[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mee eensch!
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mystic River is toch met Sean Penn en Kevin Bacon?? En zo'n bolle gast. Tim nog wat. Hmm ik vond dat echt een yzersterke film. Beet sick idd maar wel goed!!
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Paar dagen terug naar See No Evil geweest. Was niet echt de moeite waard, maar was er puur en alleen heen gegaan omdat hij van de makers van Saw was.
    Beetje raar verhaal en erg voorspelbaar.

    Wanneer is Saw3 eigelijk te verwachten?
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    op halloween er is al een trailer te bekijken
     
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk op IGN de eerste trailer (niet de tweede, is veel minder).

    Verder heb ik niet echt iets te melden :p Ik wil Pan's Labyrinth, The Illusionist, the Prestige, Thank you for Smoking, The Quiet,.... zien, maar het meest van al The Dark Knight (Batman Begins sequel).
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    The Wild

    Leuke animatie film, maar kan bij lange na niet tippen aan Ice Age/ Nemo /Shrek etc, zelfs niet aan madagascar.

    Is dan ook van disney, wat ook terug te zien is aan veel "gestolen" ideeën in de film...

    Visueel wel dik in orde, maar de characters zijn in mijn ogen te realistsch gemaakt. Moeilijk uit te leggen.

    6,5


    Big Fish

    Erg originele film, over een zoon en zijn op sterven liggende vader. De vader hield altijd erg van fantasierijke verhalen vertellen, en de zoon wil nu wel eens weten wat daar van waar was...
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    The Long Weekend

    Zeer matige komedie in de style van american pie/40yo virgin etc. Weinig om gelachen.
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Och van die film werd ik een beetje sip van, echt de slechtste film ooit zo'n beetje! Thank you for smoking moet ik inderdaad ook nog even checken, die lijkt me wel wat!
     
  9. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    ja ik heb die film ook:) hijs wel vet denk ik met dvd menu en shit en komt 6 NOV in de bios O-)
     
  10. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    Final Destination 3

    een goede film vind ik blijf elke keer wel spannend niet van die dooie moementen :)
    van schaal 1/10 een 8,5\o/
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Ik ga zo Running Scared kijke, lijkt me wel een film die je gezien moet hebben. Wat vonden jullie ervan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2006
  12. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Erg goed, is zeker een film die moet hebben gezien! Veel plezier!
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker een toffe film, paul walker heeft er echt zoon kop voor en zit allemaal wel leuk in elkaar.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Cube Zero: Wel een leuke film.
    Hostel: Saaie baggerzooi.
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond FD3 erg voorspelbaar, leek teveel op deel 1 en 2. Niet slecht maar zeker geen 8,5. Ik vond het meer een 7/10.

    Hostel begint inderdaad als een "B" film met zeer slecht acteerwerk maar wanneer ze eindelijk gevangen zijn genomen vond ik dat toch wel goed gedaan. Erg creepy maar het eind was dan weer prut. Een 5,5/10, net voldoende vond ik ;)

    Gisteren heb ik Second in Command gekeken, nieuwe van Van Damme. Die was best goed voor zijn doen ;) Aanrader voor Van Damme fans.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hun allebei? :+
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Jezus overdrijf niet zo! Hij heeft vast meer fans dan twee. Zijn familie of zo? ;)

    Gisteren Mission Impossible III gezien. Was wel ok...ik houd niet zo van actie films, dus ik geef hem een 6,5.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was toch afgestoten door zijn familie? (dat zou ik doen.. :+)
     
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Adaptation: nice movie. Het bekijken waard.

    The Girl next door: Misschien vreemd, maar ik vond deze eigenlijk goed voor zijn genre (hollywood komedie). Was vermakelijk. Elisha Cuthbert is de films' sterkste kant though :p

    Shindler's List: Eindelijk bekeken. Een paar fantastische scenes in. Goede film, maar geen enkele film is goed genoeg om mij 3+ uur lang te boeien met de Holocaust.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Schaam je dat je die film niet eerder gezien hebt. Ik vond hem zeer vermakelijk en heb hem al meerdere keren bekeken. Je hebt echter wel gelijk dat Elisha Cuthbert het sterkste punt van de film is, maar daar zit ik niet zo mee ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina