Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zo te zien loopt het allemaal heerlijk. Wil ook spelennnnnn!

3. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die cameraman filmt niet echt heerlijk. Wordt er duizelig van...

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Sommige mensen moeten idd gewoon een statiefje kopen. 15 euro en dan kun je tenminste fatsoenlijk filmen.

Ik snp trouwens ook niet dat ze de kwaliteit altijd zo laag houden. Als ik met mijn camera zou filmen heb je gewoon 640x480. Wel groot, maar dan zie je tenminste iets....

Trouwens: Alle teams zijn te kiezen zoals ik het in het filmpje zag. Als er een demo komt, dan is dat dus de versie van Leipzig (nog met 2d publiek).

Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat filmpje van Ajax ziet er prima uit! Vooral de spelsnelheid lijkt perfect.

Wat ik bij deel 4 op de xbox miste was het ''pro evolution'' gevoel, dit kwam voornamelijk door de besturing die veel minder was tov de ps2 versies ivm de xbox controller.

Met de xbox 360 controller, welke net als de ps2 controller ook 4 schouderbuttons heeft, lijkt het besturingssysteem verholpen.

Ik ben bang dat pes6 weer erg verslavend gaat worden... :thumbs:

6. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @jows

De bedoeling van balbezit is om veld breed te houden om zo de bal sneller rond te tikken bij fifa staan de spelers goed
    bij pes staan ze te dicht op elkaar dat maakt het spel chaotisch en dat lijdt tot veel balverlies

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zeker niet!!!!!

Dat ligt blijkbaar aan jouw ervaring (die dus duidelijk onvoldoende is) in het spel, want bij PES kun je jouw opstelling precies zo vormen zoals jij dat wilt. Bij Fifa kan (iig tot Fifa WC 2006) je maar beperkt aan je opstelling sleutelen.

Ontopic:

Ik verwacht die demo eigenlijk nog wel, maar ik kan me niet herinneren of ik eerder een demo van Konami op de 360 heb gezien.

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Bij balbezit ja! Precies, en dan lopen de spelers bij PES dus naar buiten. Ze gaan vrij lopen, maar zorgen er altijd voor dat er een driehoekje mogelijk is, waardoor je als speler afspeel mogelijkheden hebt.

De buitenste middenvelders trekken naar binnen, de midmid iets terug de buitenspelers (vleugelspitsen) trekken naar buiten, zodat je als verdediger zowel je verdedigers opzij, het middenveld als je vleugelspits kunt aanspelen. Bij balverlies, naar binnen trekken....

Vertel mij aub niet wat voetbal en tactiek is (hoofdklasse jeugd, hoofdklasse zaalvoetbal senioren, danku). Voetbal is driehoekjes maken. Het is eigenlijk heel simpel (dat zei mijn coach ook altijd)....

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Toevoeging van een quick-restart lijkt mij super :) Lekker om mekaar online scherp te houden. Hoop niet dat het slecht is uitgwerkt en dat de verdedigende ploeg altijd nadeel heeft.

10. basovich

basovich Guest

iemand al info over de demo:mad:.

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat ie nog niet op marketplace staat?

Gewoon afwachten dus.

12. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu pas net de HD trailer op gametrailers. Graphics zijn gewoon goed.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Daarom zeg ik ook: Als je het spel ziet op een HD televisie kun je pas goed oordelen.

I've seen it.... En ik zeg al tijden dat het spel er in real-life veel mooier uitziet dan dat je in die low-res filmpjes en screenshots.

Ik ga op zeker genieten van deze game, omdat het er heerlijk uitziet en omdat de balans heerlijk aanvoelde.

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Damn dat laatste filmpje is echt een kut filmpje. Gast kan echt niet filmen. Trouwens zagen jullie aan de aftrap die kop van Eto'o?? Lijkt echt erg goed zeg.

15. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me iemand al iets vertellen of de controllerconfiguratie hetzelfde is als in PES5?

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die is hetzelfde. Dat is al jaren hetzelfde en PES6 op de 360 is niet anders, tenminste hij deed wat ik wilde in Leipzig dus tenzij iemand de configuratie heeft aangepast is het hetzelfde. Daarbij: je kunt alles toch aanpassen naar eigen smaak.

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jup Jup!
    Het wordt gewoon weer een heerlijke game :).
    Na al die filmpjes weet je dat gewoon zeker. Het is nu gewoon een kwestie van afwachten tot hij eindelijk uitkomt!

18. basovich

basovich Guest

een lijnrechter in het spel :D!!!

maar wat betekend quick start (LB+RB, volgens mij) eigenlijk?

19. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    na een overtreding krijg je dat te zien..dus lijkt me dat je vrije trap snel kan nemen. :thumbs: \o/

20. basovich

basovich Guest

oh stoer:).

maar zie nu dat de rugnummers van ajax niet hetzelfde zijn als in het echt, jammer:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina