weken lang allerlei (voor die console exclusieve) titels spelen.

Het is echt niet "even vragen aan een ander wat ik moet nemen", want dat kan een ander echt niet voor je ruiken, en kan wel eens op een teleurstelling uitlopen...

Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina