[size=+5]Halo[/size] (Naam nog niet bekend) !Dit is niet HALO WARS! Uitgever: Microsoft Ontwikkelaar: Wingnut Interactive Genre: Onbekend Release: Onbekend Informatie: Peter Jackson en Fran Walsh, die toevallig ook werken aan de Halo film, Hebben samen Wingnut Interactive gevormd, Een video game ontwikkelaar die met de hulp van Bungie Studios en Microsoft Game Studios van de grond komt. Wingnut Interactive gaat werken aan nog een Halo spel, Als dit om een vervolg gaat of om een spel dat zich voor de andere spellen afspeeld is nog niet duidelijk. XBW Gamepage: Nog Niet beschikbaar. Nieuws items: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=bungieatx06 Note: Ik weet niet als het mag om een spel al een topic te geven als het nog nieteens een naam heeft, Ik kon er geen bestaande topic over vinden. Het lijkt me gewoon leuk om te discuseren over wat er in dit spel komt en waar het over gaat. Mijn Theorie: Ik denk dat het spel zich afspeeld in de junior jaren van de chief, Nog in de kinder/tienerjaren, Ook een mogelijkheid kan zijn dat het spel de verhaal lijn volgt die in de film is te zien, Ook al is het nog niet bekend waar deze over gaat.
gezellig, nog een melkproduct van halo gaat de goede kant op /Mod Waar ben je nou mee bezig? Je zeikt alles af terwijl je er nog niks van weet en het is nog niet eens onderbouwt. - Conquistador
Fran Walsh is een vrouw. Maar ben echt benieuwd wat voor spel dit gaat worden! Mix tussen film en spel hadden ze het over, Peter Jackson kon het zelf ook niet goed omschrijven.
Hmm, ben benieuwd. Halo Wars had ik ook niet verwacht en dat spreekt me trouwens super aan. Misschien een RPG of een MMORPG van Halo? We zullen het zien.
Dit word geen game en ook geen film dat zei Peter Jackson iniedergeval, ik denk een soort van Fahrenheit een filmiche game ervaring.
Weetje hoe vet dat zou zijn.. denk gewoon niet aan halo maar gewoon aan sown mmorpg maar dan met de characters van halo.. en waarom is dit uitmelken? tis vrij duidelijk dat halo supah veel fans heeft.. het is toch niet gek dat ze er dan gebruik van maken.. wees blij dat se niet zoals zoals tony hawk 300 games van hetzelfde soort maken.. (in dit geval shooters..) zou me ook vrij boring lijken.. ben blij dat se een rpg en een rts in de strijd gooien..
Sommige titels mogen van mij uitgemolken worden, titels als SC en NFS. Als de daaropvolgende titel maar vernieuwing brengt, het moet niet hetzelfde zijn als de voorgaande titels, anders is het wel uitgemolken zooi. Halo mag van mij ook worden uitgemolken, het Halo universum is erg groot, en hierdoor kunnen veel verschillende soorten spellen ontstaan, die niet opelkaar lijken ( eigenlijk helemaal niet uitmelken maar mensen noemen het maar zo).
Verkeerd vertaalt van Bungie net dan En het uitmelken, Tja, Ik ben eingelijkblij dat er nog een Halo spel komt. Als het maar de kwaliteit van de vorige halo spellen behoud.
Dit wordt onder de vlag van Microsoft uitgebracht. Eigenaar van het Halo trademark Het wordt iets nieuws. Zoals Peter Jackson al zijn is dit spel niet voor elke gamer weg gelegd. Er zal zeker een hoog verhaal gehalte in zitten. Ik verwacht eigenlijk een Soort Dragon's Quest (interactieve film) dan een RPG of een MMORPG Waar slaat deze opmerking op? Maar goed er zijn nog steeds geruchten dat er een MMOFPS van Halo komt. Mogelijk is dit het volgende spel van Bungie, zodra de Halo trilogie ten einde komt. Maar ik kan me ook voorstellen dat Bungie met iets compleet nieuws komt /Mod Mod edit Fardo: Voor de mensen die in deze thread grappig willen zijn. Doe dat ergens anders. Hier graag on-topic blijven
dus er komen 3 halo's: deze, halo wars en halo 3. denk alleen dat ik halo 3 haal:{..en misschien nog deze, echt allemaal uitmelkerije-rietus..
JE MOCHT geen uitmelkerij roepen, anders wordt je genaaid hier zo maar ik had gehorod dat ze een of andere spanjaard in dienst hadden genomen die het grootste gedeelte van de film, op zich zou nemen is peter jackson nog steeds 'regisseur' ?
ze verschijnen niet allemaal in 2007, zelfs niet in 2008. Er is te weinig bekend van deze game om een uitspraak te doen dat je deze wel of niet koopt. Er is zelfs weinig bekend wat deze game gaat betekenen. Maar het kan best dat deze game de nieuwe Hype gaat worden. Ik vermoed trouwens dat er meerdere Halo games komen binnen 3 jaar. Halo 3 (Slot van de trilogie) Halo Wars (RTS) Peter Jackson's Halo (in de Halo Universe) ============= Halo MMOFPS (gerucht volgend project van bungie) Halo 4 (pre-Halo)?? Peter Jackson is de Producer an de Halo film (nooit de regisseur geweest) De regisseur van de film is een Zuid-Afrikaan (zie de Halo:The movie thread) die bekend staat om zijn Sci-Fi werk. Voor de Lord of the Rings was Peter Jackson ook niet bekend Let even op je woorden : etc.
@basovich & Dioxic, Ja ze kunnen veel beter maar één game maken, en het daarbij laten. :{ Zolang het steeds andere concepten zijn vind ik dat niet bepaald van uitmelkerij getuigen. Als er niks uitkomt lopen er mensen te zeuren, en nu staan er meerdere games in de planning, en is het ook weer niet goed. Sommige mensen zijn blijkbaar nooit tevreden.....
Tuurlijk is Peter Jackson nog regisseur, maar hij heeft gewoon veel interesse in de game industrie. En kap voor de rest met je irritante gedrag. Het wordt iets totaal nieuws, dus dan kan je het geen uitmelken noemen. Precies, dat idee heb ik dus ook. Gewoon een interactieve film waar het verhaal WEL heel belangrijk is. En dat je net zoals in Fahrenheit keuzes kan maken.
Ik vind dit gewoon helemaal SUPERRRR!!! Ik ben die-hard halo fan dus kom maar op met die games Uitmelken? Kijk ff naar tony hawk zoals iemand al eerder dat voorbeeld nam en naar Dynasty warriors! Maar ga zo door bungie, Zolang het toppertjes zijn ga ik ze halen \o/