weer een vraagje: Wanneer kan ik t beste pakhuizen overnemen? Nu wordt ik helemaal verrot geschoten en ze zijn zwaarbewaakt. Ik ben level 21 en vennoot bij de Corleone familie. Kan ik beter eerst wachten tot ik hoger in rank stijg? Hoe moet ik dit aanpakken want t is nu niet te doen om een pakhuis over te nemen
Ligt meerendeels aan je wapen, je moet sowieso een maatje van je familie meenemen anders lukt het echt niet, daarna probeer zoveel kogels van alle wapens te hebben en daarna ga je naar een pakhuis, rij met een auto door de eerste barricade, dood met je auto die 2 gangsters en dan als je auto het nog aankan doe je hetzelfde bij de andere barricade, als dat gebeurt is dan ren je naar de ingang, en ga je achter de muur staan op die manier wordt je minder geraakt, knal iedereen af die naar buiten komt of al buiten was en ga daarna naar het middelste gebouw, schiet daar de paar mannen beneden dood en ren de trap op ga links af en je ziet 2 deuren 1 tegenover je das een kamertje met altijd en gast met een shotgun en een tommygun en je hebt een deur aan je rechterkant die moet je hebben maar pas op die komt uit op een grote werkplaats met 2 verdiepingen en de gast die moet omkopen zit op de bovenste verdieping (waar je al bent) aan de linkerkant, wat je dan kan doen zijn 2 dingen, 1 schiet iedereen en loop naar die kerel en 2 ren meteen naar hem koop m om en schiet iedereen af owjah als je een fabriek wil overnemen dan krijg je geheid een bendeoorlog dus je moet daarna een FBI agent omkopen en dat kost je €4000 nou ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar het zal sowieso heel moeilijk zijn succes
Wel jammer dat je geweer/pistool automatisch richt op het lichaam van de vijand. Dat is de reden dat ik het waarschijnlijk niet ga kopen. Toch ben ik wel benieuwd naar het volgende... Ziet de stad er echt zo grauwig/donker uit als men beweerd? En is de wegligging van de voertuigen slecht uitgewerkt?
Maar het geeft toch helemaal geen voldoening dat je elke keer 'raak' schiet? Ik bedoel: telkens als je een vijand ziet dan weet je toch wel dat je m zal raken, dan heb je toch niet zo'n gevoel van: 'Goh, die gast heb ik toch ff netjes een headshot gegeven'? Beetje jammer van EA. Verder stond er in een review van Gamer.nl dat dit ook zo was bij James Bond Everything or Nothing, dat was absoluut niet zo. Wat je wel kon was achter een muurtje schuilen en dan handmatig op je vijand mikken en dan tevoorschijn komen en dan hoefde je alleen maar te vuren.
heb je de game???? volgens mij niet of wel?? je kan namelijk ook missen als je op iemand schiet dat ie automatisch richt als je dat instelt is goed maar als je dan schiet hoe je niet altijd te raken dus je kan ook headshots maken + op ledenmaten schieten is ook leuk
met de left trigger toch, automatisch richten?? handig zo'n boekje, nu nog een xbox360 om de game te spelen...
hehe LOL ok je hebt dus het boekje en de game maar nog geen 360??? das wel minder maar wat heb je dan aan de game??
Ik heb het spel idd niet nee. Maar eerder werd verteld dat je 'automatisch richten' niet kan uitzetten, maar zoals ik uit jullie reacties begrijp is dus left trigger voor automatisch? Dus je kunt het dus eigenlijk wel handmatig doen?
dat klopt idd, als je de left trigger gebruikt terwijl een vijhand in de buurt is dan heb je meteen een lock on en kan je m afknallen maar je hebt ook de mogelijkheid om zelf te richten
Bedankt kerel Dan wordt het OF the godfather OF Import Tuner Challenge...ff review afwachten. K ben trouwens ( jullie ook vast wel ) verslaafd aan de film zelf, dus dan is dit toch eigenlijk wel een must-have omdat het toch wel gemiddeld een 7,9 scoort
tjsa, ik had de game net gehaald, maar toen ik het net wilde spelen, was ie kaduk... _0/ maar t boekje is ook leuk... met een beetje geluk heb ik mijn 360 maandag.. niet slecht overigens, dinsdag opgehaald UPS, vrijdag klaar (email), maandag gebracht (i hope) (voor de tweede keer.... op naar m''n derde... )
Tja das een keuze die je zelf moet maken, mij lijkt Import Tuner Challenge een hele gave game met hellaas veel nadelen bijv: het is de hele tijd donker, je rijdt alleen op de snelweg en natuurlijk het is Tokyo dus je rijdt aan de verkeerde kant maar aan de andere kant het is wel een tunings game die waarschijnlijk beter is dan Nfs MW en dan heb ik het over het tuning gedeelte want dat was heel uitgebreidt Tja en als je een fan bent van The Godfather triologie dan is de keus makelijk ff doorsparen en niet kiezen Ow oke dan snap ik m wel das wel minder dan kan je de game eindelijk spelen en dan heb je pech met je 360.......... ach jah nog ff wachten en je kan weer gamen!!!
dit is een geweldig spel... leuk al die tussenfilmpjes en fantastisch in hoeveel manieren iemand kan uitschakelen. Het leuke is dat ik niet echt opschiet in de missies, want ik ren door de hele stad om zaakjes over te nemen, wapens te kopen, secrets (die filmrollen) te zoeken, kleding aan te passen, politie om te kopen, auto's highjacken, haar bij te knippen ... mooi spel, leuke verhaallijn omdat het zo dicht zit bij de film...
Hehehe LOL jah dat deed ik ook op het begin nu ben ik bijna klaar met de game, ik moet nog 1 fabriek en 1 compound overnemen en natuurlijk nog een paar kleine dingetjes opknappen en vinden en dan is ie helemaal uitgespeeld ik vond het in iedergeval een onwijze game
ik heb t spel nu helemaal uit. Alle zaakjes en pakhuizen en dergelijke overgenomen en ben don of new york. Alleen ben ik pas level 48. Er is niks meer te doen dus hoe kan ik nou zoveel respect verdienen dat ik nog aan level 50 kom?? En waar zijn die prizefights te vinden???
Kan je je echt lang vermaken dan met dit spel? Ik overweeg nog steeds om m te kopen, maarja moet natuurlijk niet 1-2-3 uit te spelen zijn.
je kan ervoor kiezen alleen die missies te doen, dan gaat het snel, maar als je alles wilt overnemen (winkels, pakhuizen, clubs, etc.) dan ben je nog wel even bezig... ik heb het spel ruim een week en ik vermaak me nog steeds. Met de missies ben ik halverwege en van de vier wijken heb ik één bijna in handen...
Dat klinkt wel goed dus Maar ik kan nog steeds niet geloven dat t er grafisch zo slecht uitziet als men beweerd...de een zegt leuke filmpjes maar verder slecht uitgewerkt en dan ander vindt het helemaal niks...ik weet nu niet echt wat nou precies waar is. Jij hebt het spel wel als een van de weinigen...hoe bevalt het verder dan als we niet naar de missies kijken maar naar de graphics?