Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, daar draait het spel ook om, schieten en schuilen.
    Als je dat niks vindt, hoef je het spel niet te kopen. Mij lijkt het meesterlijk :)

2. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel aan de volgende zaken:
    - De speelduur
    - Variatie in de vijanden
    - De lengte per level
    - En tot slot, het aantal keuzes dat je als speler kan maken tijdens de game. (hiermee bedoel ik dus zoals in het demo filmpje werd getoond; Ga je de training doen of kies je voor brute actie)

3. basovich

basovich Guest

weet iemand of je ook in voertuigen kunt?

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war heeft een speelduur van ongeveer 10 uur! De hoeveelheid wapens kan ik zosnel niet zeggen maar ik gok minimaal 4!! De hoeveelheid vijanden zijn ook minimaal 3! En die multiplayer/co-op online WORD ZO BRUUT!! Daar zie je mijn dan continu na school

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist de impressie op gamer.nl gelezen en zo te horen wordt 2vs2 juist erg vet! Ook wel te verwachten, CS was ook het leukste als je het 2vs2 deed... Kan niet wachten op deze game :)

6. basovich

basovich Guest

jammer dat ik strax pas een HD tv ga kopen want dit ziet er natuurlijk wel gruwelijk uit.

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de game het goedkoopste in de voorverkoop? Ik wil een LE! En wil hem ook snel bestellen!

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Free Record Shop :+

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb net meerdere winkels gebeld, maar geen één winkel (zelfs gameshops niet) weet iets over de pre-order kits van de LE versie.
    Beetje erg vreemd aangezien het spel over 6 weken al uitkomt.

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ik hoop dat ze nog eens zo'n blunder maken 8)

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

12. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de loop van deze week worden ze verstuurd. Free krijgt ze een week later, of liever, heeft ze een week later in de winkel, want krijgen doen ze hem al deze week.

Ik mag weer geen aantallen noemen, maar wees er snel bij want het aantal pre-orderkits is zeer beperkt en het aantal LE's dus ook.

Overigens komt er geen pre-order kit voor de gewone editie, enkel voor de LE. Ik ga er vanuit dat er genoeg gewone GoW's naar Nederland komen, hoewel ik daarover bij de afdeling Sales al twijfel proef. De vraag is of de winkels genoeg voorraden durven neer te leggen. Als het echt storm loopt, dan halen we net het weekend, maar dan zijn ze op denk ik tot de volgende productie.

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  13. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook al bekend wat de LE zal bevatten?

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En als mod van XBW kijk je niet op de site waarmee jullie min of meer samenwerken? Mods en zulke sites hoeven dan niks met elkaar te maken hebben, maar ik neem aan dat je genoeg van de volgende soort links kunt vinden op dit forum:

http://www.gcshop.nl/details.php?id=2001

;)

Edit:
    @ Morridin: Artbook + bonus DVD en een ander doosje.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, die kon ik wel, maar ik koop nooit via internetshops, ik koop ze altijd in de winkel, en die winkels zijn nog niet op de hoogte. :)

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ongetwijfeld een of andere specifieke reden om het niet online te kopen! Je klinkt zo conservatief! Dat kan toch niet als modder-eter van Xbw!

En om nog een beetje on-topic te blijven:
    Heb net die filmpjes van de gameplay gezien, de "nieuwe" filmpjes (dat part 1 t/m :cool:. Super vet man, ik heb echt zin om die game te spelen. Ik zit alleen serieus te overwegen om een HDTV aan te schaffen daarvoor. Maar ja, dan wordt het misschien weer zo'n overdreven geintje :)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Aha, ok.
    Vriendelijk bedankt voor de info! :thumbs:

18. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan Echt Niet wachten op Deze game Hij word echt te vet!!

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mwah, ben het wel met hem eens...

De keren dat ik online games heb gekocht, was ik vaak een tientje goedkoper uit, maar kreeg ik de game ook vaak een week later. Dus ook ik haal ze liever in de winkel, waar ze af en toe zelfs een paar dagen eerder in de schappen liggen. Dan maar de adviesprijs betalen....:)

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Het was dus écht de bedoeling om GoW als tegenhanger van de ps3 neer te zetten... Ik ga gewoon bij de FRS langs om te vragen of ze mijn pre-order willen geven. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina