Had ik maar weer Live, die Don doet veeeels te stoer. Met Arsenal en Henry zal ik dat varkentje is wassen, alleen live moet nog even werken. Ik speel nu nog wel is de ML maar dat is superpauper, na 3 seizoenen is iedereen te goed en is het weer supersaai. Ik heb nog honderd trial kaarten liggen dus als ik weer is een cc vind kom ik gelijk weer even pessen. Doen Browns etc nog wel is Halo 2 Don of spreek je ze nooit meer?
Zullen we anders ff afspreken dat we een bepaald tijdstip nemen op de dag en dat je dan probeert online te komen. Het maakt niet uit of het lukt, maar waarschijnlijk is er altijd wel iemand online.. Zullen we half 5 doen ofzo, of later op de avond, 8 uur.. Of hebben jullie allemaal al vet veel friends op Live
Offtopic: Dazlindragon: coole avater: waar is die van? Ontopic: wie van de PES5 spelers gaat strax PES6 kopen? Ikzelf heb nog geen 360, maar zit er over na te denken er speciaal een voor PES6 aan te schaffen... maar eerlijk gezegd denk ik dat ik liever wacht op een prijsverlaging...
Hahaha daafje leef je nog?!! Hahaha kom maar met je Arsenal, ik kan me nog een paar afstraffingen herrinneren!!! En ja die oude garde zitten nog steeds Halo te spelen. Maar ik zelf niet meer hoor. Ja Sjarrel wanneer zetten we d'r weer een paar?? Die potjes waren masterlijk!! Pes 6 staat al een tijd in de preorder!!!
Ook hier staat PES 6 op het verlanglijstje ! Heb wat mensen toegevoegd, om nog even PES 5 te spelen over Xbox Live tot het nieuwe deeltje!
ik speel plotseling ook weer heel veel online.. vind het wel weer leuk worden ,, ga lkkr elke aaf nu mooi pesse\o/
Gek dat was niet normaal man. Focking krompoot Recoba hoor. Ik had je gewoon met minimaal 4 doelpunten verschil moeten afmaken.