Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

  1. Ja hoor, vind ik niet erg

    15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

    129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

    26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

    63 stem(men)
    27,0%
  1. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze best, als ik ze zo zie denk ik meteen aan Banjo en Kazooie. Toen ik in die post erboven keek zag ik pas hoe lelijk (in die tijd top quality graphics) de N64 eigenlijk was. Bij t zien van de trailer waarbij de graphics er netjes uitzagen kwamen al die leuke momenten van Kazooie en Tooie weer boven. Bij de N64 kon je nog maar met opmaken dat t om een beer en waarschijnlijk een vogel ging, nu zit er tenminste detail in :cool: . Rare heeft iig een goede start gemaakt met die trailer en de aankondiging en ik ben voorlopig zeer tevreden erover!
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zijn neus is echt cool!!
     
  3. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Blegh, die nieuwe look bevalt me helemaal niet. Waarom zijn die ogen zo klein? En waarom grijnst die bek van Banjo zo raar? Ik vind Banjo en Kazooie beide op de N64 véél meer uitstraling hebben.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tjonge, we gaan toch niet de hele tijd zeiken over hun uiterlijk 8)
    Gaat mij toch om de gameplay hoor. Op de "oude" Xbox werden we ook niet verwend met dit soort avonturenspellen, dus ik ben zeer tevreden over de aankondiging. En of Banjo nou een kuif heeft, grijnst of kleine ogen heeft, het interesseert me niet. Zolang ik er straks maar een grijns van krijg bij het spelen ;)
     
  5. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    idd dat is bij mij ook de hoofdzaak (al mogen zijn ogen wel iets groter :p)
     
  6. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    het is te hopen dat ze deze niet zo verneuken als perfect dark 0. dat was echt huilen met de pet op. en ja de n64 banjo-kazooie stijl bevalt me beter.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is er eigenlijk meer bekend over Banje Kazooie?
    Of is er alleen bekend dat er nieuwe Banjo Kazooie van Rare komt?
     
  8. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Is dit nou gewoon een remake of een compleet nieuw deel?
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is niet meer bekend en het wordt een compleet nieuw deel. De officiële naam is zelfs nog niet bekend maar ik gok nog steeds op Banjo-Treeie.
     
  10. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    :D is dat even goed nieuws.
    Dan wordt het dus waarschijnlijk niet zo'n flop als pdz..
    Er staat alleen dat een hele boel 360 games van rare, ook al in de maak waren op de xbox of andere consoles.
    en dat Banjo een nieuw project is.. hopen dat hij wel gewoon op de xbox 360 uitkomt en dus niet op de xbox 720 ofso :p
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    PDZ vond ik geen flop, alleen grafisch niet zo mooi. Maar Kameo vind ik erg goed en Banjo is een spel dat je daarmee kan vergelijken. Dus ik maak me geen zorgen.
     
  12. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    grafisch zag pdz er juist erg goed uit (voor een launchtitel) maar het werkte voor geen meter.!
    en dat was jammer
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het werkte best, alleen het speelde niet zo lekker als Halo en het verhaal was prut.. Maar voor een standaard FPS best aardig.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ben ik niet met je eens. Gameplay werkte wel aardig en de multiplayer bood af en toe wel plezier. Maar grafisch goed?? Nee, die characters zagen er dramatisch uit, totaal geen detail. Echt een wereld van verschil, de graphics van PDZ en Kameo. Maar jah, Banjo komt toch nog lang niet uit, we zien wel
     
  15. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met de meeste mensen totaal niet eens over PDZ. Grafisch gezien als een starter voor een next gen spel ziet het er goed uit. Ik heb heel wat effecten gezien wat de oude xbox echt niet tevoorschijn kon toveren. Ja op een krachtige PC ja met een 500 euro videokaart er in om alles op hoge kwaliteit te kunnen spelen. Wat ik niet zo leuk vind aan het spel is dat alles zo traag gaat. Het lopen gaat niet zo lekker vind ik. Ze hadden een patch er voor moeten maken om het lopen te verscnellen met minstens 10%. Ik heb van de single player met plezier gespeeld en ook de multiplayer. Voor mij is het zeker een geslaagd spel. Ieder zijn eigen mening natuurlijk. en dit is die van mij. :) _0/

    Ik kijk erg naar uit naar de banjo kazooie spel voor op de xbox 360. Volgens mij is het een last gen spel, want er waren al geruchten dat het op de oude xbox uitgebracht zou worden. Ik heb niks meer er over gehoord. En ook donkey kong racing zou uitgebracht worden en dat is ook niet gebeurd. Ik hoop dat Rare ook aan een next gen donkey kong spel wilt werken.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah jongen, dat gaat dus niet gebeuren, aangezien Donkey Kong een character is van Nintendo. Dus dan moet je een Wii kopen ;)
     
  17. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat wel, maar wie weet. ZOu wel geweldig zijn om een nieuwe donkey kong spel te kunnen spelen. Beetje dom geweest van nintendo. Hadden ze wel wat meer betere titels. Laatst nog in de rekken gekeken en echt zielig gewoon. ZO weinig spellen verkrijgbaar. Ik hoop echt dat WII veel beter zal doen. :)
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Wellicht Diddy Kong Racing? Dat was toendertijd ook op de Nintendo 64. Dat is dan wel niet dé Donkey Kong maar wel een zeer vermakkelijk spel. Met vliegtuigjes en auto's en hovercrafts... Super spel was dat.

    Maargoed, Banjo Kazooie. ;)
     
  19. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt al een remake van Diddy Kong Racing op de DS. ;)
     
  20. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Er zou donkey racing uitbgeracht worden op de gamecube, maar aangezien ze de bons gekregen hebben van nintendo zijn ze er mee gekapt. zie link dan zie je de foto's voor de gamecube van donkey kong racing, vandaar dat ik ook zei misschien dat ze dan ook een next gen donkey kong uit kunnen brengen. Banjo is ook een nintendo titel, maar het behoort niet meer tot daar. Rare brengt het alleen maar uit op die console.

    dit is de link.

    http://cube.ign.com/objects/016/016565.html
     

Deel Deze Pagina