FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, zo, dat is echt gierig...
    Idd wat jij zegt, een toevalstreffer int begin van de wedstrijd en je wint met Ado Den Haag van Barcelona :b:
     
  2. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik won wel met Ado den haag van feyenoord met 3-1. En voor de feyenoorders: Dit was GEEN toeval :D
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ach... ik werd kampioen met Vitesse... :p in 2004
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nog steeds niet?? 8) Deed dat laatst met Fifa 2002.......
    Jah hoor, een revolutie op voetbalgebied, erg realistisch :lol:
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben benieuwd of ze dat er nog uithalen voor de 360 versie. Zou wel vet zijn als dat erin zit :D

    Dan ga ik echt lachen!
     
  6. basovich

    basovich Guest

    iemand?=(
    EDIT: hij doet hel al:).
    EDIT 2: toch niet, het is een .zip bestand..iemand enig idee wat ik moet doen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2006
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    unzippen ;)
     
  8. basovich

    basovich Guest

    dan zegt ie dat hij het bestand niet kan lezen..
     
  9. basovich

    basovich Guest

    whaha, ik hoop voor de fifa'ers dat hij wordt gefixed want er zit een rare fout in het spel :confused:. ik ben dus niet begonnen met manager mode en heb nou psv. wil ik n' Kufo gaan kopen van Twente voor 2,8 miljn. heb ik hem gekocht..geld netjes afgeschreven :cool:, kijk ik naar mij selectie..waar is n' Kufo. kijk ik bij de transfer markt. staat er dat n' Kufo is verkocht aan AS Roma. en ben ik dus mijn geld kwijt.|:-.

    ohja, en ik had nog wat goals opgeslagen maar krijg ze niet op het internet:cool:. zal wel een goal vertellen: ik loop met farfan (lees=LOOP!!) richting de korte hoek, ik denk:'hmm, ik schiet een x in de korte hoek'..schiet ik richting de korte hoek, loopt de keeper niet eens mee in de korte hoek, nee hij staat in het midden van de goal|:-: 15-1.

    naja ik hoop dat de 360 versie er iig: mooier, beter gameplay, moeilijkere A.I, en er wat meer variatie in zit want dit is echt 3x niks!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2006
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt nu niet allemaal positief als ik dit lees...
    Kunnen we van de Xbox 360 versie, de zelfde GamePlay verwachten?
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zei toch dat de AI bedroevend was. Het is echt om te huilen.

    Wel leuk (standaard met PES):
    De keeper heeft de bal nu niet altijd klemvast, wat leuke situaties oplevert. Ook kan de bal van richting veranderen.

    Niet leuk:
    Wat nog wel zo is, is dat er vertraging optreed bij een vrije trap of corner. Het is ook mijn spel niet, maar vergeleken met de oude Fifa's is hij wel een stuk speelbaarder.

    Fifa mist gewoon controle... Je kunt alleen van man tot man passen (onrealistisch). Het feit dat je een diepe pass breed kunt geven door de passknop langer in te drukken. Het feit dat je lekker kunt rondtikken en kaatsen. Dat maakt PES zo goed.

    Ik kan me trouwens niet voorstellen dat de 360 versie vergelijkbare AI heeft. Het is door een ander team gemaakt. Maargoed, spelen is weten!

    Nog even wachten op de demo....
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  12. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hier veel nieuwe screens

    http://www.electronicarts.nl/ProductsScreenshotsViewer.aspx?id=9230&cur=30

    Vloeiende balbehandeling

    Verbeterde besturing en slimmere AI brengen het voetbal tot leven. De bal en spelers reageren op de lichtste aanraking. Nog nooit had je zoveel controle over de bal.

    Spelersanalyses tijdens het spelen

    Zie hoe je spelers presteren, met statistieken voor het passen, schieten en verdedigen.

    Geavanceerde coaching

    Nieuwe en gedetailleerde spelerskenmerken, een lijst met eigenschappen en een geavanceerd tactiekenscherm. Neem moeilijke beslissingen en beïnvloed de wedstrijd. Haal slecht presterende spelers van het veld, pas de opstelling aan en zet je verdediging met een druk op de knop op de juiste plaats.

    Manager van de nieuwe generatie

    Neem deel aan een campagne en gebruik de nieuwe analysemethoden om de competitie te winnen. Maak spelers beter met de ervaringpunten die je tijdens wedstrijden verdient en koop vaardigheden om toptalent in het veld te sturen.

    Man van de wedstrijd

    FIFA 07 analyseert na het laatste fluitsignaal alle gegevens. De beste speler op het veld wordt gekroond tot man van de wedstrijd.

    Ga de uitdaging aan

    Test je vaardigheden en verdien Achievements (prestaties) met meer dan 80 uitdagingen. Deze variëren van het winnen van een belangrijke wedstrijd tot een gouden wissel.

    FIFA Football 07 Lounge

    Neem het op tegen maximaal acht vrienden in de FIFA Lounge. Verdien bonussen die je kunt gebruiken voor je volgende wedstrijden.

    4 tegen 4 online*

    Speel online met 3 vrienden tegen 4 anderen.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  13. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    hm ik wacht het wel af...
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zeiden ze dit ook niet toen ze Off The Ball Control introduceerden? Het klinkt leuk, maar of het leuk speelt is maar de vraag...

    Dat hebben we de afgelopen jaren kunnen zien. Ik beslis wel nadat ik de demo gespeeld heb.
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga toch zowiezo voor PES ;)

    ik had ook gelezen dat er maar een paar officele competities inzaten (in Fifa 07) maar geen NL'se competitie

    vind ik toch wel vreemd voor een fifa spel die normaal alle licenties en alle namen wel officeel in het spel heb ..dit was trouwens alleen bij de 360 versie :confused:
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klinkt weer geweldig, na het lezen van de bovenstaande reacties kan ik concluderen dat EA het weer verprutst heeft. Ik oordeel nooit te snel, maar zo te zien leren ze het daar nooit!

    Enfin, waar blijft de demo om mij te overtuigen :p
     
  17. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    demo waarschijnlijk de 13e


    nog een paar punten:

    * Elke speler is uniek.
    * Dynamische kleding
    * Fully customizable character
    * Mini game onder het laden
    * Live real life newsbar en radio via xbox live
    * Auto transfer updates via xbox live
    * Commentaar is “learning” en zal voorgaande acties en spelverloop onthouden + nieuwe triggers
     
  18. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit die ene optie er nou nog in op Xbox Live dat je terwijl bijv. in het Echt Tottenham - Chelsea speelt, je dan ook Tottenham kan kiezen en tegen iemand die chelsea is kan spelen? of is dat er ookal uitgehaalt?
     
  19. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    En je moet dus een abbo hebben op Xbox Live om de transfers up te daten ? :mad:
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Zit er volgens mij niet in. Alleen op de oude xbox.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina