ja buh buh, je hebt het hier over bepaalde gernes, vindt ik een beetje dom om zoiets te zeggen. Het gaat over het geheel, je moet altijd al voor bepaalde gernes wel betalen. Maar de shooters enzo die kunnen gewoon gratis gedraait worden. Dat is op de PC zo op de PS2 zo, en dat zou zo zijn op de PS3 en de WII. De enige die dit niet doet op het moment is de xbox/xbox360, en omdat de xbox/xbox360 het niet doet dan zou de rest het ook wel niet kunnen denkt iedereen hier...
en alsjeblieft hou op over die gernes waar altijd al op alle platforms voor wordt betaalt. Dat vind ik een beetje offtopic lullen, daarvoor moet je bij de developers zijn, of ga het boycotten. (of wie er ook voor zorgt dat al die games betaalt moete worden).
en over de kosten van de stats bijhouden, op de PC worden de stats ook gratis bijgehouden(Battlefield 2, enz).
En sony heeft gezegt(ze zegge wel meer), online gamen gratis te maken, dan kunnen jullie wel roepen van "NEE IS NIET MOET BETALEN", maar ik denk dat sony wel in de gaten heeft dat ze geen veranderingen meer kunnen maken in wat ze al hebben gezegt.
Daarbij komt dat ik het GT verhaal ook een beetje raar vindt, gaat weer over 1 uitzondering, maar als iedereen dit spel links zal liggen weten de mensen dat ze dit niet kunnen maken. Denk maar niet dat de PS3 eigenaren een call of duty krijgen zonder wappens,mappen en missies. Dus die zal gewoon gratis worden om online te spelen.(en dan moet je vast zo nu en dan betalen voor nieuwe mappen enz0, maar gaat iemand mij vertellen dat de nieuwe mappen outfits en andere extras op de xbox gratis zijn?)
wat is dit voor bagger, hoe trek je deze conclussie? onderbouwing?
Voor als nog gaan mijn apparaten met accus langer mee dan 1 jaar. (telefoon, racewagentjes van vroeger, toetsenbord, enz) die werken na 5 jaar nog hoor, die racewagentjes ondertussen al langer al zitte ze al diep in het stof verstopt
Moet zoiezo zeggen dat de laaste paar berichten van jou niks opjectiefs bevat. Zo zit je iemand te vertellen dat hij zit te slapen, alleen omdat die zegt dat de screens van de PS3 wel ok zijn. En nu zeg je dat de accus van de PS3 controller, maar 1 jaar mee gaat, terwijl dat ding noggeneens uit is.
Laatst bewerkt: 4 okt 2006