[Demo] WWE Smackdown vs. RAW 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Animal nl, 28 sep 2006.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net met m'n broer een tijdje gespeeld.......nou geweldig, de scheidsrechter in elkaar rammen, humor man...we lachtten ons helemaal slap.

2. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    is wel leuk ja, wel lastig tegen de pc
    + ik vind het grapple systeem kut werken, ik wil gewoon net als vroeger met B grabben :)

3. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een vette demo! Als je wat langer dan 5 minuten speelt en de controls doorkrijgt kom je er achter dat het langzamere juist precies klopt bij dit spel.

Er zitten echt superveel coole moves in, waaronder hele toffe counters en special moves waarbij je iemand bijv. op de touwen kan zetten en met m gaan schommelen :p Buiten de ring kan je shit pakken om iemand mee te slaan en het is echt lachen om de scheids in elkaar te rossen, vooral met een throw die je met z'n tweeën uitvoert.

Ik heb een paar potjes tegen m'n buurjongen gedaan (een paar duurden langer dan drie kwartier) en steeds bouw je kracht op om vettere moves te doen maar je moet ook steeds opletten of je niet te moe wordt waardoor de ander kan terugkomen.. Werkt echt tactisch!

Ben bepaald geen worstelfan maar ik zou al bijna durven wedden dat dit een goed spel gaat worden.

4. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat RB + grabben niet lekker werken, snap niet goed wattie dan doet

5. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snapte ik ook niet helemaal. Heb het ff opgezocht.. Met je RS doe je 'quick grapples' en met de RB ingedrukt doe je een sterkere grapple. Als je RB indrukt + omhoog op de RS dan ga je in de pose om een submission grapple te doen. Als je dan 'gegrappled' (wat een woord :9 ) staat kun je nog uit verschillende submission moves kiezen. RB + RS naar links, rechts of beneden zijn ook allemaal grapples waarbij je klaar gaat staan om een bepaalde move te doen met je RS. Het is al laat dus misschien kun je beter het hele artikel lezen dan mijn uitleg ;)

http://www.gamespot.com/xbox360/action/smackdownvsraw2007/news.html?sid=6154399

6. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Vind deze demo echt wel goed.maar ja ben ik fan van dat soort sport.
    Was daarnet aant spele met triple H en opeens haalde Kane een boksbeugel uit zen broek.Weet iemand hoe je dat kan doen?

7. Haywire

Haywire Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke game, vooral als je van worstelen houdt.

Weet iemand hoe je met Kane een tombstone kan doen? Ik weet dat het kan want ik heb het de computer zien doen. :)

8. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft 2 finishers.Om de second finisher te doen moet je
    Store Special LT + LB
    Use Special LB, and any direction on the LS and hit LB for the second finisher.
    Komt hij 11 november hier uit?

Laatst bewerkt: 1 okt 2006

Deel Deze Pagina