1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is dit een vervolg op Fable (in de zin van: je MOET eerst Fable 1 hebben gespeeld om het te begrijpen), of is het gewoon een geheel nieuw deel?

    en is er al een release date bekend?

    (ziet er trouwens erg goed uit :thumbs:)
     
  2. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er is geen release bekent. Ik verwacht dat dit spel op zichzelf staat, aangezien het zich 500 jaar later afspeelt. Heel misschien zie je nog wel dingen terug, misschien ook verschillende personages die blijken af te stammen van vroegere hero's, maar dat denk ik haast niet. Het is iig geen direct vervolg op fable in de zin dat je die hebt moeten spelen (al vind ik dat je wel iets hebt gemist:p)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik weet het =((dat ik iets gemist heb :9)
    heb zelfs Halo 2 nog niet gespeeld :eek:
    ik ga eens kijken hoe duur die 2 games zijn, en dan koop ik ze mss alsnog, want zeg nou zelf: een xbox gamer die deze 2 games niet heeft gespeeld, mag gewoon niet :D

    maar ben iig wel blij dat het geen direct vervolg is, want anders voel ik zo een druk om Fable op tijd uit te spelen / kopen :+
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2006
  4. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo 2, maar niet echt gespeeld. Ik houd niet van first-person shooters. (I love gta:p)

    Er staat eindelijk een nederlands bericht op xbox360only!! Maar er staat alles in wat ik eruit had vertaald.:p

    Ik vind het echt kei vet dat je kinderen kunt krijgen, en dat ze hun moeder of vader na gaan doen! En die veranderende omgeving, kastelen en huizen die je kunt kopen! Misschien jammer dat er geen cut-scene's in zitten. (Ze vinden het zo 'last-gen.') Maar ik vraag me af of ze het op een mooie manier gaan veranderen:) Er zal toch een verhaal in moeten zitten, en voor een verhaal zijn scene's nodig!
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fardo! Held! _O_ *SMAK! :+
     
  6. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zo benieuwd! Maar weet iemand trouwens of hij later ook op de pc uitkomt? Ik weet niet zeker of ik mijn oude xbox ga verkopen en een nieuwe xbox360 te kopen.
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    vast wel.

    ik hoop dat de sprookjesachtige sfeer van fable 1 erin blijft zitten.
    toen ik oblivion kocht had ik dat gevoel niet dat je echt een avontuur beleefd. met fable1 wel, hopelijk nu weer.
     
  8. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zeer benieuwd naar het verhaal van Fable 2.

    Wat is eingelijk de defenitie van een cut-scene? Ze komen niet in fable 2, maar naar mijn gevoel kan ik dan geen manier bekenken voor het verhaal te vertonen:confused:
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk naar Half Life 2, het hele verhaal is verteld vanaf de ogen van Gorden Freeman (de gast waarmee je speelt). De camera neemt geen een keer in het spel een andere positie in. Ik denk alleen niet dat dat het geval in Fable zal zijn.
     
  10. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol.
    Ik hoop echt dat het niet een vervolg is op Fable.
    Het zou wel grappig zijn als er een paar verwijzingen zouden zijn naar Fable maar daar moet het dan ook bij blijven.
     
  11. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan gewoon geen vervolg zijn, omdat het 500 jaar afspeeld. Natuurlijk zul je dingen terug zien, misschien een groot monument van de oude held.

    Ik hoop hoop hoop hoop hoop echt dat het geen first person wordt (Dat is Half life toch of niet??)
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad ja. Maar First Person zou inderdaad waardeloos zijn. Ondanks dat Fable de beloftes niet na kwam, vond ik het toch één van de aller dikste titels op de xbox. Het verhaal was gewoon te mee-slepend.
     
  13. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan trouwens helemaal geen firts person zijn! Bij fable gaat het erom dat je personage veranderd! Dat zie je niet in een first peron. Coool, ben ik ook weer wat slimmer:p
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, first person zou echt waardeloos zijn. Eén van de redenen dat ik oblivion en dat type spellen niet leuk vind. Het komt houterig over.
     
  15. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Is oblivion ook first person dan?
     
  16. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je FPS en Fable in één adem zeggen?
    Dit kan gewoon niet.
    Één van de redenen waarom ik Final Fantasy reeks, Fable etc. geweldig vind.
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    In oblivion kan je kiezen tussen 1st person en 3th person.
    Maar het spel is eigenlijk gemaakt voor 1st person
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, bijdehand}:]
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de milestone is :b:
    Staat al heel wat over het verhaal in :)
     
  20. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ojaa :eek: Ik weet niks over het verhaal, behalve dat het 500 jaar later is:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina