Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt dat helemaal niks uit.. Maar k weet et niet zeker..
     
  2. Figaroz

    Figaroz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb juist hetzelfde probleem,, ik kan wel tege die ander zeggen dat ik de seer's stones heb trug gevonden! Maar bij dagail staat niets van seer's stones ofzo in.:confused: :confused: |:-

    Snel hulp nodig! _O_ _O_ _O_
     
  3. Figaroz

    Figaroz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet al wat'k fout heb gdn,, 'k heb kalthar niet vermoord http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests/Leyawiin_Recommendation |:- |:- |:- weet iemand wat'k nu moet doen, ik speel het spel op xbox 360! ben al trug gegaan naar de fort maar daar vind'k kalthar niet! :confused:
    'K heb geen saves meer voor dat het fort ben binnen gegaan alleen maar erna.

    Alvast bedankt:d

    grzz
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net dat je 'spelltombs' (ofzoietsdergelijks) kan downloade.

    Is dat de moeite waard? Klinkt niet echt intessant dat je boeken kan vinden die je spells leert. Er zijn geen nieuwe spells bij gekomen neem ik aan, of wel?

    Want mijn Mage kent alle spells wel die ik nodig heb en/of leuk vind
     
  5. btmaster

    btmaster Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast met een mage guild quest iemand vraagt om een boek op cloud top te gaan halen ik doe dat erna moet ik terug naar boven maar ik weet niet wat ik moet doen ik heb de quest en het papier dat ze had me gegeven had gelezen ik moest een soort steen uit ruïn vinden maar stond niet aangegeven waar als je het wat begrijpt help me met die quest cloud top
     
  6. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo ik ben nu met de missie bezig caught in the hunt dan moet je de man van zo`n vrouw zoeken en dan beland je op een gegeven moment bij zo`n orc en die zegt dat je zijn bijl moet zoeken en dan zal hij zeggen waar die man is zo gezegt zo gedaan in kom daar aan dan krijg je een verhaal dat het een val is dat er geen bijl is en dat de enige weg eruit is dan moe tje drie mannen vermoorden met 3 sleutels dan kan je eruit dat heb ik gedaan ik heb drie sleutels maar als ik dan uit die deur loop. zie ik die orc waarvan ik de bijl moest zoeken zie ik lopen maar ik kan zelf niet lopen en nergens op drukken en die orc loop steeds rond maar komt niet naar mij? weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    een bug?
     
  8. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan maar hij komt niet die orc
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja blijkbaar moet jij naar hem toe lopen. heb je al geprobeerd een uurtje te waiten? misschien kan je daarna lopen.
     
  10. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik Kan ook niet waiten ik kan nergens op drukken!
     
  11. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal moet je gewoon ff rond vragen .maar ik weet niet presies welke qeust je zit. er is wel een qeust waar je alles zelf moet uitvinde .dus steeds die brief leze en doen wat er staat .

    Volgens mij heb ik hier al eerder antwoord op gegeven .Er is iets met je spel ! of het kan ook zijn dat je nog niet alle hunters heb uitgeschakeld .want bij mij kon ik in 1 keer met die orc praten.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    die orc moet idd iemand neerhakken en daarna na jouw toe lopen. tijdens het neer hakken kan jij niet lopen.

    Je hebt toch niet die man neer gehakt die moest redden he O-)
     
  13. Extermi1

    Extermi1 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen vraag over een specefieke quest maar over wat anders.
    Ik wil graag de Thieves Guild joinen maar ik ktijg maar geen bericht ik heb al wat gestole en in de bak gezeten...
    Zou iemand mij aub snel kunnen posten :)
     
  14. killernl2

    killernl2 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo kan iemand mij helpen met het spel rainbowsix vegas ..
    ik zit nammelijk vast in een level waar je een computer moet hacken.
    als ik de computer heb gehackt en iedere vijand heb neer geknalt.moet ik volgens in het spel later weer naar die computer.
    als ik dan bij die computer ben gebeurt er niks......HELP WAT MOET IK DOEN!!!!!!!!HHHEEEELLLLLLPPPPP
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    grootste kans om een invite te krijgen is in Waterfront. daar lopen allemaal bedelaars en die werken voor de Gray Fox. je moet sowieso geloof ik in Imperial City zijn.

    niet echt het goede topic om dat te vragen.
    kijk eens goed naar je missie? heb nog niemand anders over dit gehoord dus kan geen bug zijn.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dude, relax. Ten eerste, je zit in het verkeerde topic te kijken. Dit is voor Oblivion, niet voor Rainbow Six: Vegas. Ga even wat zoeken via de zoekmachine op 't forum en zet je vraag in het Rainbow Six topic. En anders kijk je even op Gamefaqs.com.
     
  17. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben met een quest voor de darkbrother hood dan moet ik iemand om leggien in de bajes maar ik moet via de sewers maar dan moet ik een slot lockpicken weet iemand hoe die gaat
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je wilt weten hoe je een slot open maakt met lockpicks?
    rare vraag als je al zo ver bent.
     
  19. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    haal de skeleton key
     
  20. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die skeleton key halen dan
     

Deel Deze Pagina