Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF is dat voor knulligs iets ? Kun je in PES 6 wel transfereren ? En kun je, net zoals in FIFA gewoon een carriere maken ?

Ik wilde van fifa naar pes overstappen maar dit vind ik wel weer minder. Misschien maar helemaal geen footie ?

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

32 teams max en ja, je kunt die met zijn zessen spelen.

Ga uit van gem. 20 clubs per divisie. Dus 80 officiele teams. Daar komen bijna alle landen bij (op een paar na). Rest Of World clubs heb je ook nog, ga uit van zeker 130 teams. Ik wil ze wel tellen bij PES5, maar dan ben ik ff bezig.

Nogmaals, een half uurtje. Is zo gebeurd. Je moet er gewoon ff voor gaan zitten. Dus hup, vroeg opstaan.... Lekker bakkie koffie en gaan met die banaan. Op PESINSIGHT.COM kun je dacht ik lijsten downloaden.

Nee dat is niet moeilijk, en zie boven.

Zie boven.

Wel in de Master League, daar kun je je eigen spelers maken en eigen team incl. logo, shirt etc.

Hoop dat het antwoord uitgebreid genoeg is.

Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  3. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Je kunt spelers transfereren van club A naar B. Of dat in de Master League kan (nooit geprobeerd eigenlijk).

4. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kon het wel bij pes5 maar weet niet zeker

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar bemoei jij je mee ouwe? Ik ben zo opgevoed als iemand mij een vraag stelt ik m netjes beantwoord.

6. helt av doden

helt av doden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de masterleague kun je wel transfers maken, maar daarnaast zijn ook o.a de eredivisie en de serie A in het spel aanwezig, hierbij is het volgens mij niet mogelijk om transfers te maken.

7. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Volgens mij wel hoor... Ik heb gewoon Stam van AC Milan naar Ajax laten transferren. Charisteas zit nu bij F*y*n**rd :p

Wat hij bedoelde is of je tijdens de masterleague (bijv. met Ajax) spelers kunt kopen en of verkopen.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Master league wel, andere leagues of cups niet..

9. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Op de cover van het officiele PS2 Magazine staat dat de demo van PES6 uitkomt op 5 oktober. Bij het blad wordt de demo meegegven.

Er staat dus een demo aan te komen voor de PS2. Of die ook voor de 360 aankomt is nog maar de vraag...

Voor de pc schijnt er trouwens GEEN demo te komen (Konami UK heeft dit volgens een persoon op Soccergaming.com bevestigd). Hij heeft gebeld naar Konami en kreeg de mededeling:

"there Will be NO Demo for the PC, because the Full Game will be out on the 27th of October"

Lijkt mij een beetje vaag tbh, want waarom zouden ze dan wel een PS2 demo releasen.....

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor Prive dingen hebben we PM. Ik kom in deze thread om over PES 6 te lezen/discussieren, niet over DJ prietpraat waar ik geen interesse in heb. Gewoon ontopic blijven ;)

Ontopic: In ieder geval, zat Gamekings te kijken en dan zie je Charisteas bij Fifa 2007 nog gewoon bij Ajax ronddartelen 8) Dat is toch niet zo bij PES 6 mag ik hopen. Want ik mot geen mislukte Griek in mijn Ajax elftal =(

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Charisteas is toch een echte Griek *) ?

Ik verwacht dat de transfers zijn doorgewerkt t/m augustus 2006, de game ligt pas volgende maand in de shops. Hoewel Konami niet altijd heel erg vlot is bij de transfers. En als je dan ook al niet zelf transfers kan maken zou dat erg jammer zijn als het allemaal een beetje oud is qua transfers. Noem het dan geen PES6 maar PES 5,5 :D

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Gelukkig kun je dat heel eenvoudig zelf doen straks (mocht het zo zijn).

13. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het, bedankt ;)

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je de controller net als in PES5 zelf kan aanpassen?
    Ik heb dat namelijk nodig, heb een aangepaste controller.
    Op deze screens zie ik alleen maar vooringestelde instellingen:

15. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Supremacy ook cowboy bebop fan? :9 is erg he :D

en ik baal nog steeds van die releasedatum, want nu wordt het weekend geen pes6 tournooi :mad: maar een pes5 tournooi :mad: :mad:

en kerel boven me, je kan gwn aanpassen volgensmij, want dat staat al ergens vermeld in deze thread

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Je kunt het zelf aanpassen, maar uiteraard ook kiezen voor presets. Volgens mij kun je die presets opslaan ofzo.

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heerlijk hé zo'n systeem! :)
    Hoop toch wel dat alles wel klopt op het moment dat ik hem koop. Dus geen Ooijer meer bij PSV, en Charisteas het liefst gewoon bij Feyenoord.
    Mjah, mocht het niet zo zijn, dan vergaat inderdaad de wereld niet.

Want we hebben gelukkig de Edit mode!

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk zelf dat Chari nog bij ajax zit. Meestal zijn die transfers nog niet helemaal goed uitgewerkt. Ik \hoop natuurlijk van wel maar verwacht het niet.

19. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dus Cursor Change kan ik op LT zetten, weet je dat zeker? Zo ja, heb je meer screens van wat ik hierboven heb gepost?

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Op de X06 gingen de geruchten dat er geen Edit-mode in zat, de volledige 360 versie was daar te spelen en je kon ook in de menu's kijken maar niemand zag een edit-mode.

Dat zou heel jammer zijn, geloof het ook eigelijk niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina