De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja hd-dvd films komen o.a. op 1080p. Die kan de xbox360 weergeven, maar dan moet je de hd-dvd add-on hebben.
    En spellen misschien ook in 1080p, maar dat is nog lang niet zeker.
    En of je wilt wachten moet je zelf weten, er zijn nu al 1080p schermen. Als ik 10.000 in de maand verdiende had ik allang de duurste 1080p scherm gekocht. Het ligt eraan wat jij aan een tv wilt uitgeven ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    er worden in de toekomst volgens mij geen games voor 1080p uitgebracht, wel films, die worden gedraait op HD-DVD.
    LatinCobra: Nederland is PAL regio 2. ik zal als ik jou was, maar gewoon ff wachten.
     
  3. dannynima

    dannynima Guest

    Er worden wel games op 1080p uitgebracht.Dat heeft microsoft laats nog bevestigd.
     
  4. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist niet! Veel mensen denken dat, maar Microsoft blijft het ontkennen.

    EDIT: Je hebt gelijkt. Ze gaan misschien spellen op 1080p resolutie uitbrengen. Maar niet op HD-DVD's, waarmee ik in de war was. Want dat zou betekenen dat iedereen een HD-DVD Driver moet kopen.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Halo 3 eerste Xbox 360 game in 1080p?

    Morgen begint X06 in Barcelona en het is de verwachting dat Microsoft enkele verrassende Xbox 360 gerelateerde aankondigingen zal gaan doen. Strategisch gezien is dit belangrijk, aangezien de PS3 en Wii launch naderen. Wat kunnen we allemaal verwachten van Microsoft en de Xbox 360? Een NeoSeeker forum member beweert dat er informatie is gelekt en stelt dat Microsoft zou komen met het volgende:

    Er zal een singleplayer en multiplayer demo van Gears of War worden getoond. Deze is ook speelbaar.
    de HD-DVD add-on verschijnt op 1 december voor de prijs van 150 euro, inclusief een Universal Media Remote.

    Een nieuwe Halo 3 trailer zal worden getoond. Ook zal er nieuwe informatie worden vrijgegeven over het multiplayer aspect.

    Halo 3 wordt de eerste game met native 1080p support!

    Killer Instinct voor de Xbox 360 wordt aangekondigd.

    Alan Wake volledig speelbaar aanwezig.

    Fable 2 trailer wordt getoond. De game krijgt ook een mutliplayer optie.

    Black komt naar de Xbox 360.

    (Bron : http://games.blogo.nl/?comments/849/19066)\o/
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb btw mijn tv gekocht voor 750 euries! Een samsung 32 inch hd-ready en resolutie van 1280x720! :) Hij doet het prima en had ook redelijke hoge cijfers op forums waar ze tvs beoordelen :)
     
  7. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0

    Ondertussen is X06 al geweest en zijn heeeel veel geruchten niet uitgekomen. Er is dan ook helemaal niets over Halo 3 vrijgegeven. Maar ik geloof dat er wel is bekend gemaakt dat er games komen die 1080p native aankomen, hoge kans dat dit ook Halo 3 is.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel. Ook films komen er in 1080p op de HD DVD speler. Alleen de games die gewoon op een dvd komen, kunnen strax ook gewoon in 1080p gerenderd worden. Mits de ontwikkelaar dat wilt.
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mmm, ik kan nooit meer zondermijn HDTV heerlijk gewoon :b:
     
  10. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zei ik toch... Het ging over de games.:{
     
  11. Stellarc

    Stellarc Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een LCD TV gekocht. men xbox op 720p gezet.. In het menu van instellingen van de 360 moet ik een "W" zien en een "B" Ik zie uiteindelijk een w maar die b krijg ik absoluut niet te zien .. heb erg lopen klooien men contract en brightness van de tv..
    zijn er nog andere instellingen die ik kan doen ? PGR3 Ziet er heel donker uit als ik het speel .. wat ik ook instel.
     
  12. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor tv heb je als ik vragen mag?

    dan wordt ik al heel wat wijzer en kan ik je vraag miss beantwoorden.
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Na het overleggen met me ouders , willen me ouders wat bijleggen en dan kom ik met een budget van 800 euro.
    Wat is dan de beste HDTV die je kan krijgen?

    Eisen:
    minimaal 720p
    het liefst 2 hdmi poorten , mag ook 1
    aantal scarts maakt niet uit.
    HD Ready.
    82 CM .
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  14. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog een beetje doorspaar zou ik voor de Samsung LE32R71B gaan, hele goede hdtv

    Check de prijzen hier:
    http://tweakers.net/pricewatch/137178/Samsung-LE32R71B-(32-inch)-prijzen.html

    Voor meer info moet je ff op google zoeke naar Samsung LE32R71B

    edit:

    niet verkeerd zo'n tv voor een ventje van 14 :)
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe;) , ik heb ook heel zootje verkocht, maar die tv heb iedereen al op dit forum :mad: , maarja , het gaat om de prestaties.
    Maar is der echt geen betere tv dan deze?(ik zoek ook wel wat maar kan nog niks vinde)

    edit:ik heb deze gevonden en lijkt mij beter,, dan kijk ik wel alleen naar de prestaties van kieskeurig.http://www.kieskeurig.nl/product/5018EA8DECFE1175C125713400436F4C.htm
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel tevreden met mijn BenQ DV3251.
    32inch, HD ready, 795 euro in de pricewatch, prachtig beeld.
    Hier getest.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    die is ook niet slecht, ook niet kwa uitlerlijk;)
     
  18. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    hoi,

    Ik heb begrepen dat wij nog even moeten wachten op hd-dvd drive.
    Is het ook mogelijk zijn om die drive uit usa te halen? zal dat werken?
     
  19. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelfs sinds kort een LE32S71. ben erg tevreden met dit scherm en ik geloof dat ie op internet voor slechts 800 euro te koop is.:)
     
  20. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Panasonic 32LX60F en ben daar erg tevreden over. Bovendien heeft deze 2 HDMI aansluitingen.

    Ik ben geen fan van Samsung qua design, maar dat is uiteraard persoonlijk. De cijfers van een Samsung vallen op kieskeurig ook tegen. De genoemde 32R71b o.i.d. heeft mindere cijfers met minder reviews dan bijvoorbeeld de Panasonic. In diverse tests komt de Panasonic ook erg goed uit.

    Alleen even doorsparen dan nog. Ik zie nu dat hij alweer wat goedkoper is dan toen ik hem kocht, maar goed dat is altijd zo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina