HDTV een must?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sander20, 1 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander20

Sander20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er van uitgegaan dat je jr xbox 360 games op een HDTV speelt of is hij zo gemaakt dat het er op een normale tv ook al super uitziet en dat een HDTV daar gewoon nog iets aan toevoegt?

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    op normale tv ziet het er wel mooier uit dan de xbox 1, maar een HDTV is eigenlijk wel een must :)

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf hd-tv had een gewone tv! Ik merk zelf het verschil echt wel!! Maar ik moest ook een andere tv die ouwe was kapot...! Maar het bevalt me prima!! \o/ En nee het is niet echt een must maar alles ziet er nou ook niet zo mooi uit op gewone tv...! Het is jouw geld :) Heb je over koop een hd-tv, Zoniet Geniet er van je gewone tv :):

4. Sander20

Sander20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat moet je dan kopen? Een televisie die HD ready is en....? En wat kosten die grapjes dan?

5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87437

Als je een goede HD-TV wil, zit je toch al snel boven de 1000 euro's!

6. Sander20

Sander20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok, ik ben een gamer op budget :p Zouden jullie een xbox 360 gekocht hebben als je geen HDTV had? En is het heel gebruikelijk om ook maar meteen een HDTV aan te schaffen, of gamen de meesten op een gewone tv?

7. Sander20

Sander20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit je link kon ik alleen opmaken dat je een TV nodig hebt die HD ready is (een hdtv dus?) en een Xbox 360 Component HD AV Cable* of Xbox 360 VGA HD AV Cable (tot 720p).
    Blijft het daar ook bij?

8. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de 360 ook hebben gekocht zonder HDTV, had mijn HDTV eigenlijk later gekocht. HDTV is zeker geen must, het is zeker prachtig maar op een gewone TV heb je ook zeker nog profijt van de kracht van de 360 in grafisch opzicht.

Ik had mijn HDTV gekocht trouwens nie talleen voor de 360, ook omdat ik gewoon graag een TV wilde op mijn kamer en toch geen ruimte had voor een CRT.. Dusja, dan koop je een LCD die HD-Ready is van je vakantiewerkgeld;)

9. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf (nog) geen HD-TV, wat voor de meeste mensen geldt. Zoals al eerder is vermeld, is het beeld op een normale tv ook beter. Maar op een HD-TV is het toch weer een stuk duidelijker en betere kleuren.
    Het is je eigen keuze of je het beste beeldkwaliteit wil of genoege neemt met wat minder.

Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  11. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jazeker, de Component Kabel zit al bij een Premium Xbox 360 paket.

12. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop gewoon en goede monitor ;) voor 200 euro heb je een breedbeeld 19" monitor ;)

13. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt eraan hoe groot de TV moet zijn, en daarbij had ik het over een goede TV...

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina