Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ze zijn gewoon zwaar irritant.
    ik had ook al geprobeerd ze op te blazen met zon rode gastank op een karretje maar toen vloog ik zelf de lucht in..
     
  2. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook zo waar de Winkelzit waar je guns kunt pakken en of er ook een walktrough ergens op het internet staat zodat je de missies beter snapt en de verhaallijn omdat het bijna niet te lezen is.alvast bedankt.
     
  3. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt een gaaf spel :D
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Kijk op deze map. Plek N127 helemaal bovenaan.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het nog maar heel even kunnen spelen, echt jammer.. Maar goed, vanavond heb ik weer alle tijd :)

    Saven is idd kut, zeker als je net begint. Ik was op de eerste missie (Backup for Brad), krijg je zo'n bericht dat er nog een idioot met een fototoestel is. Dus ik ga naar hem toe omdat ik daar minder tijd voor krijg, moet ik foto's van hem maken maar m'n batterij is bijna leeg. Als 'ie helemaal leeg is ga ik op zoek naar een plek waar ik een nieuwe batterij zou kunnen vinden (nu weet ik wel waar dat is, maar toen niet) begint die gast met dat fototoestel me in elkaar te slaan. Dag health bar, begin maar lekker weer opnieuw.

    Maar goed, zombies zijn cool :+


    /Edit:

    Net dus weer gespeeld, ben godver 2 uur bezig geweest met een beetje rondklooien, moet ik een of andere gast neerschieten met nog maar 2 health over.. Daar doodgegaan, en nu moet ik weer terug naar voordat de zombie's überhaupt in het winkelcentrum zijn, net als vorige keer. Saven is echt fucked up, ik snap niet waarom ze het zo gedaan hebben..
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu vechten tegen die bitch op die motor maar... als ik haar kill rijdt ze weg en dan krijg ik in mijn Case file: Expired, Expired, Expired en dan: The Truth has vanished into darkness.
    iemand een idee hoe ik haar anders moet verlsaan?
     
  7. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey na drie dagen is het nog niet voorbij. Spel gaat gewoon door. LOL. Ik heb echt een apart gevoel tijdens deze spel. Maar hoeveel einden heb je daar. Als je goed oplet dan je ziet dat er meer is dan 3.


    Let op volgens mijer is een winkel naast een supermarkt en daar kun je zwaard halen. Snel handelen. En je hebt het.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar zijn er 6 einden
     
  9. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow.. ben net voor de 4e keer opnieuw begonnen (je kan echt véél doen in het begin waardoor je opeens opnieuw moet).. De eerste 3 waren door niet te saven maar de 4e was door op save & quit te drukken.. Ik denk hij slaat mijn gegevens op en dan gaat ie weer naar 't title screen, maar nee, zit ik opeens weer in die helikopter..

    Trouwens is dit wel 1 van de weinige spellen waarvan ik in zo korte tijd het begin 4 keer achter elkaar wíl spelen, dus het is wel briljant!
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had precies hetzelfde|:-

    kben nu voor de derde keer. ondertussen level 25.
    toen ik die motorbitch versloeg kreeg ik hetzelfde filmpje als wanneer de tijd op is. wat bleek nou.. de tijd was op:+
    dus alles was expired:cool:
     
  12. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb nou over time mode gespeeld en ik zit vast.

    Ik heb alle onderdelen verzameld én ik heb alle quens aan isabella gegeven die ze nodig had maar opgegeven moment heb ik niet genoeg tijd en ik verander in zombie. Moet ik opnieuw beginnen of wat? Volgens mij heb ik spel opgeslagen op verkeerde moment. Zelf denk ik dat ik had sneller moeten zijn, sneller quens verzamelen en afgeven. Dan had ze mij kunnen genezen.
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63

    Je moet het gedaan hebben voor 10uur in de ochtend, daarna begin je aan het eindstuk
     
  14. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus i'm fuckt? Moet opnieuw beginnen? opzich vind ik het niet erg. Alleen wil ik heel erg graag verhaal afmaken dan is het klote dat ik opnieuw wil beginnen.
     
  15. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel pas, het is echt wel pittig. Ben nu level 11 en ga maar proberen die gun store over te nemen. Z'n shotgun is erg irritant iig.
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De overtime mode kan je gewoon vanaf het startscherm spelen als je hem hebt ge-unlockt. Dus je kan in de overtime opnieuw beginnen, het zal je een uurtje of 2 kosten.


    Ga gewoon weer naar buiten, je kan vanaf buiten (met de deur open) ook die gast neerschieten en je word minder geraakt.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  17. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nou uitgespeeld. Tof! Alleen vind ik het een rare eind. ik speel nou alweer.
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij overtime.

    toen ik zag dat ik ook The Facts had gehaald, dacht ik opeens bij mezelf. verrek ik weet het verhaal al terwijl ik het niet door had. ik dacht dat er meer zou komen.
    nu is die verrekte helikopter neer gestort en zit ik tussen die klote SWAT gasten. zijn net iets te sterk vindt ik.
     
  19. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    truc is om er 1 te vermoorden, en dan zijn wapen te pakken, zodra je die wapens hebt of katana's zijn ze veel makkelijker, en geweldig om te levelen. maar ik ontweek ze meestal.
     
  20. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vragen over deze game....
    1>IK heb nu een missie uitgespeeld case 3 d8 ik met die medicijnen,maar
    hij zegt dat alle andere cases expired zijn.......WAT NU????
    Wat zijn de mogelijkheden?
    2>Als ik een paar scoops heb gedaan en ik heb het spel uitgespeeld komen die scoops die ik al heb vrijgespeeld gewoon weer terug?
     

Deel Deze Pagina