Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is denk ik inderdaad meer een kwestie van smaak hoor.. ben ook geen fan van titels zoals unreal, doom, halo, of quake, om maar wat op te noemen.. ik denk dat het publiek wat wel van zulke titels houdt, al snel beslist dat dit een game voor hun is..

Mijn voorkeur gaat meer uit naar shooters zoals rainbow six of GRAW.. maar goed, zoals ik al zei.. ik hoop dat er wel wat tactiek bij komt kijken.

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    tis dus duidelijk dat je niet van run n' gun houd, wat die games die jij noemt dus zijn.
    maar GoW is niet zo een spel. De developer zelf noemt het stop n' pop.
    je kan omgevingen opblazen om cover te maken en er komt zeker wel wat tactiek bij kijken, alleen niet zoveel als bij RBS of GRAW.
    als je multiplay doet (online of coop) dan kan je echt wel tactisch spelen, de een houd de vijand supressed en de andere flankt ofso om maar iets te noemen.

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij van GRAW en RB6 houdt, dan ga je GoW het einde vinden. Dat zijn exact mijn 2 favo games en ik kan je melden dat qua gameplay GoW veel daarop lijkt. Veel meer dan op Unreal en Doom, waar het helemaal niet op lijkt. Lees anders mijn weblog over GoW.

GoW is veel tactischer dan GRAW en RB6 overigens. Bij GRAW en RB6 kun je eigenlijk wat aanklungelen, dat kun je dus wel uit je hoofd zetten bij GoW. Weten wat je doet en waarom en wanneer, anders leg je het loodje. Zeker op de moeilijkere difficulties.

Ik ben er van overtuigd dat iedereen die van shooters houdt, die gaat GoW echt heerlijk vinden. En velen die al lang geen of nog nooit shooters heben gespeeld ook.

4. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Nee, ik ook niet. Alle mensen die tot nu toe de game hebben gespeeld, zijn zwaar onder de indruk. Maar dat is dan ook alles. :+

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer genoeg mag ik GoW niet spelen want ik ben nog geen 18:'-( O-)

Maarja, komt er ook nog een demo van? Sorry is vast al 100x gevraagd maar ik wil het toch echt weten;) Lijkt me wel echte een goed spel. Alle previews zijn vol lof over dit spel, en de ingame video's zagen er echt te goed uit!

Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah precies, het spel verdient de hype. Alle journalisten zijn zeer lovend. Sommige mensen maken het spel klein door te zeggen dat het alleen beetje schieten en dekken is. Zo kan je natuurlijk alle spellen "klein" maken.
    Pro Evo: Gewoon een beetje een bal in de goal schieten
    Top Spin: Je kan alleen maar een balletje overslaan
    Halo: Een beetje lopen en schieten
    etc.
    Er is al zoveel info over dit spel bekend, het stikt van de gameplay filmpjes. Met Halo 2 was de info zeer beperkt, maar met dit spel niet. In het begin was ik ook een beetje sceptisch, maar ik ben allang overtuigd. Om het over de graphics maar niet te hebben, dat zijn de mooiste op een console tot nu toe

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet pas na de release van de game.

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    het probleem met Halo 2 was dat mensen te veel gingen verwachten.
    er kwamen veel te veel geruchten vrij die door veel mensen als feiten werden overgenomen. dit kwam juist doordat Bungie zelf heel weinig prijs gaf.
    daarom waren mensen teleurgesteld over Halo 2, omdat ze meer verwachten, terwijl Bungie zich toch mooi aan hun eigen beloftes hield.

Bij GoW is het anders, er komt steeds meer info vrij, de developer geeft aardig wat interviews en gaat diep in op de dingen, zonder ook maar echt iets heel essentieels te verraden, zoals het verhaal, maar meer over de wereld zelf, en weet zo de mensen tevreden te houden zonder dat er teveel geruchten vrij komen.
    ik denk dus ook niet dat GoW een erg grote teleurstelling zal worden voor veel mensen.

9. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het grote verschil zit em in hoeveel info er uit kwam. Bij halo 2 begonnen ze eerder dan GOW en was het ook meer. Vooral de hype pakte eerder op, maar dat is o.a. vanwege Halo 1. Bij halo 2 hadden ze gewoon schaarser met de informatie om moeten gaan. Dat vind ik zo fijn van Epic, ik volg het allemaal wel ongeveer maar heel veel weet ik nog niet van de singleplayer. Alhoewel dat natuurlijk ook gewoon aan mij kan liggen.

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga GoW kopen, (tog wel) dan ruilenvoor Rainbow Six, en die weer ruilen tegen COD3, die ik tevens hou.. slim he! :)

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of doe gewoon net als mij en speel fable zonder er ook maar iets van af te weten:9 had alleen de review gelezen in de PU maar verder toch vrij weinig. Dus ik heb ervan genoten. Waarom? ik wist er geen hol van. Is niks weten toch een keer een pluspunt.. zouden ze op school eens achter komen O-)

Maarja wat jullie hierboven zeggen klopt ook wel denk ik, dat het komt door de hoeveelheid info die wordt vrijgegeven en ook dat bij halo 2 de voorganger een rol speelde. Ach het komt wel goed met dit spel. Vast en zeker:)

12. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net trouwens dat GoW geen 10 uur singleplayer heeft, maar 12 uur volgens een of andere topman:+
    Bron

13. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja de game duurt maar 12 uur ( de singel player ) best kort maar ik denk dat het spel dan nog steeds de moeit waard is hij blijft er mooi uitzien!! maar het is spel is voor 18+ hehe zouden ze daar problemen om maken is de winkel als je het koopt?

14. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej dat doen ze nooit , die winkels willen gewoon zoveel mogenlijk verkopen :) dan gaan ze niet kijken of het nu 18+ is ofniet hoor

15. Last-Warrior

Leuk Bevonden:
    1
    Ok mooi niet dat je in die winkel komt en dan zegt die van; ja je bent geen 18 dus sorry ik kan hem niet aan je verkopen:p maar dat is mooi dan nog ff sparen en wachten dan heb ik weer een mooie game in mijn collectie.

16. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou ooit een +18game kopen bij de bart smit, moest ik me IDkaart laten zien... en tja was nog geen 18:mad:
    Maja bij een echte gamewinkel heb je dat gelukkig niet.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Liever een ervaring van 12 uur die geweldig is dan een SP game van 20 uur waarbij je in slaap valt.

18. Last-Warrior

Leuk Bevonden:
    1
    ja precies Zifnap Ik vind het wel waard gezien hoe het er uit ziet en overspelen kan altijd!

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Klopt inderdaad.
    Je hebt als het goed is verschillende wegen. Dus de het vast wel de moeite waard om hem toch nog een keer te spelen! :)

Verder hebben we nog altijd de MP waar je je mee kan vermaken!

20. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom komt GOW nu ni gwn in oktober grr! gvd altijd da wachten, krijg er et schijterij van!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina