Hallo, Ik word nu een beetje gek van het geluid uit mijn laptop, daarom wil ik een doorsnee 2.1/2.0 setje aanschaffen. Kon in grote centrale threads niet veel bruikbaars vinden. Aangezien hier vast genoeg mensen zijn met 2.1/2.0 setjes zou ik willen vragen wat een leuk setje is. Ik ga uit van een prijs van ongeveer 30 euro. Welke raden jullie mij aan? Alvast bedankt!
Een andere mogelijkheid zijn deze speakers. Logitech® X-140 prijs ongeveer € 30 Zelf gebruik ik de Logitech Playgear AMP (Sony PSP).
persoonlijk ben ik meer fan van creative. Die hebben leuke 2.1 setjes voor mooie prijs. Ik heb die van mij destijds voor 90 euro gekocht. Maar er zijn ook zat goedkopere. De Creative I-Trigue serie is erg kwalitatief goed. Vooral goede SNR verhoudingen. Ongeveer wel hoogste wat mogelijk is met de componenten van tegenwoordig (plusminus 90 dB)
Zelfde geluidsset maar dan goedkoper : Logitech X-230 36 euro: Bij www.pcplatform.nl dan naar Multimedia dan naar Speakers dan naar Logitech.
Ik heb -ook na het lezen van een aantal reviews- de set hierboven besteld! Is volgens mij een prima setje voor de prijs. Ik heb hem op www.bestelict.nl besteld. Ik had al goede ervaringen met deze site en ik kan mijn setje nu in de buurt ophalen (Delft). Prijs is 40,75, maar ik betaal natuurlijk geen verzendkosten!
Ik neem aan dat een SNR-verhouding de signaal-ruis verhouding betekent? Dit setje heeft namelijk zo'n verhouding van 96 dB
Ja signaal-ruis verhouding idd 96 is erg hoog, maar blijkbaar dus wel mogelijk. Ach, de componenten worden met de week beter, kan het ook niet meer bijhouden allemaal Niet dat je het verschil van 80 en 96 hoort maargoed
Je kunt ook zo'n mobiel setje kopen die je uit kunt klappen voor je mp3 speler en zo en dan ook speakers hebt. Heb je ook goede tussen zitten. Kan wel handig zijn aangezien het een laptop is.