Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    Deathmatch past idd niet erg goed bij BIA. Het is gewoon zo te realistisch daarvoor :p. Zonder tactiek kom je helemaal nergens in het spel. Ze zouden in principe wel iets als headquarters net als bij cod in kunnen voeren. Lijkt me erg goed passen bij BIA. Alleen dan met een vast assault team en een vast verdedigings team dat dan om de ronde doorwisseld ofzo.
    Dan nog search en destroy erbij en natuurlijk de team elimination die helaas pindakaas ontbreekt in cod2.
    En goede clansupport en ik ben helemaal blij

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb toevallig alle delen gekeken deze week. Erg goede films, vind alleen de laatste afleveringen een beetje saai worden, na Bastonge. Maar is leuk om te kijken hoe de amerikanen in Nederland waren, zag alleen niet veel in de stad. Maar ook stukjes op het platteland en kleine dorpen. Hoop dat dit in BiA: AA ook zo is! Beetje afwisseling hoop ik!

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shiiiit, ik had het lef om op TMF te kijken. En toen was Gamekings net bezig. Shit... Deze game leek me helemaal niet zo bijzonder. Tot ik die filmpjes op Gamekings zag was ik echt onder de indruk. Dat zag er echt prachtig uit. Dit word echt een super game. Ik denk dat COD het hier zwaar mee gaat krijgen. Ik denk zelfs dat ik deze ga halen. Zo mooi! Al die effecten enzo...

4. j u s t 1 c e

j u s t 1 c e Pure Own4ge

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad man, zag het ook bij Gamekings en het zag er echt Mega goed uit!!! maar BIW is totaal anders in zijn gameplay en daar zullen mensen niet altijd voor kiezen en dus voor CoD3 gaan, ik ben zelf ook niet zo'n voorstander van die squad shit. Vind het wel chill maar online doe ik het liever zonder squad oftewel vind CoD3 denk ik online leuker..

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad. De enige overeenkomst tussen cod en bia is dat het een 2e werel oorlog shooter is :) Gameplay is totaal verschillend. Beide vet, maar totaal anders :)
    Bia komt sowieso in mijn collectie. Cod 2 vond ik heel vet. Weet nog niet of ik ook 3 ga halen. Misschien 2e handsje

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon allebei halen is de beste oplossing:)

7. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn in mijn optiek 2 hele goeie WW2 shooters met elke hun eigen unieke gameplay elementen. Dus idd zoals Gompy zegt beide halen!

(ps: waarom SONY WILL DIE Gompy?)

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen inderdaad allebei goeie games worden. Maar BIA ziet er toch echt stukken beter uit. En het squad gebeuren vind ik alleen maar een pluspunt. Altijd ook al gevonden. Is natuurlijk wel in je voordeel. Alleen moet je er wel meer om kunnen/willen gaan. Maar voor de rest, zag deze game er bijzonder mooi uit. Echt iets nieuws.

9. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bia is gewoon echt vet maar ben benieuwd waneer hij uit komt

10. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @gompy

ja je MOET idd cod3 bia3 allebei hebben want ze worden beiden meesterlijk:p

(en tim/deamonhunt 16 is idd eng)

Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over een demo?

12. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe je van veel schieten(rambo -Aktie) dan moet je voor Call of Duty gaan hou je meer van tactische oorlogshit dan moet je voor brothers in arms gaan!
    Haal ze gewoon allebei, dan ben je ook van dat gezeur af van welke beter is! Zijn allebei 2 verschillende oorlogsgames!!

13. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ik was er eerst van overtuigd dat ik deze game wel zou gaan halen aangezien het een super game zal gaan worden maarja aangezien ik niet zo van die tactische shit hou zit ik er nog over te twijfelen ik wacht gewoon tot de demo komt en dan kijken ik oft een leuke gameplay is en anders haal ik als nog Call of duty 3 heb 2 al liggen en die was echt vet!! vooral met die rook ..

maarja zoals je in me handtekening ziet zijn er meer games die ik wil die rond die tijd uitkomen en heb al 7 spellen + 1 bc spel ( fifa street) en ben ook weer niet zo rijk dat ik alle games koop die ik leuk vind..

14. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is gewoon net als Ghost Recon: advanced warfighter( met die hand wijzen waar ze moeten, groeperen enz.). Op deze manier tactisch doen, en dat vond ik niet moeilijk.

15. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook niet gezegd dat het moeilijk is :9 maar dat type gameplay ligt me niet zo :cool:

je hebt trouwens wel vette avater

16. EMKA

EMKA EMKA (Ubisoft NL)

Leuk Bevonden:
    0
    De verwachting is eind februari 2007.....

17. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat word dan tobben Bia 3 of halo 3 keuze is snel gemaakt denk ik!

18. basovich

basovich Guest

BIA eind feb
    Halo 3 kerst 2007

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wtf, halo 3 zou tog maart komen?>
    Bron??

20. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat halo 3 in voorjaar kwam joh. In ieder geval bedankt voor de info! Dan word het toch Bia 3 in het voorjaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina