Peter Jackson's: Halo (Wingnut Interactive)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 28 sep 2006.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,inderdaad, en als je dan bedenkt dat de gehele filmwereld het boek van tolkien als quasi onverfilmbaar beschouwde besef je maar eerst wat een prestatie hij hiermee neergezet heeft.

2. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Peter is echt een hele goede film maker, Met games moet ik het nog even zien want King Kong vond ik wel heel vet en mooi gedaan (voor 360 gespeeld)Maar hij was wel kort, En daar houd ik nooit zo van,

En de film van King Kong is ook heel mooi gedaan ik snap niet waarom mensen er zoveel kritiek op hebben, Maarja , iedereen zijn eigen smaak he;)

3. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Exact.

Ik vind het nu even vaag. Het is geen film, ook geen spel maar een film/spelachtige... :confused:

Wie verlicht mij?

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het erg jammer dat na halo, halo 2 en halo 3 nu ook nog eens halo wars komt en dit spel. ik vinddat halo gewoon een goede shooter moet blijven, en niet overstappen naar andere genres. ik denk dat al die nieuwe halo spellen overhypt worden, en het erg tegen gaat vallen.
    Bungie en microsoft lopen een beetje TÉ hard van stapel. Halo 3 nog niet eens uit, en er worden al 3 nieuwe games aangekondigt. halo4, halo wars, deze 'game'
    erg jammer allemaal. ik hou het op de orginele halo 'shooter' serie, van RTS en RPG achtige dingen moet ik niks hebben, en helemaal niet als het een soort aftreksel is van een andere goed verkochte serie.

Peter Jackson heeft een mooie film gemaakt, maar toen ik hem op de X06 zag bazelen, dacht ik echt dat nóg meer games ''onder zijn hoede'' echt gingen falen.
    erg jammer allemaal. maar dit is mijn mening, en jullie ivnden het misschien wel heel tof. daar ben ik blij mee, maar ik vind het 3 maal niks..

Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  5. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Halo 4 al weer aangekondigd?

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, de Halo serie zoals wij haar kennen, als een fps, sluit af met deel 3. Het spel waar dit topic overgaat, is een nieuwe serie in het 'Halo universum' en het wordt een totaal ander soort game.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, zowel deze game als Halo Wars staan los van de Halo FPS games.
    Beide games hebben hun eigen verhaal en dat is iets waar ik wel naar uit kijk.

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep kerel,het is er het raden naar...misschien wordt het wel dé klapper op game-gebied...
    Stel je voor ...dat alle beslissingen die jij in dit spel neemt hun invloed hebben op het verder verloop van het verhaal...tja dan krijg je een interactief game/film waarvan het einde kompleet onvoorspelbaar is....stel dat je op dat moment een verkeerde keuze maakt die voordelig is voor de vijand,tja dan eindig je misschien wel met een nederlaag in plaats van een overwinning.:eek:
    De vraag is....krijgt men dit allemaal op programmeergebied in een concrete vorm gegoten aangezien dit gigantisch grote hoeveelheden mogelijkheden en dus voorgeprogrammeerde data inhoudt...waarschijnlijk véél meer dan de 360 aankan .
    Of zouden ze de keuzemogelijkheden beperken tot maximaal 3 keuzes per keer...en dan wordt het weer een heel ander verhaal....
    Tja de tijd zal het voor ons uitwijzen...

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet zeker maar ik kan me nog voor de geest halen dat Peter Jackson zelf op de X06 pressbriefing het had over Halo 4... Hij keek erbij alsof hij zich versprak en Peter Moore nam de presentatie snel weer over. ;)

Het gebeurt op het einde van Peter Jackson's verhaaltje :b:

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zei Peter Jackson niet iets van: ''It's not Halo 4'' ?

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    ah! Dat zou ook zomaar kunnen (ik heb de presentatie slechts één keer gezien).
    Misschien wel "wishfull thinking" mijner zijde.... :'-(

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste gewoon een game dus.

De interactie van de verhaal is ook niks nieuws, dat proberen developers al eeuwen, alleen waren de systemen daar niet sterk genoeg voor.

Ten derde denk ik dat BioShock hetzelfde doel beoogt.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn vraag aan jullie is hoe je in godsnaam een film met game invloeden wilt maken. Het wordt dan automatisch een game met veel film invloeden aangezien een film dus alleen bestaat uit beelden en een game kun je spelen.

Kortom: Het wordt een filmische game, want een film met game invloeden kan simpelweg niet. Rare vragen dus of het nou een game of film wordt.

Wat Peter Jackson trouwens met Halo te maken heeft? Hij is toevallig een grote fan van de Xbox en heeft de Halo spellen erg veel gespeeld. Bungie zegt bovendien dat hij iets heel belangrijks bezit: Hij snapt de achterliggende gedachte en het verhaal rond Halo precies. Peter Jackson zit dus op één lijn met Bungie en voelt precies aan wat het Halo universum inhoudt.

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja,uiteindelijk blijft het altijd een game.
    Als je games zoals fable en oblivion bekijkt is het doel van de developers dat je,je personage steeds méér ontwikkeld en sterker maakt.
    Hoeveel vrijheid je ook hebt, je moet nog steeds bepaalde doelen bereiken en eindbazen verslagen om aan het einde van het verhaal te komen waarbij jij uiteindelijk altijd de winnaar bent.
    Misschien bedoelt Peter Jackson wel dat je met met die beslissingen die je neemt misschien wel een slechte tacktische en of strategische beslissing neemt die jouw strijdkrachten zodanig verzwakken dat de vijand de overhand behaald,en dit zodanig dat je misschien de rest van de game in het defensief wordt gedrongen door de vijand en je uiteindelijk wel de strijd dient te staken.
    En misschien is het wel zijn doelstelling om de eerste game ooit te maken waarin het volstrekt niét zeker is dat je op het einde van de game als overwinnaar uit de bus komt ,en dat zou pas revolutionair zijn....

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zeggen ze dat niet eerder! |:-

Deel Deze Pagina