Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten!

2. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan eigenlijk ook niet meer wachten (al viel PES 5 ietsje tegen).
    Maar het grappige is dat iedereen nu zo op de details let (handen, gras, gezichten enz...) en wanneer je hem speelt let je daar meestal niet meer op :D

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee,

Toen ik hem in Leipzig speelde zat ik binnen een paar seconden helemaal in die game en lette ik nergens op. Zelfs niet tussen de tussenfilmpjes, die drukte ik gewoon weg om verder te spelen. Straks thuis ga ik op mijn gemak alles rustig bekijken als ik hem binnen heb over een paar weken.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    De manier waarop Makaay juigt met zijn handen opzij en zijn vingers uit elkaar, het is gewoon net echt. Ik vind de looks iig erg realistisch overkomen. De gezichten (klopt ook wel een beetje wat Cyrax zegt) hebben een beetje een getekend effect, maar het klopt wel.

En dat is erg belangrijk!

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geïntreseerde; Ik heb net ff met xboxhome.nl gebeld.
    Er was nog iets verwarring wat betreft de release rondom PES6.
    Die was verschoven naar de 26e van deze maand, en sommige die hem in de pre-order hadden staan dachten/hoopte dat ze hem wel voor die datum zouden krijgen.
    DIT GELDT HELAAS OOK VOOR DEGENE DIE HEM HEBBEN GEPRE-ORDERD
    (waaronder ikzelf ook......)
    Kan dat ie eerder binnen komt voor de pre-orders is er wel, maar dat zou dan geluk wezen. Word afwachten dus.....

Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  6. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een mailtje naar xboxhome gestuurd en daarin vertelde ze mij dat zei pes6 van de leverancier 26 okt binnen gekrijgen. Dan gelijk wordt verstuurd zodat ik hem de volgende dag binnen heb. Ben zooo benieuwd. Te vette screens btw.

7. basovich

basovich Guest

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. basovich

basovich Guest

dan niet ..:{.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Old news is so exciting, staat allang en breed op de vorige pagina's ;)

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel op 480p toch gewoon in volledig scherm op mijn breedbeeld hd ldc tv? Dat is hoe ik altijd PES5 back-wards compatible speel.. Ziet er net ff scherper uit?

Wat betreft die playscope screens: daar zitten een aantal (heleboel) fantastische tussen zeg. Vooral eentje van Tjechie met Koller die kopt. Zoveel dynamiek in dat screenshot. Hij kopt, andere spelers proberen hem nog te bereiken, niemand die dezelfde houding heeft. Allemaal zien ze er ook echt uit alsof ze aan het doen zijn wat ze in het echt ook zouden doen. Klinkt dom, maar het is in een computerspel toch vrij uniek. Geeft weer aan hoeveel oog voor detai, hoeveel passie Konami heeft bij het maken van de animaties en spelersmodellen.

Kan dat screenshot even niet vinden maar die vond ik ERG mooi. Vooral omdat de details idd zo vet zijn.

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Die van Koller is al een oud screenshot (van de LGC), maar snap wel wat je bedoeld....

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is zelfs bij PES uniek, daarom vond ik de animaties van PES6 op de 360 ook zo geweldig. Het mag dan grafisch minder zijn dan de 360 versie van Fifa 2007 qua spelers, maar qua animaties weet je niet wat je ziet als je PES6 speelt. Dat is de grootste verandering van dit nieuwe deel. Qua AI weet ik nog niet of het beter is, daarvoor was mijn speelsessie te kort en kon ik niet aan mijn opstelling sleutelen. Maar ik verwacht dat dat ook goed zit.

Op mijn HD-TV heb ik 4:3 als ik 480 of 720p speel icm PES5. Ik moet toch echt mijn instellingen veranderen naar gewone TV settings. Ik denk dat dat dus verschilt per televisie.

14. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maak er maar 21 van=(
    Wel te gekke screenshots trouwens!:D

15. AgentSmith

AgentSmith Guest

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *jaloers*

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wilde ik net ook posten.;)

Die archievements zijn niet zo uitdagend imo btw...
    Maar wel vet!

18. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
  19. AgentSmith

AgentSmith Guest

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ze staan ook als laatste genoteerd vd ranglijst.
    Waarschijnlijk zijn het geen voetbal/PES fans.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina