Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer minder prettig...:confused:

2. Real_Guru

Real_Guru Guest

ja dat is idd wel kut =) ook al heb ik hem waarschijnlijk al eerder =D ik kijk echt uit naar deze game moest gisteren even oppassen op mun buurjongentje die heeft pes 5 haha helemaal gedold :p was echt leuk xD jaja zielig blabla sgijt ik was gewoon ff lekker aan het voetballe

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Japans voetbal?? De sfeer?? Kerel ik weet niet waar jij het over hebt hoor. Het is ECHT voetbal. Maar ja neem jij maar lekker fifa 2006 en half voor de volle mep. En als je mazzel hebt kan je tegen een geringe betaling met Ajax en Psv spelen....

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ok, maar ik neem FIFA 07....

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach 2006 was tenminste nog compleet......

En 2007 maar voor de helft.

Maar je begrijpt wel wat ik bedoel....

Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe weet je nou dat het ook voor de 360 zo geld?

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Gewoon even op mijn site kijken. Daar kun je ook setjes downloaden. Set laatst live op Let's Go Hard With Luna is wel een aanradertje al zeg ik hetzelf...

8. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik slecht nieuws voor je :lol:

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    omdat het voor de 360 is aangekondigt dat er minder competities in zitten,dus geen eredivisie veel minder stadion's niet editen. nee ik ga dan wel voor jou zogenaamde "japanse voetbal" _0/

10. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel de speler editen hoor

11. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals speciaal voor Egyowns

plus een handjevol stadions

12. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaan we weer pes vs fifa er is daar appart topic voor gemaakt..
    fifa is dit jaar niks met lisencies, daar in tegen pes wel, als we nu is gewoon wachten op alle 2 de game's en die hebben gespeeld, en dan is erover gaan praten ,, dat pes gewoon beter is,

pes later uitkomt gaan ze dan nog iets veranderen of wijzigen ?
    ik denk het publiek dat ze ook spreek woorden roeppen,club liedderen zingen, of bijv: jellelelele ajax amsterdam ofzo, en het publiek meer gaat juigen bij een goal, of bijvoorbeeld een wave zou ook leuk zijn al die dingentjes.. kunnen ze nu aanpassen denk ik...

ben benieuwt hoe het schiet systeem in elkaar zit *)

Ontopic : Fifa is en blijft een houterige voorspel baar saai spel... ik heb heel lang fifa gespeeld, ik ben naar pes gegaan , dat was pes4 ik vond dat al een goede game dus ben ik jaar der op ook fifa gaan halen en ook pes, en weer pes was beter.. ik koop geen fifa meer het is gewoon een ''miskoop qua gameplay en de mannager mode'' daar is ML veel beter in en misschien is ML nog wel beter geworden ook genoeg over dit..

Pes is en blijft de beste GAME :thumbs:

13. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    en dat weet jij zeker omdat je ze beide al gespeeld heb ?

gaan we weer pes vs fifa er is daar appart topic voor gemaakt..
    fifa is dit jaar niks met lisencies, daar in tegen pes wel, als we nu is gewoon wachten op alle 2 de game's en die hebben gespeeld, en dan is erover gaan praten ,, dat pes gewoon beter is,

wat klopt daar niet ? als je wil dat mensen ophouden met pes vs fifa hier, doe het dan zelf ook niet...

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    http://www.xboxyde.com/leech_3139_en.html

Nieuwe gameplayvideo van PES6!! Ajax tegen?

Zie dat Audi is toegevoegd als reclame e.d. (ook sponsor van Ajax). BenQ zie ik, ook is het publiek er erg op vooruit gegaan. Zie screenshots en filmpje :D

15. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er heeel lekker uit alleen nog een focking maand wachten :'-(

16. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
  17. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is helemaal up to date. Dat is mooi !!!

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, wat ik nou zo mooi vind aan Pro Evo en wat goed te zien is in het filmpje: alle bewegingen zijn logisch, geen rare sprint, snel omgedraaiende spelers, verkeerde keeper. Het spel zelf is zo solide, heerlijk. Kan niet wachten om deel 6 te spelen :)

19. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Ik vond PES 4 en 5 niet altijd erg zuiver lopen, en Fifa World Cup al helemaal niet.

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Je ziet wel dat die spits van Cagliari terug loopt om buitenspel te vermijden, vervolgens mee rent naar voren, dan voordat de voorzet wordt ingezet naar binnen trekt om zodoende voor zijn man te komen. De bewegingen van de spelers zijn gewoon goed. Het is moeilijk om erdoor te komen. Bij Fifa is de ruimte veel groter. Ik denk dat het niet moeilijk zal zijn om te scoren daar.

Ook zag ik dat veel animaties van Fifa hetzelfde waren als altijd, wat mij dus zegt dat ze niet een totaal nieuw animatiesysteem hebben ontwikkeld.

Wat mij ook opvalt is de kleuren van het spel. Bij Fifa zijn die heel erg fel, bij PES wat minder fel (fletser) wat het realisme ten goede komt.

Ook is te zien dat je bij PES continu driehoekjes hebt (de basis van het positiespel). Bij FIFA zie je veel spelers in één diagonale lijn lopen. Dat is dus niet goed, wil je de bal meteen door willen spelen.

Wel driehoekjes

Wel driehoekjes

Wel driehoekjes maar dan erg ver van elkaar...

Geen driehoekjes (te weinig > de spelers staan te ver van elkaar af)

Dat maakt Fifa dus nog steeds niet realistisch. De ontwikkelaars begrijpen de basis van het voetbal gewoon niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina